- MG5 menetpróba
- Android szakmai topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
ma Honor, Samsung és Motorola gépek biztosan érkeznek, hogy ősszel megpróbálják letarolni a piacot a saját kategóriájukban.
-
Ömlenek a fiatalok a Facebookra
it A Meta szerint az utóbbi három év során még nem érkezett ennyi fiatal felnőtt a Facebookra, mint most.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hz0917
tag
Sziasztok.
megane2 termosztát (gates) cserénél mire kell figyelni? A légtelenítés folyamata? -
KTU
addikt
válasz hz0917 #79053 üzenetére
Hogy jó termosztátot válassz: [link]
(#79052) rob210: A saját autókban cseréltem olajat, nem Jaded topiktárs autóján.
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz hz0917 #79053 üzenetére
Ha van légtelenítő akkor azt a termosztátházon találod, de én még M2 nél csak dieselnél találkoztam vele.
Amúgy feltöltöd beindítod alapjáraton a fűtést frltekered maxra és 2 esre rakod. Elkezded kézzel összenyomkodni a radiátor felső csövét ezzel felgyorsítva a légtelenedést. Mintegy kipumpálva a levegő nyagy részét.
Amikor beindul a venti akkor nyitott a termosztát és akkor leesik a fagyálló szint.
Ekkor utántöltöd, majd vársz még egy ventillátor indulást. Magától légtelenedik hivatalosan.Renault power
-
Somatom
veterán
A balos ajtó kapcsolótábláján van vmi ajtó jelű kapcsoló, aminek a kapcsolgatásakor kattogást hallok hátul. Gondolom, hogy a csomit és/vagy a hátsó ajtókat zárja/nyitja. Tegnap azt vettem észre, hogy ez a kapcsoló érezhetően melegebb, mint a kapcsolópanel többi gombja. Kedves gesztus lenne így, tél felé, de vajon ez bug, vagy feature?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
lgergely88
csendes tag
Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok: adott a Clio 3 2006 1.6 16V kiasutóm, melynek a kormánya "elment" balra... A jelenség, hogy a szervó nem állítja be középre a kormányt, továbbá balra mintha leejtene állandóan! Most volt gumicserén, ez után észleltem a bajt. Gumis szerint minden faja a kerekekkel, továbbá cseréltettem egy másik helyen kétoldali belső kormányösszekötőt. Azóta a hiba nem olyan vészes, de fenn áll! Plusz, mikor bezár a kormányzár, jobbra el tudom tekerni, balra nem. Az autó kártyás ha számít...
Más hiba nincs, minden szép és jó -
molnarpeter
nagyúr
válasz lgergely88 #79058 üzenetére
Nem értek a lovakhoz, de ha ez egy elektromos szervós jószág, akkor futómű állítás (középállást diagon nézve, mikor rögzítik a kormányt), utána kalibráció, vagy végső soron kormányszög szenzor vagy hasonló csere/szervó javítás
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz lgergely88 #79058 üzenetére
Na ha most vokt axiálcsukló csere akkor tördeld el a jószág kezét aki csinálta.
Majd narha gyorsan menj el egy futóműveshez, mert vagy nem megfelelően húzta meg az axialt és fellazult vagy spontán a kerékösszetartásod elment nagyon. Így viszont ledarálod a gumikat.Nem mondták, hogy a javítás után futóműveshez vezessen az első utad?
Renault power
-
lgergely88
csendes tag
-
lgergely88
csendes tag
válasz molnarpeter #79059 üzenetére
Elektromos a szervó igen, szépen is megy, jobbról balra rendesen "visszapörög" a kormány ahogy kell, csak éppen nem középre áll ben, hanem balra dőlve... Ha balról pörgetem vissza, akkor sokkal lomhább és bőven nem középre áll be hanem balra. Érzetre nincs vele más gond, szépen forog kanyarodik. Nem tudom mit állítottak, nem voltam ott sajnos, otthagyós szervízbe vittem ahol a céges flottánkat is csináljak :/
-
rob210
Topikgazda
válasz lgergely88 #79062 üzenetére
Az a futómű nincs jól beállítva.
Nem rakták rá a kormány vizszintezőt, vagy konkréten eltekert kormány mellett hozta szinkronba a kerekeket.Renault power
-
Gabesz87
veterán
Erről a Grand Scenic-rol első blikkre mi a véleményetek? C4 (Grand) Picassokat nezegetem főleg, de úgy 100e km alatt nem látok most bi-xenon-ost hahun. Ez a Scenic meg jól néz ki, de keveslem, fura hogy ilyen kevés km-el csak ennyi. Kevesebb mint a hasonló korú és futású C4-ek.
-
polonic
félisten
válasz Gabesz87 #79064 üzenetére
1,5 dci és duplakuplungos váltóval nem venném.
Nagy test, lomha lenne szerintem. És a váltója sem annyira ügyes. Legalábbis pár tesztből ezt olvastam. Ha automata váltó, akkor szerintem klasszikus hidros nyomaték váltó.Nekem 3-as GS van 1,6 dci motorral. Ez a motor pont jó bele. 1,5-tel kevés lenne itt is.
És a 4-es meg kisebb is, mint az elődje. Rámentek a dizájnra. A gumi is nagyon drága rá. Egy méret van, 20-as felni. Nem szokványos méret.
3-as a széria végéről? Azok már euró 6-osak az 1,6 dci-vel.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz baluka6 #79068 üzenetére
Én nem tudom miért nyomja mindenki a c4 grandot.
Szerintem egy kupac ................
De ez az én véleménye.
Eddig amiket láttam akik vettek, mindenki csak panaszkodott rá.
Az elektronikára a váltóra, a futóműre.
Nagy kényelmes, de rohadt szervízigényes vas.
De ez persze az én szemszögem.
Eddig 2 ilyen járt nálam, de azóta nem is vállalok, soha a büdös életben nem nyúlok többet c4 grandhoz.Renault power
-
Gabesz87
veterán
válasz polonic #79067 üzenetére
Nekem is megfordult a fejemben hogy az 1.5 110 lóval kevés lehet 1.5 tonnahoz. Habár nem vagyok versenyző szellem, de nem szeretném pl egy elozesnel a kormomet leragni. 1.6 viszont semmikep nem érdekel, legalább is a 160 lovas. Miután hallottam a Totalcar videó cikkében hogy a 2 turbo 160.000km környéken búcsút inthet és 600k-ba fáj csak az új, munkadíj nélkül.
3-as nem érdekel, nem szeretnék a meganomnal régebbi (2016), korszerutlenebb autót. Meg nem is tetszik. Gumit néztem amúgy, 30e körül van. Nem olcsó, de úgy 4 évre belefér. Meganomnal most kukaztam az eredeti nyárit, 90k km-nel (ebben persze a téli menet is benne van).
Hát jó, akkor azt hiszem maradok a C4 vonalon, és várok, amíg akad egy jó, magas felszereltségű, xenonos, teló tukrozeses. -
forceberg
veterán
válasz Gabesz87 #79070 üzenetére
Nyilván az ember már csak ilyen, érthető is, az aktuálisnál régebbinek látszót nem akar venni (GS3).
Ha erről nem tud letenni, akkor zsebbenyúlós. A Talisman GT végül miért került ki a látókörből?
Mondjuk 1,7-es dízel kombi 1db van a hahun. [link]
Kinézetre szerintem ehhez képest főleg elölről a C4 Grand már bocs, de egy hányadékhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #79073 üzenetére
Ő egy csapott hátú 2016-os M4-ről váltana, erre írtam, hogy régebbit nyilván nem akar venni.
Én(ahogy lehet, hogy te is) pont lexarom a TV méretű kijelzőt meg Android stb. kapcsolatot a kocsiban, mert közlekedésre használom. Másnak meg ezek (is) számítanak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Gabesz87
veterán
válasz forceberg #79072 üzenetére
A kinézetről nem vitatkozom, egy Talisman, vagy bármely új Renault jobban tetszik, mint a Citroen, (és már csak a név miatt is szívesebben vennék Renault, na meg azért, mert nekünk már bevált), de igazából már a C4 formájával is kezdek megbarátkozni. Csatlakoztam a FB csoportjába, ott jókat olvasok róla.
Ezzel a Talilsmánnal két fő problémám van: nem automata, és nincs benne LED! Meg mondjuk inkább olyan 5-6 közt nézelődnék, de franc tudja, majd elválik, ahogy írtam nem annyira sürgős. Meg mintha valaki azt írta volna nekem korábban, hogy a Talisman GT sem sokkal nagyobb hátsó lábtér tekintetében a Megane GT-nél. Vagy félreértettem valamit.#79074 forceberg:
igen, ízlések és pofonok, nekem számítanak a kényelmi felszerelések. Az, hogy mekkora a kijlező, mondjuk nekem is lényegtelen, csak tudjon teló tükrözést. Tolatókamera, LED fényszórók, amikről nem tudnék már lemondani, és igazából szeretem az automata parkolást is. Most erre sokan mondhatják, hogy mekkora baromság, mert aki tud vezetni, parkolni is tud. Nem azért mert ne tudnék, de néha Pesten, amikor keresgélni kell a helyeket, és látok valami szűköset, és nem jön mögöttem senki, akit feltartanék, akkor használom, mert tutira beáll! -
polonic
félisten
válasz Gabesz87 #79075 üzenetére
Pesti autózáshoz.
Nem használom ott. Egy ekkora autóval nagyon gáz ott járni. Több sérülést is ott szerzett, amikor parkoltam vele néha, és állt. Ajtórányítás, lökhárító megynomás elől-hátul. Meg a dízelt is nyírnám a városi forgalomban, kettőstömegűt is.Városba elektromos autó vagy egy kicsi benzines rohangálós, amit nem sajnálok. Akár egy régebbi Twingot. Azt összezúzhatják és nem érdekel.
De egyébként bicikli és gyalog, néha tömegközlekedés. -
Somatom
veterán
válasz forceberg #79074 üzenetére
Nekem ez a 2013 -as is UFO. Minap próbáltam utat terveztetni a beépített navijával (TomTom). A címmegadásig elvergődtem, de nem jöttem rá, hogy melyik a nyugtázó gomb. Eccercsak törlődött, amit beszenvedtem. Inkább elővettem a telót és a Google -el navigáltattam.
Arra sem jöttem még rá, hogy a telómat hogyan lehet összepárosítani az autóval.
Akkumerülés után csak szakaszosan működtek az ablakemelők. Újra kellett őket tanítani. Érted? Tanítani az ablakemelőket!
Elromlott a távirányító, a kulccsal meg nem tudtam kinyitni az ajtót, mert nem találtam hozzá a zárat.
Használati utasításból tudtam meg, hogy hogyan lehet kézifék nélkül parkolni.
Pedig, évtizedek óta autózok és nem vagyok műszaki analfabéta. Fogalmam sincs, hogy milyen célközönségnek gyártják a franciák ezeket az UFO -kat.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Gabesz87
veterán
válasz polonic #79077 üzenetére
Nekem ne mondd, tudnék mesélni. 2-3 éven belül 4x jöttek belém. Egyet megúsztam minden sérülés nélkül, egyszer ramhuzta a kormányt egy némber, jobb első ajtó csere, kétszer meg ugyanúgy dugóban állva hátulról belém jöttek: vonóhorog csere. A dízel nem gond, mert a legtöbbet nem városban megy, úgy 2 hetente autopalyazunk sokat hétvégén, szülőkhöz. M3 végig, vagy M5 majdnem végig. Sajna én lusta és kényelmes vagyok. BKV-zni és sétálni is.
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #79078 üzenetére
Ez ilyen
A Navi nem érdekel, műszerfal tetejére, a kormány fölé van telefontartó, képernyő szempontjából is az van nekem a legjobb helyen.
Áramtalanítás után a túláram-védelem miatt kell az ablakokat újra tanítani. Mielőtt leengednéd, felső állásban rá kell húzni egy felfelét hosszan, nem egy nagy dolog.
A kilincs kupakot kellett levenni, hogy legyen kulcslyuk?A célközönség a modern fogyasztói társadalom!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Somatom
veterán
válasz forceberg #79080 üzenetére
Igen. Találtam nyílást alul, ahova be lehet dugni a kulcsot, de a franc se gondolta volna, hogy az nem a zár, hanem egy fedél feszegető nyílása. Ez hajnalban történt, épp két kollégámmal érkeztem haza Németországból és kíváncsiak voltak az új autómra. Ne gondold, hogy kiröhögtek! Á, ők nem olyanok.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #79082 üzenetére
Nah, ez túltesz az enyémen is.
#79084forceberg: én is vittem ehhez hasonlót Robihoz, a válasz egyszerű, így vettem. Hangja amúgy nem volt, illetve rosszul sem fogott. Persze miután ki lett cserélve tárcsával együtt, teljesne más érzés volt, de viszonyítási alapom nem volt, mert még nem vezettem megane-t.
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Twingo I fűtésboxhoz hogyan férek hozzá? Rob régebben már írta, hogy nagy meló, csak a részletekre nem derült fény. Tudnátok segíteni? Előre is köszönöm!
Z
-
mycso
Topikgazda
válasz Gabesz87 #79075 üzenetére
Én is így vagyok, meg voltam amikor a lagunát vettem.
Bár elsőre teljesen jelentéktelen és felesleges dolognak tűnt nagyon sok extra, de csak addig, amíg nem használtam.
A megane-nál hozzászoktam az automata klíma, tempomat, auto. lámpa, esőérzékelő, tolatóradarhoz.Ez alapból kritérium volt, mikor eladtam és autót kerestem, még ehhez hozzá jött a xenon, ülésfűtés, szabadkéz, navi és a min. 150le.
Ezután még nehezebb lesz megfelelőt találni. Nagyon könnyen hozzá lehet szokni a jóhoz...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Gyb001
senior tag
Sziasztok.
Sajons utól ért a tce 1.2 h5fa400 motor turbó problémája. Autópálya után pirosnál (M3 bevezető) a start stop leállította a motort, és akkor adta meg magát.
Amiket kiírt: Esc hiba, hill break assistant, Anti pollution, injection system check... Három henger, elfogyott az olaj. 20 km-ert muszály voltam menni vele. (ez alatt 3 liter frissen utántöltott olajat megvett)
Egyenlőre szerelőnél van, még nem szedték ki a túrbót, nem tudni hogy javítható vagy nem. Ha nem akkor szerintetek megéri újat venni bele, tekintve hogy egy rosz konstrukcióról van szó? ~500 E huf csak a turbó ára.
Vagy engedjen el a kocsit? Mennyiért lehetne egy 2012 1.2 tce 125 000 km turbó hibás, navi nélküli napfénytetős, 5 üléses grand scenicet eladni?[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
Gyb001
senior tag
válasz molnarpeter #79091 üzenetére
Láncra azt mondta 1 hónapja hogy alúlról egy kicsit hallani, de ez még bőven jó. Majd jövőhéten mér kompresszió és egyebeket.
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
rob210
Topikgazda
-
prandris
tag
válasz eTrade #79013 üzenetére
Tegnap lecseréltem a 3000km-es elf sxr 5w40-et elf sxr 5w30-ra, ahogy ajánlottátok. Kapott új olajszűrőt is természetesen. Reggel néztem az olajszintet és a max jelzés fölé kúszott az olaj. Valamit elvétettem a procedúra során (ez volt a 2. olajcserém). Próbáljak meg belőle leengedni? Kép: [kép]
-
prandris
tag
válasz rob210 #79096 üzenetére
Kb 4,9 Liter. Gyanús is volt, hogy miért megy bele ennyi és csak érinti a max jelet. Mára ért a meglepetés, hogy nem nőtt meg a motor Miért lehet ez? Arra gondoltam, hogy üzem meleg motorba öntöttem a hideg olajat emiatt mehetett el. Vagy tévedek? Max alá töltöttem, átjárattam a motort és kiegészítettem, ekkor pont a jelen volt.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz prandris #79097 üzenetére
Ahha átjárattad a motort magyarán feltöltötted a járatok a teljes rendszert a szűrőt és ezután feltöltötted maxra.
Na itt volt a hiba, mert az olaj lassan visszaszivárog a járatokból, és szépen felmegy max fölé az olajszint.
Magyarán ha leakarsz belőle engedni az a legjobb, ha az olajszűrőt letekered kicsit ott szépen kijön ami kijön, aztán visszahúzod és ennyi.
Vagy ha van olajleszívód, feltételezem nincs, akkor azzal a nívón keresztül.
Vagy marad a meglazítod a leengedő csavart és megvárod amíg lecsepeg aminek le kell.Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz Gabesz87 #79064 üzenetére
Izé, a kettő nem egy kategória, a GS gyakorltilag már nem egyterű, hanem egy köuéprosszul bővíthetű kombi aminek emeltrk a tetején és hatalmas kerekeket kapott. Ha ez oké, tetszik, jó ez is, de h a prsktikum, hely és bővíthetőség miatt nézed, akkor ez eldőlt.
Ezzel a motorral még élhető, de én nem venném, valmelyik 130 lovassal.Sajna ritka a xenonos C4P, pedig mocsok jó az a kanyarkövetős lámpa, jobban is világít mint a Scemic ledese. Tükrözés zsír, anélkül nem.vennék már autót, most is azt hittük benne van, külön kiírták, hirdetési képekben benne volt. Tévesen. Valahol fel akarom okosítattni, kár higy ugrik az egész autóról a gari...
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen