Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fifi

    őstag

    válasz wetomi #47131 üzenetére

    Köszönöm válaszod!

    Persze nem kívánok a szolgáltatóra, meg a flottára kenni mindent, próbáltam elég alapos lenni (kb. 1 hónapig zajlott az előkészítés, még a flottától kapott szerződést is több ponton módosíttattam), de vannak olyan dolgok, amik fel sem merültek bennem, hogy ideát másképp működnek vagy nem megoldhatóak.

    A flottás szerződésben az van, hogy közvetlen én kapom a számlát a szolgáltatótól. Nekem ez azt jelentette, hogy én leszek a vevő, fel sem merült bennem, hogy csak számlafizető leszek. Mint magánember nem érdekel, kifizetem és használom boldogan az előfizetést, de egy cégnél ez csak sajtpapír.

    "A számlákban lehet, hogy nincsen benne minden részletes adat egy-egy mobilvásárlásról, de ezeket egyrészt a MyTelenoron le tudod te is kérdezni és amúgy veszekedés nélkül is kiadják, ha kéred."

    A MyTelenorban nem látom a mobil vásárlásokat. :(
    A ki nem számlázott hívásokat, SMS-eket és adatforgalmat igen, de csak addig, amíg ki nem számlázzák, visszamenőleg nem lekérhetőek azok sem.

    Kértem. 4 ügyintéző terelt át, hogy nekem erről csak a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tud adni kimutatást. Miután beszéltem a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel is az 5. ügyintézőnél nem hagytam magam és már emelt hangon kellett beszélnem, mert ő is le akart rázni. :O
    A hangfelvételek megvannak a szolgáltatónál szépen vissza lehetne hallgatni.

    A megérkezett részletező is vicces, mert több olyan tétel is van, ahol megint lemaradt a rendszám. Most kérjek a részletezőről részletezőt? :F

    "Segíteni szeretnék, csak ilyen keretek között, ennyi információval nehéz."

    Ezt nagyon köszönöm! :R
    Esetleg, ha nem jutok előbbre, akkor privátban zavarhatlak konkrét adatokkal, számokkal és rá tudsz nézni a dolgokra? :B

Új hozzászólás Aktív témák