- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android szakmai topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
ma Méghozzá úgy tűnik, a legnagyobb akkumulátorkapacitást kínáló kagylótelefonként.
-
Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
gp Egyelőre semmilyen információt nem kaptunk arról, hogy mikor érkezik a hosszú ideje készülő felújítás.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz bandi94 #37018 üzenetére
A csattanás milyen hang?
Éles vagy tompa?A Műszerfalat pofone gyszerű szétszedni ugyan úgy kell mint a sima megane-t.
Kiveszed a 2 csavart a hangszóróknál az A oszlop tövében, aztán felfelé meghúzod kipattan és ennyi az óracsoportot tartja még pár torx fejű csavar azt látni fogod aztán kibillented kicseréled a rizsszem izzókat és öröm boldogság.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
szőröscica
addikt
válasz bandi94 #37105 üzenetére
Igen, de ha egy IFA-t meg kellett volna előznöd egy nem teljesen kihalt úton, akkor izzadtál volna.
Egyébként adott esetben szerintem ízlés kérdése, hogy mit vesz. Az 1.5 dci egy éhezőművész, de sok más pozitívumot nem tudnék róla mondani, tipikusan az a motor, ami azt hiteti magáról, hogy húúú de nagyon tud menni, aztán a kezdeti tolás után le is kókad mint a pöcsöd mikor nagymuter rád nyitott rejszolás közben.
Mindkét motor egyforma erős, a dízelnek is ugyanúgy masszívan vissza kell pakolgatni, ha nagyobbat előzni akarsz, akkor meg az 1.6 benzint is berakja hármasba és elforgatja 150-ig. A magasabb fogyasztásért cserébe van egy sokkal kulturáltabb, egyszerűbb autója. Ki kell próbálni mind a kettőt és el kell dönteni, csak alaposan meg kell nézni, mert mint mondtam, az 1.5 becsapós. Hármasban/négyesben le kell padlózni, hirtelen megjön a nyomaték, azt hiszed, hogy hű, itt tüzijáték lesz, aztán amilyen gyorsan jött a tolás, olyan gyorsan el is tűnik.
R-Linket vegyél, az jó dolog egyébként. Meg tolatóradart. És ülésfűtést. A tempomatot se felejtsd el.
[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
válasz bandi94 #38117 üzenetére
Nem renault de anyós Nubirájába a jeladó rosszalkodik ami a váltóba van felvillan a check engine, 0lát mutat a kilométer óra és fuldoklik a kocsi, szervíz szerint ez a jeladó a hibás mert a motor úgy érzi hogy nincs fordulat, aztán ha elmúlik minden megy a rendes kerékvágásba, 12k az alkatrész 40k a szerelés
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz bandi94 #45300 üzenetére
Nem kell feszegetni az a trükk.
Egy 13-as kulcsal rányitsz a feszítőgörgő tengelyére.
Azaz arra a csavarra fogsz rá ami a görgö közepén van és az automata feszítő mechanizmussal ellenkezően azaz a villáskulcsot magadfelé húzva folyamatosan tartva a feszítést tudsz szíjat cserélni.
Ha feszíteni akarsz az nem fog menni, mert mint írtam az automatán feszít.Mi a gond vele?
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen