- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Yettel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
ph A cég igényesen megvalósított, háromféle kapcsolódási módot ismerő, hot swapes üdvöskéi közül az egyik hazai kiosztással is megvehető.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz
75kokoko75 #78500 üzenetére
Szerintem egyik autóra sem jellemző a kuplung magas fogáspontja.
Nagy valószínűség szerint kuplungcsere, annyira kopott már. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78500 üzenetére
Amikor csere előtt áll akkor jellemző. ;)
Nem lesz olcsó, a bölcsőt is le kell venni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78528 üzenetére
A gond az, hogy berohadt a motor, nagyon nem kell nézegetni ellenben kicserélni na azt kell. Ha ügyes vagy elég kivenni a jobb dobbetétet. Felnyúlsz felfelé kihúzod a motort, aztán lehúzod a csöveket, majd a csatlakozót. Ha van a tartályban lötyi akkor az a nyakadba ömlik, arra számíts. Új be csókolom.
Max. 30 perces móka. Bár van aki 2 napig szerelte, mert levette a sárvédőtRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78531 üzenetére
Ő lenne az, az egyetlen dolog amire figyelned kell, hogy két csöcse legyen, egy fehér és egy fekete. Az egy csöcsű (amazon
) a sedanba való és akkor hátul nem lesz spricni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78534 üzenetére
Patentekre a dobban figyelj nagyon, ilyen időben, már inkább elpattannak mint kijönnek. Ha csak nem fűtött garázsban csinálod.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78563 üzenetére
Azért az nagy segítség lenne, ha leírnád melyik motor van benne, de első körben a sebesség jeladóra ganyakodnék, ha az 1,4 vagy 1.6 8v es verzió.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78566 üzenetére
Akkor a váltóban van egy ilyen jeladó azt kell kicserélni.
a tűzfal felől van a motor mögé kell benyúlni, oda ahol a motortartó bak van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78657 üzenetére
Ha a szelepfedél alól jön akkor bizony szelephang lesz. Emlékeim szerint ez a k720 as motorcsalád. Meg kell néznem, de ezen még talán manuális a szelephézag állítás.
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
75kokoko75 #78685 üzenetére
AC pumpa tömítése vagy a rá menő csövek/azok csatlakozása...
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78685 üzenetére
Az Ac pumpa leszorító gyűrűje törött, vagy a tömítés alatta kuka.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78694 üzenetére
Ha a karika nincs eltörve akkor igen ki lehet cserélni a tömítő gyűrűt külön.
De álltalában a leszorító gyűrű törik el.
Ha azt kell venned azt meg úgy is csak azzal együtt kapszNézd meg nem tart semeddig. az ülés alatt rögtön látszik, ha el van pattanva.
Cseréje csak nagyon kevés üzemanyag mellett vitelezhető ki.
Valamint kell hozza AC kulcs.
Ez a létező legolcsóbb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78717 üzenetére
Ha ez a baja ehhez semmit nem kell bontani.
Eldöntöd a hátsó ülés lapját és csókolom.Renault power
-
75kokoko75
tag
válasz
75kokoko75 #78803 üzenetére
.... a narancssárga ikonra gondolok jobbra.
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78803 üzenetére
Általános hibajelzés elektromos hibára. Diagot neki.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78808 üzenetére
Diagnosztika kell, ez nem kivillogtatós ezen már normális obd 2 es csatlakozó van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78856 üzenetére
Generátor szíjtárcsa szervó szíjtárcsa feszítőgörgő kopott szíj, vagy ezek mindegyike okozhatja a gondot. Első körben szíjcsere.
Főleg, ha nem tudni mikor volt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78906 üzenetére
Ne akarj youtube alapján autót szerelni
Van hozzá gépkönyv.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78957 üzenetére
Nem macerás csak idő meg pénz kérdése
A menete bal oldal megemel.
Kerék levesz.
Váltóolaj leenged.
Féltengely anya levesz.
Lengőkarból a 2db 13 as csavar kivesz így a támasztógömbfejet nem kell bántani.
Bent a váltónál a 3db 13 as csavar kivesz a szorító keretből.
Féltengely kiforgat az agyból, kihúz a váltóból.
Be az új féltengely a váltóba beforgat az agyba a csukló.
Vissza minden fordított sorrendbe.
Váltóolaj feltölt elpakolás kézmosás, örömautózásLeírva nagyobb műveletnek tűnik. Ha komplett féltengely csere van az pofon egyszerű, ha cserélni kell a csuklót gumiharangot az macerásabb tud lenni, ha nem enged a zéger, mert mondjuk berohadt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #78974 üzenetére
szívó 0.10
kpufogó 0.20
hidegen!!!
1es kipufogó nyitva, 3as szívó, 4es kipufogó állítható.
3as kipufogó nyitva, 4es szivó, 2es kipufogó állítható.
4es kipufogó nyitva, 2 es szívó, 1es kipufogó állítható.
2es kipufogó nyitva, 1 es szívó, 3as kipufogó állítható.Renault power
-
KTU
addikt
válasz
75kokoko75 #79041 üzenetére
Mindkét Megane-ba pár hete cseréltettem baloldali külső féltengelycsuklót.
Nem jutott eszembe hogy bontott féltengelyt vegyek.Egyiknél csak a gumiharang volt kiszakadva, de mivel pár hónap szerintem eltelt mire észrevettem, lehet tele ment porral, vízpárával, és talán majd 1 év múlva kopogott volna.
A munkadíj így is ugyanannyi.
Mi a baja a féltengelynek hogy komplett kell cserélni?
Mennyi a bontott féltengely?[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
KTU
addikt
válasz
75kokoko75 #79043 üzenetére
12 e Ft volt a külső féltengelycsukló csere munkadíja / db.
Jó pár éve a Fiatomnál bontott alkatrészt rakattam bele, kevesebb mint 2 évre rá ugyanúgy cserélni kellett.
Az a kb, 1,5 év, nem ért annyi pénzt."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79041 üzenetére
8v 16v álltalában nem egyezik, jó lesz a váltóba a másik fele nem lesz jó az agyba.
Ott számít az ABS nem ABS és egyébb paraméterek.
Ha a fogszám és ABS-léte azonos akkor simán csereszabatos.Renault power
-
psion2101
tag
válasz
75kokoko75 #79105 üzenetére
Köszi szépen.úgy látom nekem pont a drágább krll majd
De muszály lesz,mert irtó idegesítő,hogy ott van valami és nem működik
-
psion2101
tag
válasz
75kokoko75 #79108 üzenetére
Oké rendben köszi
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79110 üzenetére
A zselés és az alsó biztos oda van.
De ha már nagyot ránt esetleg koppan is érdemes a 3 at egyszerre cserélni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79118 üzenetére
Az biztos, hogy 3 van, csak látni kéne melyik 3 , mert az alsó kitámasztóból például 3 félével szerelték.
Ezt csak ha megnézed akkor derül ki.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79189 üzenetére
Túl sokáig ment magas hézaggal.
Szétverte a szelepüléket, sajnos már így marad.
Ha csak le nem veszed a hengerfejet, be nem csiszolod a szelepüléket és nem kap új szelepvezetőket.
De amíg nincs olajfogyasztás, nem fogod ezért levenni a hengerfejetRenault power
-
salieri.
őstag
válasz
75kokoko75 #79214 üzenetére
Szia!
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79216 üzenetére
A 16 szelepes renaultokba én mindig 5w30 as sxr elfet teszek.
5w40 et csak akkor ha a felhasználói környezet az autópályára korlátozódik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79218 üzenetére
az enyém meg 2000 es és köszöni szépen 5w30 van benne.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79228 üzenetére
ha minden jól megy egy vezérléscsere 3 óra, de tapasztalat, hogy sose megy jól
Én reggel hozod este viszedre szoktam vállalni.
Békéscsaba és környékén, meg nem ismerek senkit.
Igen kell, hozzá speckó szerszám, ami nélkül nem lehet megcsinálni.
Illetve meg lehet, de nem lesz jó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
lsebestyen
addikt
válasz
75kokoko75 #79273 üzenetére
Én 175 széleset nem raknék rá, 195-ből pedig 195/60 r15 kéne neked.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79273 üzenetére
A gyári 185/60 r 15"
Magyarán már most sem a gyári van rajta.
A 175 elég virsli a felni "J" számától függ, hogy jó-e feltehető-e.Renault power
-
lsebestyen
addikt
válasz
75kokoko75 #79275 üzenetére
Ez csak saját vélemény, de szerintem keskeny.
-
KTU
addikt
válasz
75kokoko75 #79273 üzenetére
Gumis topikba sűrűn előjön ilyen kérdés.
Azt kell rá rakni ami a gyári mérete.
Valahol az ajtófalcba kell(ene) lennie egy matricának, amin rajta van mi kell rá.Tire Size calculator [link], "Tire Comparison" fül.
175/65 R15 és 195/65 R15 méretek közt átmérőben van 2,5 cm különbség, ami 4,2%, szerintem elég sok.
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79351 üzenetére
fogalmam sincs, mert a az egyes henger a váltónál van
1,3,2,4Tehát akkor a te kérdésedre válaszolva:
4,1,3,2 de ez így bonyolultabb[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79356 üzenetére
Amit leírtál azt nem is értem.
De most már megmézem a gyári leírást 8 szelepes rég volt a kezeim közt. De a trafó pár az tuti 2-3/ 1-4 ebből következtetve a gyújtási sorrend egy itt egy ott. A főtengely is úgy dolgozik.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79513 üzenetére
Igen megoldható, de kell motor függesztő gerenda vagy alátámasztani a motort valamilyen technikával.
Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz
75kokoko75 #79583 üzenetére
Ott van felül az összefoglalóban a link
Capacity : Capacity 3,4 litre Use : Normal Intervals : Check 20000 km/ 12 months Products : Tranself NFJ 75W-80
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Somatom
veterán
válasz
75kokoko75 #79762 üzenetére
Pl. megnyomták a kipuffogót és felüt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79764 üzenetére
Ha a lökhárító sérül, (márpedig az alatta lévő vas elhajlás nem kis ütéstől történt) simán elnyomhat bármit.
Én is a kipufogóra tippelnék.
Ha alányúlsz egy ronggyal fogd meg a végét és rángasd meg.
Ha valóban a futóműből jön az akkor nagyon nem kis puff volt, mert ahhoz erős ütés kell, hogy az elmenjen és inkább oldalirányú erőhatásra szokott elmenni, nem hátulról érkező becsapódásnál.
De alá kell menni és megnézni mi merre hány lépés.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79784 üzenetére
Akkor azt nézd még meg, hogy a csomagtartóban a pótkeréknél nem szabadult-e el valami bent.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79833 üzenetére
Ha szembe állsz a kocsival akkor lenyúlsz a hűtő és a váltó között, és egy műanyag pillangó csavar lesz a váltó oldalsó részén.
Az a betöltő és szintjelző egyben.
Azaz ha sík terepen állsz addig kell tölteni a váltóolajat, hogy ott elkezdjen kicsorogni.
Renault power
-
dik
őstag
válasz
75kokoko75 #79833 üzenetére
Szerintem ez nem nekem akartad címezni...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80007 üzenetére
Elkeserítelek ez nem gyári gyertya, csak gyárival eggyező cikkszámú.
A gyári equiem.
A hézag 0.85/0.9 között legyen. A trafókat kíméled vele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80015 üzenetére
Annál minden jobb
De miért nem kértél számot hozzá?
Szívesen segítek ilyenekben a csoporttagoknak.
Ez a gyári egyébként.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80019 üzenetére
Rugóösszehúzó, vagy állvány kell!!!
A csere után a futóműves legyen az első utad.
Illetve szétszedés előtt jelöld meg a két furatot amiben a toronyszilent rögzítő csavarjai vannak, 2 db.
Sokan rakják össze rosszul, mert a tornyon 4 luk van, az egyik a szervós verzió, a másik a szervó nélküli kormányműhöz..
Illetve szétszedés előtt nézzétek meg azt is, hogy a tornyszilent kis fülecskéje merre áll
Ezt is sokan elrontják.
A toronycsapágyat meg zsírozzátok meg összerakás előtt, mert rendszerint kevés benne a gyárilag belepöccintett zsír.
A csonkállvány két csavarja pedig (dőlésállító csavar) mindig fej előre anya hátulról megy rá!!!
Zsírozzátok meg és 185Nm a meghúzásija.
A toronyszilenté meg 35Nm és már talpon lévő autónál kell lehúzni.
Lengéscsillapítóból meyle , kyb, ha jót akarsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80021 üzenetére
Hidegen csináljátok és a hézag valamint a gyertya meghúzása számit.
A gyertyacsere nem agysebész mutatvány.
Renault power
-
Somatom
veterán
válasz
75kokoko75 #80039 üzenetére
Sztem ez egy teljesen egészséges működésre utaló, "őzbarna" gyertya. Ha sokat kapna, akkor feketedne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen