Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grougon

    tag

    válasz Prien #37394 üzenetére

    Enyémből kivehető, nem kell az csak akkor ha el akarom vinni. Ha meg nagyon kell power bankról elmegy napokig.

  • Shady313

    aktív tag

    válasz Prien #37394 üzenetére

    Többnyire értem a komplex rendszerek működését és az azokban rejlő lehetséges hibákat, ezzel abszolút semmi gondom nincs. Ami nem tetszett ebben az egészben, hogy idén kétszer nézett hülyének a Telenor és messze nem ügyfélcentrikusak. Amíg eladják amit akarnak mosolyognak, utána pedig magadra maradsz. Így működik a világ, tudom, de miért ne várhatnám el, hogy emberszámba vegyenek?

    A szörnyű az egészben, hogy mindvégig próbáltam higgadt maradni (egészen addig míg konkrétan flegma hangon megkaptam, hogy lehetetlen amit mondok - kértem, hogy hallgassák vissza a rögzített beszélgetést, persze ez fel sem merülne bennük, hogy megtegyék....)

    Én egy türelmes, tisztességes embernek tartom magam. Egyszerű lett volna a megoldás: Uram, ne haragudjon, biztosan valahol tévedtünk vagy hibáztunk, sajnos a rendszer ennyit enged és elnézést kérjük a kellemetlenségért. (Esetleg még megjátszhatta volna, hogy ereszt az érdekemben egy telefont...) Ennek ellenére megkaptam, hogy lehetetlen amit állítok, mert neki ez és ez van a gépben és majd 30án utalják...

    Lehet a hölgyike hócipője televolt az év végével, várja, hogy pihenjen a családdal. Megértem. Emberek vagyunk és hibázunk. Megértem. De lassan már senki nem hajlandó kimondani azt, hogy bocsánat, elnézést, sajnálom, lehet az én hibám.

    A Telenor leírta magát... nem számíthatok rájuk semmiben, nekik csak a pénz kell. Igen.. A Telenort szidom, mert nem foglalkozik azzal, hogy milyen alkalmazottai vannak. Csapnivalóak. Üzletben és ügyfélszolgálaton egyaránt. Bunkók, lekezelők és hazugok. Persze tisztelet a kivételnek, mert van! Csak disznók között korpa...

    És elégedetlen vagyok a térerővel... Ennyi... Soha többet Telenor.

Új hozzászólás Aktív témák