- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung S5610 Primo - prima primissima
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
ph Az új HOME termékek asztali ventilátorként a felhasználókat, vagy külön szellőztetőként például erősítőket hivatottak hűteni.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
Én elég sok féle Renaul-t használtam/használok. Hajdan rövid ideig egy 11-essel kezdtem, szerettem, bár olyan rövid ideig használtam, hogy nehéz korrekt véleményt mondani róla. A családnal volt egy 25-ös Renault-ja, méghozzá egy Baccara (ha ez mond itt valakinek valamit ), na az az egyik legjobb autó volt akkor a kategóriájában akkor (92-es évjárat, 2,8-as Williams motor, full extra (és ez valóban full extra-t jelentett, bőröstül, 5 ponton felfújható, 4 memóriás ülésekkel, 2 zónás klímával, fabetéttel a műszerfalon stb), tempomattal, ABS-el (ma ez nem nagy szó, de 92-ben nagyon is az volt!), fedélzeti számítógéppel (ami pl élőszóban mondott minden fontosat a kocsiról, ha kellett), motoros csomagtérzárral stb. Imádtam vezetni. Egy óriási méltóságteljes és iszonyúan kényelmes brutális erőgép volt. Még ma is megfordulnak utána, ha meglátják az utcán. Metál bordó fényezés és króm szinte minden fontosabb helyen rajta Ha a nővéremék tanyáján járok néha a szívem szakad meg, ha meglátom, ahogy ott áll már évek óta leállítva a gazban. Rozsda még most sincs rajta egy szem sem, és - bár jóapám közreműködése miatt (bevallottan az ő hibája ) az addig bontatlan, de már majd 400000km-t futott motort kinyírta, így az utána cserélve lett egy sima 25-ös motorjára - ha az akkut beledobnánk talán még most is indulna. Aztán van most egy Thalia-m (sima 75 lovas 1,4-es), megbízható kis családi autó telepakolhatatlan csomagtartóval, és kényelmes belsőtérrel olcsón. Használok egy Kangoo-t (sajnos abba az 1,5-ös dci motor került, ami viszont nem nagyon sikerült a Renaul-nak), illetve hajtottam egy darabig egy Traffic-ot is, míg a tavalyi Budapest-Bamako rally-n ott nem hagyták főnölömék Bamako-ban valami jószándékú afrikainak további használatra (addig is hibátlanul üzemelt)
Sajnos azt látom, hogy a Renault most kicsit leszálló ágban van. Most kevesebb olyan típusa van, amit megvennék, mint amit nem sajnos. A mostani Megane-ok, Lagunák, Scenic-ek olyan fiaskók, amiket nehéz lesz kihevernie a hajdan legendákat is teremtő gyárnak.
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung S5610 Primo - prima primissima
- Jogász topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen