- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz cornfake #641 üzenetére
Ma hívtam föl a pannont, augusztus végén meg kellett volna jönni a számlának, 25.-én volt számlazárás, de semmi nem jött. Az ügyintéző elnézést kért, hogy valami problémák vannak a számlázással, meg fogom kapni, természetesen a befizetési határidő is kitolódik.
Szerk: Lehet átveszik a Vodafone rendszerét, három hónapig nem jön egy számla sem, utána meg 1 hónap alatt 3 is. (Így volt, asszony hűséges voda előfizető)
[Szerkesztve] -
Noncsi
tag
válasz cornfake #676 üzenetére
Elvégre az ügyfélszolgálatnak nem az a dolga, hogy segítsenek, esetleg tájékoztassanak? Nekem most van gondom nem két hét múlva lesz... Ha kevés az emberük erre a feladatra vegyenek fel párat. Már elég régen pannonos vagyok és sok pénzt eltelefonáltam, cserébe elvárható hogy normális tájékoztatást kapjak. Nem vagyok egy reklamálós típus, de ez elég érzékenyen érintett hogy nincs egy ember aki válaszolni tudna a kérdéseimre. Bár őszintén szólva nem sok mindent várok az e-mailtől, miután sem a 1220-as számon, sem a pannonnál személyesen nem kaptam érdemi felvilágosítást. Félreértés ne essék nem várom hogy ugorjanak de már másfél hete mást sem csinálok csak telefonálok meg személyesen járkálok ez ügyben. Meglátom ha neked lesz sürgős gondod mennyire fogod tolerálni hogy senki sem segít. Üdv.
-
MODERÁTOR
válasz cornfake #747 üzenetére
Butaságot mondtak, idéznék egy információs levelünkből: ''... hogy a számlakésés nem befolyásolja a kedvezményt, a számláját lezártuk időben, így az újabb számlázási időszakban ugyanúgy él a kedvezménye ...''
A kedvezmény a lebeszélhető perceket jelöli.Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
-
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- ASUS routerek
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen