- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Yettel topik
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
TiMoN
senior tag
válasz okib4100 #3474 üzenetére
beszéltem este a pannonnal (2000000) as számon, a hölgy azt mondta hogy mielőtt aktiváltam a dolgot fel kellett volna hivnom őket hogy elmondják a fordulópontot hogy ne érjen meglepetés.
Nem gondoltam volna hogy minden hülyeség miatt hivjam őket, de rendben az tuti hogy ezután ha éjjel 1kor jut eszembe valami nem restelek telefonálni.Szeretem a pannont, de ilyen kis húzásokat nem.
Megértem az érvet, sms, és adatforgalomra alapuló szolgáltatásnál jogos, de sztem ilyennél nem. Na mind1 mostmár jobban odafigyelek is igenis bombázom az ügyfélszolgálatot mostmár mindig ha kell ha nem.
-TiMoN-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen