Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz Viktor0610 #71483 üzenetére

    Ahhoz, hogy lásd a dokumentumokat, ügyfélszintű jelszóval kell hozzáadd a fiókhoz a számokat.

    De hol? Hogyan?

    Az az érdekes, hogy két Telenor azonosítóm van. A telefonos ügyfélszolgák meg süketelnek és nem értik mi bajom van. Szerintem van ügyfél szintű jelszavam, mert az ügyfélszolga ezt állította, amikor rákérdeztem, hogy akkor most a telefonos ügyfélszolgálaton megadott 4 vagy régebbi beállítás esetén 6 számjegyű kód az most mi. És nekem abból kettő van.

    Fantasztikus, hogy amikor szeretnék tájékoztatást kapni magától a cégtől, akkor egy vak vezet világtalant problémába futok. Szóval amiről váltig állította, hogy ügyfél szintű jelszó, az valójában szerintem csak kártyaszintű jelszó és van egy olyan érzésem, hogy amikor a későbbi számomat használatba vettem, ahhoz rendeltek egy ügyfél szintű jelszót (ami fogalmam sincs micsoda), ami alá nem vonták be a régebbi számomat.

    Aztán az ügyfélszolga konklúziója az volt, hogy kártyásoknak nem lehet beállítani az összevonást. Miért is nem?

    Szóval nagyon káoszos az egész. Tehát akkor a négy számjegyből álló kód az melyik jelszó?

    Az ügyfél szintű jelszó milyen hosszú lehet, milyen karakterekből állhat? Milyen extra jogokkal ruház fel, amiket amúgy a kártya szintű jelszóval nem kapnék meg?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák