- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
flame654
csendes tag
Üdv!
A minap érkezett egy Zte Blade nevű készülék a Telenortól amit online rendeltem.Ezt a készüléket valószínűleg valaki használta előttem mert egy ébresztés volt beállítva a telefonba, enyhén karcos a kijelző és a tartozékok (füles töltőfej adatkábel) nem voltak "zacskóba".Bementem egy Telenor üzletbe ott azt mondták hogy hívjam fel az ügyfélszolgálatot, miután felhívtam őket azt mondták menjek be egy üzletükbe majd ott segítenek.Tudtommal van egy olyan lehetőségem hogy 8 napon belül felmondhatom a szerződést indok nélkül amit nem szeretnék megtenni.Most akkor mi tevő legyek mert hamarosan kifutok a 8 napból és azt hallottam hogy utána még nehezebb akármit is intézni.Mit lehet ilyenkor tenni??
A válaszokat előre is köszönöm -
flame654
csendes tag
Köszönöm minkednkinek a hozzászólást.
Így van az első 3 napban kellett volna intézkedni de vidéken lakom és a munkával is nagyon le vagyok foglalva tehát csak most van időm intézkedni!Tényleg húzták a szájukat a Telenornál, de addig hívogattam őket amíg egy ügyfélszolgálatos felvette az adataimat és azt hogy mi a problémám a készülékkel!Majd elválik mi lesz. -
flame654
csendes tag
Üdv!
Ma voltam egy Telenoros üzletbe, mivel a telefonom annak ellenére, hogy már 2x volt szervizbe ugyanazt a hibát produkálja és szeretném garanciába lecserélni egy másik készülékre. Az ott dolgozó hölgy azt mondat, hogy írnom kell a Telenornak valami kérelmet, és ha ők engedélyezik akkor tudok csak telefont cserélni. Azt is mondta, hogy a Telenor honlapján az ügyintézés menüpontba találom a kitöltendő űrlapot, de én ezt sehol sem látom. Ha valaki be tudná nekem linkelni azt nagyon megköszönném. És még egy kérdés: pénz visszafizetésről lehet szó ebben az esetben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sorozatok
- Napelem
- Robogó, kismotor
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest