- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
Mostanában többször észrevettem hogy a kéziféket ha kiengedem akkor még mindig fogja kicsit az autót, elvittem szerelőhöz aki megjáratta a munkahengert, ami utána sem javult sajna, így cserére érett mindkét oldalon hátul. Kaptam egy 25ezer ft-os ajánlatot /oldal amit kicsit sokallok. Lehet ezeket felújítani?
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37953 üzenetére
Pesti vagyok, de két helyen dolgozom, jelenleg semmi időm nincs
De tényleg te is meg tudod csinálni.
Veszel egy féktisztító sprayt, ráfújod a csövekre ha elkezd ingadozni valahol a fordulatszám ott lesz a repedés.Már ha valóban ez a hiba, de erősen 90%.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Főfék henger az elől van a rásegítő dobnál a tűzfalon.
A féknyereg tartalmazza a dugattyút ami megszorul a te esetedben.
Ez lehet azért, mert elkorrodált a dugattyú.
Magyarán elég lehet egy egyszerű dugattyú csere, vagy ha olyan állapotban van, akkor nyereggel együtt kell cserélni.Ezen látszik hol a dugattyú és ez a komplett cucc a féknyereg.
Ebbe mennek a fékpofák és van még egy nyereg felfogató kengyel is.
Ennyi az egész rendszer ez szorít rá a tárcsára.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kisninja
őstag
Rob milyen kütyü kell a mi kocsinkba (megane classic) belső levegő keringést vezérlő fogaskerék. ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
tresh
addikt
Na holnap újra megane-ozok az új cégemnél egy m2 1.5 dezső 106 paripával fog szolgálni, meglássuk mit tud szóval nincs veszve a francia vonal se Mondjuk ennek kárát az ódi látja mert már lassan egy hete búsul a kertben
-
asdf74
tag
Sziasztok! Milyen problémákra számíthatok a közeljövőben? Az autóm (Clio 2002 1.5 Dci) az elmúlt hónapokban egyre több üzemanyaggal megy csak szépen. Egyre levegősebb a rendszer ha fogy az üzemanyagom, már kb 1/3 tank alatt elég gáz a helyzet, aztán teletankolom és jó. Előre is köszi!!
-
Megane2000
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37967 üzenetére
A sípolást okozhatja.
Ez típus betegség nem tudom miért szövetből csinálták a Franciskák.
Olaj cserét én 10ezrenként szoktam csinálni de én megszállott vagyok. ahogy azt már megkaptam pár embertől. (illetve minden ősszel és tavasszal. A téli olajjal én nem megyek neki a nyárnak.)
Légszűrő szívó cső, levegőcső néven fut kb 19.000.- körül mozog a gyári gondolom ettől megkímélnéd magad.
Azaz marad az alumínium harmonika, amit minden autós boltban kapsz 2-3.000.- ért, vagy még olcsóbban is.Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Megane2000 #37967 üzenetére
Én már régebben átcseréltem.
A cső 65 v 70mm átmérőjű.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz kisninja #37969 üzenetére
Állítolag rendesen szét kell bontani ott az ablak alatt.
Ha igaz a klímacsöveket is ki kell kötni, hogy megszerelhető legyen.
Én egyenlőre nem állok neki. Nálam is ki van kötve.
De várom a fejleményeket.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf74
tag
válasz rob210 #37975 üzenetére
Szia! Azt még nem mérettem, ismerősök alacsony-magasnyomású pumpákkal riogatnak, porlasztócsúcs cserékkel ami tudtommal többszázezer ft. Bele se merek gondolni. Nem ér annyit az autóm. Köszi a válaszod, valami hozzáértő ember kellene, nem akarok mendemondákra alapozni!!
Mágus2 : köszönöm, ennek utánanézek!!!
[ Szerkesztve ]
-
dobigabi
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Lenne a speciális Problémám egy 2003-as Quickshift váltós Twingóval. Időnként üresbe rakja a váltót (N) ahogy nézem általában elég meleg állapotban a komputer ezt a hibát írja (P0745 Pressure Control Solenoid 'A').
Ilyenkor a hidraulikus tartályban visszatöltött állapotban van az olaj. vagyis valószínű nem megy ilyenkor a nagynyomású pumpa.
Találkozott valaki ezzel a hibával, és mivel gyógyítható? nagy segítség lenne. előre is köszönöm. -
rob210
Topikgazda
válasz asdf74 #37977 üzenetére
Amit mágus írt én is arra gyanakszom, hogy amikor a tankban nincs már akkora "nyomás akkor nem tudja rendesen felszívni az üzemanyagot, mert el van valami koszolódva.
De valóban nem az én területem a diesel, nekem ott az AC az vagy nyomja a naftát vagy nemRenault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #37980 üzenetére
Gyakori probléma ez a szívókosaras diesel-nél. Van az úszóházban egy visszacsapó szelep, ami megakadályozza, hogy vissza fojjon a nyál, amíg áll a a motor. Ha ebbe kosz kerül, akkor levegőt szív mellette és ráadásul nehezen is indul sok állás után, vagy orral emelkedőnek. Az a common rail kb. olyan konstrukció, mint az adagolós dízelem volt. Abban is szíj hajtotta az egyetlen pumpát, aminek két része volt, egy alacsony nyomású(szállító). Ez felel azért, hogy a tankból felszívja és tovább nyomja a magas nyomású pumpába, ami majd előállítja a kellő nyomást a közös nyomócsőben. A régi adagolós tdi is ilyen, csak ott nincs közös nyomócső, meg nem mágnesszelep nyitja a befecskendezőt, hanem a hidraulikus nyomás, de az elv azonos.
Az újabb rendszerekben már van a tankban AC, meg külön elektromos segéd pumpa a motortérben + a magas nyomású.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok!
Van egy Renault Scenic 1.4 RTE 2002es évjáratú autónk, és az alábbi gond lenne vele : a Rádió illetve a középső kijelző ( amin mutatja,hogy hány óra van ) nem működik. A biztosítékdobozban megnéztem a rádió biztosítéka nincs kiégve, kipróbáltam egy új biztosítékkal de nem változott semmi. Tudnátok tippet adni?
Köszi
-
asdf74
tag
Köszönöm a hozzászólásokat!! Ennek fényében megvizsgáltatom a tankot!!
-
mycso
Topikgazda
Kombi M2 reklám: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz papp_no1 #37991 üzenetére
A scenic biztosíték táblája nem ugyan olyan mint a megane-é.
Ezért is nem mondtam egyből, hogy melyik az.
De ha így hallgatott el akkor valóban a biztosíték gyanús.
Ha Pesti vagy tudok adni egy cserefejet amíg kipróbáljuk.Egyébként a középső kijelzőt a fej vezérli, így semmi különös nincs benne, ha nem megy fej nélkül.
Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
Azt másnál is csinálja a fed.comp., hogy indításkor kiír valami blőd hőmérsékletet, pl.: -39 fok...??? Még akkor is, ha fél napot áll a kocsi a tűző napon...
Hiába kapcsolok klímát, nem veszem észre, hogy rendesen el kezdene hűteni... Néha, egy 10-15 perc alatt kb. beáll a hőfok-kijelzés, vagy egyszerűen csak eltűnik a középső kijelzőről a hőfok megjelenítése. Egyáltalán a kijelzett hőmérséklet alapján vezérli a digiklímáját a Megane? (II PhI 1,6 16V)ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
mycso
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #37993 üzenetére
Digit klíma a külső a belső hőmérő és a napsütés érzékelő trió alapján működik.
Egyébként az normális, ha benyomod a klímát és egyből nem hideget tol. A digit fokozatosan hűti be a levegőt, hogy hozzászoktassa a tested.Viszont gyanús, hogy a külső hőmérőd megadta magát.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Nekem meg nincs ilyen gondom csak manual van, de az fújja az ájert rendesen.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Spórolós topik
- Mobil flották
- Assetto Corsa Competizione
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs