Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PBA

    aktív tag

    válasz darvinya #64050 üzenetére

    Maradjunk annyiban, hogy sokszor az ügyfél stílusa meghatározza a segítőkészséget és a kiszolgálást. Más területen dolgozok, de találkoztam már tufa/okoskodó ügyféllel. Hogy is mondjam, nem igyekeztem előzékenyen minden kínját megoldani, azt szoktam mondani, hogy mindenkinek joga van hülyének lenni, és persze a következményeit elviselni. Ez is egy következmény. Vagy fogalmazhatok másképp is: amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten. A te hozzászólásaidból talán tévesen, de van egy olyan sejtésem, hogy nem feltétlenül a megfelelő hangnemben kezdesz bele egy-egy ügyintézésbe. Pedig csodákat tud tenni, ha a másik embert emberszámba veszed és emberként kezeled. Ez a "mindenki hülye csak én vagyok villamos" sokaknak kinyitja a bicskát a zsebében. Én például nem állnék le veled ilyen esetben vitatkozni, de hogy egy gyufaszálat nem tennék odébb az érdekedben, az is teljesen biztos. Tapasztalatom szerint vannak, akik észreveszik magukat ettől és tanulnak belőle. Van aki viszont nem - na ők szenvedhetnek és dühönghetnek életük végéig, hogy mindenki és minden szolgáltató egy köcsög. :)

Új hozzászólás Aktív témák