- Drágább lett a Pixel 8a
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MG5 menetpróba
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
PBA
aktív tag
válasz darvinya #64050 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy sokszor az ügyfél stílusa meghatározza a segítőkészséget és a kiszolgálást. Más területen dolgozok, de találkoztam már tufa/okoskodó ügyféllel. Hogy is mondjam, nem igyekeztem előzékenyen minden kínját megoldani, azt szoktam mondani, hogy mindenkinek joga van hülyének lenni, és persze a következményeit elviselni. Ez is egy következmény. Vagy fogalmazhatok másképp is: amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten. A te hozzászólásaidból talán tévesen, de van egy olyan sejtésem, hogy nem feltétlenül a megfelelő hangnemben kezdesz bele egy-egy ügyintézésbe. Pedig csodákat tud tenni, ha a másik embert emberszámba veszed és emberként kezeled. Ez a "mindenki hülye csak én vagyok villamos" sokaknak kinyitja a bicskát a zsebében. Én például nem állnék le veled ilyen esetben vitatkozni, de hogy egy gyufaszálat nem tennék odébb az érdekedben, az is teljesen biztos. Tapasztalatom szerint vannak, akik észreveszik magukat ettől és tanulnak belőle. Van aki viszont nem - na ők szenvedhetnek és dühönghetnek életük végéig, hogy mindenki és minden szolgáltató egy köcsög.
Új hozzászólás Aktív témák
- Drágább lett a Pixel 8a
- Foxpost
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- E-roller topik
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Indika teszt
- MG5 menetpróba
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen