Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pvt.peter

    őstag

    válasz Bferibörs #54029 üzenetére

    Azért ebbe elég erősen beletudok kötni.

    Elég hosszú éveken keresztül voltam Telekom előfizető, sőt még most is (lakossági) előfizető vagyok TV szempontjából. Az tény, hogy volt egy időszak amikor áttekinthetetlen volt az oldaluk, de mióta ez az új felületük van, azóta használhatónak nevezhető az oldal.

    Na de vissza a Telenorhoz. Csak a tisztázás kedvéért: jelenleg a webes felületről van szó, azon belül is az üzleti ügyfeleknek szánt oldallal és ez nem ugyanaz mint a lakossági ügyfeleknek szánt oldal. Volt ahhoz is szerencsém, ugyanis tévedésből először arra regisztráltam, és ha jól vettem észre talán áttekinthetőbb a lakossági, mint az üzleti oldal (bár hangsúlyozom, hogy nem töltöttem túl sok időt azon az oldalon).

    A teljesség igénye nélkül és helyenként a korábbi hsz -emet ismételve végigkattintgattam az oldalakat amelyek bejelentkezés után láthatóak:

    1. Baromi lassú, értsd több percet kell várni egy-egy menüpont betöltésével (mindegy, hogy melyik szolgáltató és böngészőről van szó). Ehhez képest a Telefos "fénysebességgel" töltődik be.

    2. Nem csak mobilon, hanem webes felületen is rosszul jelennek meg bizonyos részei a weboldalnak (többféle böngészőt is próbálva). Pl. menüpont (vagy vmi hasonló) helyett csak ?számok?

    3. Tooltipek tartalma szarul van megjelenítve.
    Ha jól látom arról van szó, hogy a kedves fejlesztő csapat sima tooltip -ben akar megjeleníteni html tartalmat :) Sok sikert hozzá, nem fog menni customizáció nélkül.

    4. Ha már itt vagyunk nézzük meg mit takar a "Személyes adatok megsértése" menü. Hoppá! Hiba történt! (Többszöri próbálkozás után is ugyanezt az oldalt töltötte be.) De legalább van hibakód.

    5. Van úgy hogy nem találják el a képek linkjét. Kérdem én: ki teszteli ezeket a rendszereket? Ha jól látom akkor senki se. EZ bizony HTTP 404 :)

    6. "Mit tegyen, ha nem jelenik meg a menüsor?"
    De megjelenik, akkor meg minek kiírni ezt a felesleges infót? Miért kell feleslegesen terhelni a usert? Gratulálok megint a fejlesztő csapatnak...

    7. Ez egy lenyitható menü baloldalt. Semmilyen grafikai elem nem jelzi, csak a szöveg tesz utalást rá.

    8. Menjünk erről az oldalról a Mobitrend oldalra. Igen, az egy nagy fekete paca. Nem tudom mi az és, hogy miért kell oda. Slusszpoén az oldal tetején: "Nincs adminisztrátciós joga!"
    Mondanám, hogy reszponzív az oldal, de nem :D

    Ez a webes felület a közelében sincs a Telekom -os webes felületnek.
    Ezzel a hsz -el nem az volt a célom, hogy a 2 szolgáltatót összehasonlítsam, csak egy gyors "laikus" felhasználói tesztet csináltam használhatóság szempontjából.
    A fentiekből az jön le számomra, hogy az oldal össze lett csapva és nem lett megfelelően tesztelve.

    Illetve ha már megírtam ezt a hosszú hsz -t, akkor az esetleges hasznossági mutatóját növelve elküldtem a Telenornak is az erre mutató linket, hátha kapok választ vmelyik részre.

    [ Szerkesztve ]

    Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

Új hozzászólás Aktív témák