Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsoltip

    őstag

    Üdv Fórumtársak!
    SGS7 topicból jövök.

    Készülékemen nem régiben kicserélték a főpanelt.
    Ezzel egy időben, mármint a szervizbe adáskor kértem új SIM kártyát is a szolgáltatótól, révén az új kártyák általában jobban (több értelemben is) üzemelnek az újabb készülékekkel.

    A következőre lettem figyelmes, ami ezt megelőzően talán soha nem fordult elő:
    Időnként elmegy a térerőm. Nem kicsit, nagyon. :DDD Tehát az áthúzott kör jelenik meg a cellajelzések helyett
    Van, hogy jelez térerőt, de az adatkapcsolat szűnik meg működni. :Y

    Kipróbáltam a készüléket másik szolgáltató kártyájával (Voda). Abban hibátlan volt a rövidke teszt alatt.

    Ezen felbátorodva, hátha nem kell ismét leadnom a készüléket szervizbe, hétfőn kértem ismét egy új SIM kártyát a Telenortól, jelezve a hibát, és elmondva a történteket.
    Hasonló produkció, mint ezt megelőzően.

    Azóta újraindítottam többször, tisztítás, Recoveryben Cache Wipe is megvolt.

    Egyébként egy általam használt tesztelés a Speedtest app. Amikor a hiba van, vagy gyanús volt annak éppen megléte, mert nem töltött be valamit, a Speedtest-et megnyitva, futtatva, max 2Mbit/sec-ig felkúszott, majd hirtelen 0-án siklott tovább a teszt. :( Hát így tesztelgettem.

    Próbáltam csak 3G-re állítani, nehogy a 4G körüli VoLTE mókolás legyen a ludas (mármint szolgáltatói részről). De azzal is ugyanez a cituáció.

    Nem egy településen, hanem Budapest és Miskolc környékén is hasonlót éltem meg.

    Nálatok volt, vagy van, vagy fordult már elő hasonló?
    Gyanakodhatom arra, hogy be kell adjam ismét szervizbe a készüléket, vagy valóban hálózati gebasz lesz?

    [ Szerkesztve ]

  • zsoltip

    őstag

    Úgy fest, hogy az S7-be múlt héten kapott főpanel és a Telenor új (89...) szériás SIM kártyája nem szeretik egymást.
    Ismételt SIM csere történt, ugyanaz a szitu, de most "szerencsére" a Telenor üzletben dobta a hálózazot, meg tudtam mutatni, nem prtscr-en.

    A Telenor nem tud adni infót (sem 1220, sem az üzletek telefonon keresztül), hogy melyik üzletben lehet még régebbi SIM, amit esetleg szeret a telóm.
    Csak személyesen az egyes Telenor boltokban tudnak erről infót adni... (Ez mekkora fejetlenség?!)

    A Samsung részéről a Váci út 30-ban, ha leadom a készüléket, akkor kiküldik Budaörsre a Telemaxba, központi szervizbe, mivel 30 napon belül ez a protokoll, az előző javítás ellenőrzése, és a jelenlegi hiba feltárása és javítás végett.

    Ők viszont most 2 ünnep között nem dolgoznak.
    Marad a január.

    Amit azóta teszteltem, az hosszabb teszt a Vodás kártyámmal. Hibátlan. Az én kártyám (mármint amit hétfőn kaptam, és ma délutánig használtam) egy Samsung Galaxy Neo Duos készülékben tudtam tesztelni, ami 3G képes, 4G még nincs benne. 3G jel csak a térerő kijelzés felét érte el vele.

    Ha leadom a Samsung szervízbe januárban, akkor 2 hétre kb. sztem ismét elköszönhetek a készüléknek.

    És ráadásként nem is biztos, hogy lesz náluk tapasztalt hiba.

    Ha találok kártyát valahol, kutya sem tudja hol, melyik üzletben, személyesen végigjárkálva, akkor is 2 esélyes a dolog. Vagy jó lesz, vagy nem. Erre viszont nincs sem erőm, sem időm, sem semmi, amit többet erre akarok áldozni. Már így is egy nagy kalamajka az egész.

    A Telenorban még persze arra biztattak, cserélek telefont. Ha persze...
    Valamint a srác azt mondta, hogy Samsung készülék és Telenor SIM in kompatibilitásról már hallott. Hát... Én még nem.

    Ti mit gondoltok? Mi a túrót tudok tenni?

    U.i.: kb friss megfigyelés, hogy 3G/2G hálózati üzemmóddal stabilnak tűnik. Így úgy vélem a 4G kapcsán van valami problem. De soha nem láttam még ilyen hibát... Tanácstalan vagyok.

Új hozzászólás Aktív témák