- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S8 és S8+ duplateszt
Hirdetés
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dave1984
őstag
válasz Landsmann #13544 üzenetére
Nekem mondod március 5.én 2 flotta előfizu 2év hűséggel vettem.Még szó sem volt tel.adóról!kötbér sim kártyánként 50ropi lenne,pedig készüléket nem is vettem az előfizuhoz!
Zárásként ezt a havi + 1000ftot még kibírom,mert a perdíjak,kedvezmények a Vodánál maradtak.Kopp,kopp:-)
Insomniac: telefonáláshoz minek hűség azért a pár ezer ft kedvezményért,amit a telefon árából kapsz szerintem nem éri meg![ Szerkesztve ]
Nekem a tudat nem ad szabad utat
-
egykori
őstag
válasz Landsmann #13542 üzenetére
Nekünk már régóta nincs hűség, és nem is lesz, mert telefont is ezentúl kizárólag függetlent veszünk.
Most éppen ezért nem tudtuk még lecserélni a régi, 4-5 éves telkóinkat, mert inkább 2-3 hónapot várunk még, hogy függetlent, és az igényünknek megfelelőt vegyünk. Így azután mindig odamegyünk, ahol a számunkra legmegfelelőbb a tarifa.
És természetesen, ahogy Te is, mi is igyekszünk kihasználni az alternatív lehetőségeket. Az utóbbi két hónap eredménye ~2000 ezer, összesen 4000 Ft, úgyhogy a telkóadót nem mi rajtunk hajtják be. -
asdf_
veterán
válasz Landsmann #13650 üzenetére
Ezt csak akkor lehetne megcsinalni, hogy ha az allambacsi, mint a telenorral szerzodesben allo fel (csekely parmilliardert ugyebar) szinten "nem modositana egyoldaluan" a koztuk fennallo szerzodest ujabb es ujabb adok bevezetesevel.
Semmi bajom nem lenne azzal, ha ramtolnak a 2 ft/percet, mert nem vagyok hulye, nem veszem be a hitterito maszlagot, tudom, hogy partunk es kormanyunk feneketlen zsebebe megy a penz, nem pedig a szolgaltatom genyozik velem. Azzal van bajom, amikor a szolgaltatom a telekomado duplajat probalja lehuzni rolam, es mindezt legalisan teheti. -
Prien
addikt
válasz Landsmann #13650 üzenetére
Tökéletesen egyetértek!
De azt gondolom, hogy ha nem kussolunk, annak lehet valami eredménye.
Valaki fejtegette régebben,hogy ez a perc-megosztási mizéria azért kellett, mert ennek plusz-bevételéből akarják fedezni a flották 0 forintos percdíjait és az ebből származó profit kiesést... Hát nem tudom, de remélem nem így van.
Ha lesz eredménye az én "csatámnak" a Telenorral szemben, azonnal posztolom.A kevés is több a semminél.
-
sifarr
senior tag
válasz Landsmann #13650 üzenetére
Sosem értettem ezeket az egyoldalú szerződés módosításokat. Elvégre a szerződés arról szól, hogy két fél közösen megegyeztek valamiben és ahhoz tartják magukat. De a szolgáltatók ...
Leírtam erről a véleményem itt.
Annyival egészíteném ki, hogy ha a szolgáltató engedi, hogy az előfizető az eredetileg vállalt díjcsomag havidíjának megfelelő csomagra váltson, akkor nem jogos az előfizető felmondási igénye.[ Szerkesztve ]
-
emil85
csendes tag
válasz Landsmann #13698 üzenetére
Ez is egy érdekes történet.
Az enyémből kimaradt még, hogy a régi jó készülékeken kipróbált Telenoros kártyák csak azokon nem hajlandóak működni, az új készülékeken kifogástalanul üzemelnek.
Ez valószínű szándékos bekavarás, hogy vásárolj újabb telót, a régit meg dobd el, hiába szolgál ki életed végéig, mert ők tesznek róla, hogy ne működjön.
Ezt most még letagadják, de mivel az összes régi készülék jó más hálózaton, tökéletesen fény deríthető az aljas húzásukra.
Remélem akad még egy-két emberke, aki ebben az elgondolásban megerősít engem. -
tomp
félisten
válasz Landsmann #13698 üzenetére
Saját magával sem kompatibilis
Nekem csak akkor van hang hiba, amikor roaming-ba hívok.(itthonról németországba) Van amikor szakad is a hívás, illetve a másik fél tökéletesen hall, viszont nálam rossz a hang.
Az elmúlt 1hónapban a roaming is tökéletes.
Országon belüli hívásoknál nálam minden rendben.
Ezeket úgy írom, hogy havonta kb 600percet beszélek -
-
tomp
félisten
válasz Landsmann #13708 üzenetére
Nekem tavaly szeptemberben a Galaxy Mini lett inkompatibilis. Alig kaptam netet. pár száz kilobit. 1hónapig levelezgettem, küldtem az infókat, majd elkészült a patch amit elvégeztek. Azóta is tökéletes.
Most a Galaxy W-n nem megy valami jól a net. Gondolom az LTE miatt az állomásoknak lett valami para. Mert azóta van a hiba, amióta LTE területen vagyok. Ami érdekes, hogy ha megy egy hanghívás, közben a net tökéletes. -
darvinya
titán
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
válasz Landsmann #13721 üzenetére
Enter -t miért nem használtam volna?
És igen ahogy írtad akkor még valójában ezek a telok nem voltak képesek a @-t rendesen kezelni.
Úgy mond emulált @, SMS alapjai voltak.
Amikor próbáltad, teszt időszak volt a GSM(gprs) internet kapcsolat kapcsán.
Én azért írtam 2005-t az indulásnak.
Teszt időszak alatti hibákat nem tartom hibának, hiszen azért teszt időszak..Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Bone123
HÁZIGAZDA
válasz Landsmann #14411 üzenetére
És pár héttel ezelőtt aktív hűség ellenére is lemondhattam volna az előfizetést? (Épp 2 hónapja hosszabbítottam telefonvásárlással). Ma begyek és megkérdezem mi hogy van mert ez így elég gáz.
Vissza böngészésre: ha jól értem a rendszer valahogy megkülönbözteti a szöveg&képelemeket a videóstreamektől és flash forgalomtól, és az előbbit sosem fogja a 90MB-ból levonni, szöveg&képalapú böngészés mindig gyors lesz? Ez így talán elfogadható...
-
sifarr
senior tag
válasz Landsmann #14544 üzenetére
Az lenne az exkluzív, ha egy másodperc alapú csomaggal jönnének ki, aminek havidíját minden irányba le lehet beszélni. A havidíja 2000-3000 Ft között lenne. Na, az ütős lenne.
Meg fogsz lepődni, de lesz! Nem is kell sokat várni, karácsonyig bevezetik.
Havidíjat jól lőtted be. A lebeszélhetőséget is. Ráadásul kapcsolási díj nem lesz benne.
A dumadíj pedig fantasztikus lesz: hálón belül 1, hálón kívül 2 Ft/s. -
Roach
csendes tag
válasz Landsmann #14724 üzenetére
Én most lettem telenoros és ahogy szétnéztem ilyen okostarifa 90-hez hasonlító csomagja nincs a többi szolgáltatónak ennyiért. Lehet jobb volt, amíg nem kellett ilyen plusz költséget fizetni, h kapcsolási díj, de ha azt veszed, h 10+ gb-ot már letorrenteztem gépen az okostarifa csomagról miközben várom, h aktiválják a hipernetet mindezt tűrhető sebességgel mert ugye a korlát az nem nagyon szuperál náluk. csinálj hasonlót másik szolgáltatónál.
Lehet jobb volt előtte, de nekem most is tetszik szal nem vagyok olyan biztos az előfizetők számának csökkenésében. Sőt.
[ Szerkesztve ]
"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."
-
#35104512
törölt tag
válasz Landsmann #14724 üzenetére
Biztos, hogy nem. Az a baj, hogy egy ilyen fórum nem reprezentatív példa, de sokan mégis ebből indulnak ki, itt csak az gyűlik össze akinek baja van (általában), a többi minek írná be, hogy nekik minden rendben van?
Amikor a voda bontási láz volt, akkor is ment a nagy duma, hogy na most aztán biztos több tízezren bontottak (ott is ez volt az ügyfélszolgálat magyarázata, hogy sok a bontás, nem győzik), aztán kijött a statisztika, és plusszal zártak.. -
Prien
addikt
válasz Landsmann #14724 üzenetére
Valószínűleg jóval kevesebb lesz az ügyfél vesztés, legalábbis most még. Hiszen az esetek 90%-ában készüléket is vett a magyar ügyfél a csomaghoz, köti a hűség még hónapokig vagy egy évig és nem tehet semmit. Kicsengetni a kötbért túl drága, viszont duzzogni, mérgelődni ingyenes, így nem tudhatjuk, valójában mennyi szerződés szűnik meg mostanában...
A kevés is több a semminél.
-
Roach
csendes tag
válasz Landsmann #14731 üzenetére
Semmi konkrétumot nem írsz az a baj. T-homeról mondanék pár szót, optikai netem volt 80/40es 2éves hűséggel, a kedvezmény lejárta után pedig sokkal drágább, lemondtuk időben. Legalábbis azt hittük, teknikalitások miatt 2 hónapot a teljes áron fizettünk és telefonon mondtak 1 dolgot, bennt az ügyfélszolgálaton egy másikat, az a lényeg 20rongy + netre mert miértne. Rettenetesek a számlás megoldásaik is régi ügfelekre nézve ráadásúl, bonusz pontok gyűlnek de ha nem vásárolsz folyamatosan elvesznek stb... ezért lesz vszinű muterom is telenoros, 2éves hűséggel. Menjél másik szolgáltatóhoz, majd rájössz nem jártál jobban. Ilyet meg még nem láttam, h nekik van hálózati problémájuk és ezért nekem van korlátlan netem. Tudnak róla, majd megoldják addig is nem az van, h nincs net vagy lassú, hanem korlátlan.
A másik dolog... hipernet... Melyik másik szolgáltatónak van ilyen egész országra kiterjedő hspa+ hálózata? Egyiknek se.
"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."
-
Roach
csendes tag
válasz Landsmann #14743 üzenetére
Már megint hosszasan beszélsz a semmiről. Vodánál a hiperszuper mobilnet jó olcsó, legnagyobb csomag 42es és 20gbos adatforgalmat tartalmaz, de a harmadik hónaptól már csak a fele, 10gb... hasonló a helyzet téjéknél ahol a legnagyobb csomag 7k, 16gb adatforgalmat tartalmaz.
Ezekhez képest 8k-ért telenor ad 20gb-ot ami 20gb marad és csak nappalra érvényes mert 0-7am óráig van egy 100gb-os kereted is amit a 6k-s 21es csomagban is megkapsz. Hol van a vodának meg a t-onlinenak hasonló, mutassad bőbeszédű kolléga....Látod, ezek konkrét tények amit leírok nem pedig összevissza zagyválás a semmiről. Egerben a város szélén egy völgyben lakom, a világ háta mögött és 20mbps-es a hipernet a speedtest szerint amit ma aktiváltak, még 30napig vissza is vihetem ha nem tetszik de nem fogom.
edit: 5k-ért adnak huawei hotspotot én azzal vettem, meg is spóroltam a routert itthonra ami lett volna 8k, és ez nem kicsit jobb.
[ Szerkesztve ]
"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."
-
Roach
csendes tag
válasz Landsmann #14774 üzenetére
12éve használok mobilt, voltam már én mindenhol am kivéve pannon/telenor, voltam számlás meg kártyás is, a téjék ugyanazt csinálják kb mint amit te itt leírsz a telenornál, ott sajtolnak ki belőled kesst ahol tuddnak, ha vmi díjat személyesen fizetsz be akkor plusz felárat számítanak azért, h személyesen fizetted RÖHELY. Így onnan menni akarunk, én már mentem is ugye. Papíron ez jobbnak tűnik most aztán kiderül. Még egyszer megnézem jól a vodás ajánlatokat mindenképp amikor muterom is vált, szal nem volt hiába az a soksok írogatásod.
"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."
-
#35104512
törölt tag
válasz Landsmann #14774 üzenetére
" Hosszabb távon látjuk és sajnos azt látjuk, hogy nemhogy javulna, folyamatosan romliki az ügyfélközpontúsága. Egyre inkább az az érzése az embernek, hogy az előfizetőket fejőstehénnek tekintik. Fizess és kussolj, ha reklamálsz, akkor várjál, majd szólunk valamikor."
Ezt látom már többször írtad, és csak annyit kérdeznék, hogy van neked bármilyen más szolgáltatónál bármilyen szolgáltatásod? Feltételezem van, de akkor vagy nem volt még velük problémád, vagy szerencséd volt. Évekig voltam pl vodás, többször kellett számlát reklamálnom mért mindig véletlenül kiszámláztak olyan dolgokat is amiket nem is használtam (ügyintézés telefonon átlagosan 1 óra..), otthoni t-home tévével már többször volt gond, fél órán belül ügyintézőhöz kerülni esélytelen és még utána jön a lényegi beszélgetés. Aztán UPC ügyfélszolgálaton (konkrétan hibabejelentésen) dolgoztam és pontosan tudom milyen az, amikor 15!!!! fő veszi a hívásokat egy műszakban és egyszerre telefonál több mint 100 ember (ami elenyésző az előfizetők számához képest), na akkor próbálj meg hamar ügyintézőhöz kerülni, és gondolom a mobilszolgáltatóknál sem fényesebb a helyzet... Szóval csak azt akarom mondani, hogy ha már mindenképp szeretnéd kinyilvánítani, hogy mennyire utálod a telenort és mennyire mennék lefelé a lejtőn, azt ne erre fogd, mert ebből a szempontból egy nagy rakás f@s az összes.
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz Landsmann #15022 üzenetére
Sajnos már nem ügyfélközpontúak.
Én most a t-mobilnál vagyok komplett csomagban. Paletta (net+tv+vezetékes telefon+mobil+mobil net)Összesen 300ft ot emelnek.
Ez is idegesít... de talán még ez viselhető.
telenyomor meg szétbarmolta a céges tarifámat. + havidíj és megszűnt első percben a másodperc alapú számlázás.
(a TELENYOMOR szót már nem javítja a helyesírás ellenőrző)
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
-
lugosi
MODERÁTOR
-
gabyka
aktív tag
válasz Landsmann #15189 üzenetére
Ezekszerint Te sem olvastad el :-) pöpecül beleírták, hogy olvassuk el az ászf módosítást...mert abból minden kiderül naná, persze...
Szerk.: nekem 3 (családi)előfizu van a nevemen, plusz kéne igen hamarosan még egy. Most próbálok okos lenni, merre lépjek...hálistennek hűség egyiken sincs
[ Szerkesztve ]
-
Prien
addikt
válasz Landsmann #15201 üzenetére
Csak ugye azért van részükről marha jól kitalálva ez az Ászf módosítás,mert ha készüléket is vett az ügyfél az előfizuhoz, akkor aztán végképp azt módosíthatnak,amit akarnak. Márpedig az ügyfelek 99%-a vesz készüléket is a hűséghez, abban a hitben,hogy nyert pár ezer ft-ot. Én is így vettem az SGS II-est tavaly Júniusban 44990 ft-ért mindössze. Bedőltem. Nem gondoltam volna,hogy utána így módosítgatnak. A megvett készülék miatt pedig nem lehet felmondani kötbér nélkül.
Szóval hűséget soha többé nem írok alá, tanuló pénz megvolt.A kevés is több a semminél.
-
Prien
addikt
válasz Landsmann #15223 üzenetére
Attól tartok, hogy inkább kíváncsiságból olvassák és nem is a vezetőség, inkább csak az ügyfélszolgálatosok, akik semmit nem tudnak tenni pl.a (számunkra) kedvezőtlen feltételekkel...max.azt mondanák, írj egy e-mailt a panaszoddal...
Ha a norvég központból olvasgatnák google fordítóval, vajon mit szólnának?
Meg sajnos mi, fórumozók , eléggé kis rétegét képviseljük a teljes előfizető tábornak. De attól még azok is gondolkozhatnak hozzánk hasonlóan, akik nem fórumoznak és nem facebookoznak...A kevés is több a semminél.
-
Acheron
őstag
válasz Landsmann #15228 üzenetére
Komolyabb cégeknél vagy van erre rendszeresített ember, vagy - és ez a gyakoribb - erre szakosodott sajtófigyelő cégeknek adnak megbízást, akik folyamatosan riportolják az "érdekesebb" információkat a megrendelő felé.
Persze megfordulhat itt "magasabb beosztású emberke" is, de azért jellemzően nem azzal töltik az idejüket, hogy fórumokon figyelik az ügyfelek felhörrenéseit(#15231) lugosi: Ehhez csatlakozom...
[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz Landsmann #15249 üzenetére
Hát nekem okostelóm van és látja az Orange 2G,3G-t, a Cosmote 2G,3G-t meg valami DIGI 3G-t de azon nagyon gyenge a jel. A Vodát nem látja. De mindegy, az a lényeg hogy a Cosmote hálózatán minden működik csak remélem az is beletartozik a Telenor Roaming partnereibe.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Androidos tablet topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Politika
- További aktív témák...
- DDR3 BAZÁR! Kingston Samsung Crucial 8GB/16GB DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Intel DC P4510 2.5 SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Asrock H97M PRO4 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest