Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz Landsmann #8741 üzenetére

    Amit írtam, majdnem szó szerint az van a hatályos jogszabályban. Azaz a szerviznek törekednie kell a 15 napon belüli javításra. Amennyiben nem sikerül bizonyítania, hogy törekedett (pl. be sem vizsgálta be ebben a periódusban a készüléket, vagy nem rendelte meg bevizsgálás után az alkatrészt, stb...) akkor tudja a fogyasztóvédelem csak elmeszelni. Lehet ragozni, de az a lényeg, hogy ha a szerviz pl. megrendelte az alkatrészt, de az mondjuk csak 30 nap után érkezik meg, az aktuális jogszabály nem teszi lehetővé a megszorongatását, azaz az ügyfélnek várnia kell. A gyártók/forgalmazók persze a márka jó hírének védelmében x nap után csereutalványt szoktak adni. De mint említettem erre semmilyen hatályos jogszabály nem kötelezi őket.

Új hozzászólás Aktív témák