- Milyen okostelefont vegyek?
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- MG5 menetpróba
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
ph Az Arrow Lake-S generációt amolyan mindenes platformként kezeli az Intel.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Orgi
őstag
válasz 4Grider #39047 üzenetére
Ez azért érdekes, mert én is ugyanabban a flottában vagyok barátnőmmel, mindenki mással mindkettőnknek tökéletes minden, csak egymás között vannak problémák, rövid ideig jó a beszélgetés, aztán hirtelen drasztikusan leromlik a minőség. Elvileg mindketten 4g-s helyen vagyunk, új, hibátlan készülékekkel. Felírtam 3 időpontot, mikor rossz lett a vonal, akartam hibát tenni, de nem engedte az ügyinrtéző rendszere, mert csak egymás között tapasztaltuk és nem engedte tovább a hibabejelentő formanyomtatvány. Mondta, hogy ha csak egymás között, akkor készülék hiba, hiába mondtam, hogy mindkettőnknek mindig mindenki mással tökéletes, csak nekünk, egy flottábna lévőknél szarakodik
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen