- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dkovizoli
addikt
Sziasztok! Arról valaki valamit, hogy miért nem kapom meg a hívásokat? Ma tudtam meg, hogy az elmúlt egy hónapban többször is előfordult velem is és párommal is. Jó esetben sms-t kaptunk róla, de volt, hogy azt sem. Ahogy hallottam többeknek is van ilyen problémájuk.
[ Szerkesztve ]
-
dkovizoli
addikt
válasz Viktor0610 #59069 üzenetére
Helyi telenor vezetője jó ismerős. Ő is ezt javasolja első körben. Érdekes, hogy nem hallott róla, pedig egy nap alatt, minimum egy tucat ember jelezte két fórumon is.
-
dkovizoli
addikt
[link] a múltkor volt a behajtásokról szó
[ Szerkesztve ]
-
dkovizoli
addikt
válasz szaniszlokar #60384 üzenetére
Nálam is előfordul hetente néhányszor. Ezért kapcsoltattam be az sms értesítést. Így legalább tudok róla, hogy hívtak. Nekem az volt a válasz, hogy nem hallottak ilyenről még, de írjam le az időpontokat és a hívószámokat, utána néznek.
-
dkovizoli
addikt
válasz snooze #60398 üzenetére
Azt nem mondták. De olyan tanács volt, hogy rakjam át másik készülékbe és használjam ott néhány hétig. Nem azért vettem egy flagshipet, hogy utána egy régebbi telefont használjak. Ráadásul ahogy elnézem, nem egy-két embert érint. Ezt nem lenne szabad ilyen félvállról kezelni.
-
dkovizoli
addikt
-
dkovizoli
addikt
válasz radio100jozs #61296 üzenetére
Nem minden készülék érintett szerintem egyformán. Már kártyát cseréltem én is, de semmit nem javult. A Samu s8 párosa nálunk nagyon érzékeny lett erre néhány hónapja. Ott volt mellette a G5, egyszer sem fordult elő. Ugyanígy sem a nexus 5, sem az SE nem csinálta még. A másik az, ha előfizetek nem kevés havidíjért egy olyan csomagra, amiben van 4G elérés, mert szükségem van a gyors adatra és a szolgáltatótól van a készülék is, akkor legyen már rendesen használható! Főleg ha sokan jelzik is ezt a problémát hónapok óta.
-
dkovizoli
addikt
válasz theballa32 #61339 üzenetére
A hello data eddig sem volt hűséghez kötve.
-
dkovizoli
addikt
Új készülékre egy vagy két év garanciát vállal most a telenor? Az oldalon most egy év szerepel. Ez valami új? Nemrég még két év volt.
-
dkovizoli
addikt
válasz Viktor0610 #61919 üzenetére
Köszönöm a választ.
-
dkovizoli
addikt
Szóval, ha play áruházból fizetnék ki alkalmazást telenor számlával, akkor az árra kattintás után usa dollárban adja az árat és azt, hogy a pénznem nem támogatott. Eddig így simán fizettem régóta. Sőt, bankkártyaszámot sem engedélyez.
-
dkovizoli
addikt
válasz Viktor0610 #64673 üzenetére
Ennek én is a többszörösét fizetem havonta ráadásul már a pannon gsm első születésnapján is előfizető voltam. Mégis sokszor érzem úgy, hogy az utcáról beesve időnként több kedvezményt kapnak, mint egy ilyen régi előfizető. Ráadásul az ilyen kedvezményeket nem verik igazán nagydobra. Pedig nyilván van nyilvántartás. Pl egy levél az esetleges kedvezmények megemlítésével,éreztetné a megbecsülést.
[ Szerkesztve ]
-
dkovizoli
addikt
válasz Viktor0610 #64814 üzenetére
Az remek. Múltkor említésre került a bónusz program. Most beszéltem az ügyfélszolgálattal, ahol közölték velem, hogy ebben ők nem illetékesek. Akkor ki? Közel 25 éve vagyok előfizető, nem is kevés a számlám havonta. Online semmivel sem különb akár egy készülék ára vagy egy tarifa ára mint egy új előfizetőnek. Akkor mégis hogyan tudom igénybevenni a bónusz program adta lehetőségeket? Ha van egyáltalán ilyen.
-
dkovizoli
addikt
válasz 4Grider #64867 üzenetére
Tulajdonképpen én nem láttam az nmhh rendeletében azt, hogy csak az egykori vásárló, tulajdonos személyesen intézheti a függetlenítést. Ha így lenne, akkor a tmobil szabálytalanul végzi. Az viszont benne van, hogy a korábban hűségidővel, kedvezményesen vásárolt készülékeket, az eddigi gyakorlattól eltérően, ingyenesen kell függetleníteni a szolgáltatónak, a hűségidő lejárta után. Ez pedig egy tíz éves mobilra is vonatkozik, mert nincs időbeni korlátozás a rendeletben.
[ Szerkesztve ]
-
dkovizoli
addikt
válasz Viktor0610 #64921 üzenetére
Nekem ugyanúgy nem engedi azt sem, pedig négyféle kártyát is próbáltam. Az ügyfélszolgálattal pont tegnap beszéltem ezzel kapcsolatban is, ők is tudnak róla. Ezt mondták.
-
dkovizoli
addikt
válasz eladogeppc #65451 üzenetére
Igen, ez nevetséges és felháborító hozzáállás. Legkönnyebb elkerülési mód, ha az eladót megkéred, hogy intézze el eladás előtt sk. Vagy nem veszed meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen