- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
peugeotmate
őstag
Hali,
Renault 1.2 16V (75 lovas) benzines motorjával van valakinek tapasztalata? Főleg az országúti és autópályás fogyasztása illetve a megbízhatósága érdekelne egy 2007-2008-ban gyártott Renault Clio esetében.meg
-
peugeotmate
őstag
Azt hiszem, kicsit felborzoltam a kedélyeket, nem állt szándékomban! Egyelőre csak elméleti szinten jött szóba a Clio. Főleg városban és rövid távokra lenne használva, anyummal felváltva. Az autópályás fogyasztás azért merült fel bennem, mert néha egy-egy hosszabb túrát mennék csak vele, de ez tényleg ritkán lenne. (Ausztriába síelni, nyáron elutazni főleg Magyarországon belül. bedobni a biciklit és lemenni valahova. Ilyesmik.) Fogyasztásban mennyivel iszákosabb az 1.4-es, 98 pacis? (Népítéletet olvasgattam, de amikor valaki azzal kezdte, hogy az 1.2-es lazán viszi a 190-et is pályán, ott már letettem arról, hogy érdemi tartalmat olvassak. )
Az 1.6-ost főleg városi használatra már túlzásnak érzem.[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz rob210 #27694 üzenetére
+ giigz:
Köszönöm a válaszokat! A sofőrön (magamon) kívül legfeljebb 3 másik embert engednék be a kocsiba hosszabb táv esetén. 130-140-es autópálya tempó tényleg gyilkolja a motort? Egy Seat Ibiza IV 1.4 TDI 80 lovas kocsink volt, csak ellopták 3 hónapon belül... Síelni még azzal mentünk Ausztriába. 2 főnél a 160-as tempóra való gyorsítás sem erőltette meg. 140-es tempót pedig vígan tartotta. A fogyasztásban természetesen nem várom el egy 1.2-es benzinestől, hogy 6-6,5 litert egyen ilyen tempónál, de sokkal rosszabb lenne a helyzet? Gyorsítások is nagyon reménytelenek lennének, vagy csak ha meg van pakolva az autó?[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
Ez csak szerintem nem Privilege felszereltségű? (Pl. nem ezüstözöttek a külső ajtókilincsek.) Ezt leszámítva azonban korrekt darabnak találom. Vélemény?
meg
-
peugeotmate
őstag
Hali, még mindig autókeresés közepette vagyunk. Mennyire veszélyesek a Renault 1.2-es turbós motorjai? Találtam most egy ilyet:[link]
Gondolok arra, hogy nagyobb a szervizigénye, drágább alkatrészekkel jár, stb. Ahogy olvasom, 150 ezer km környékén valószínűsíthető a turbó felújítása. Ez kizárólag km-hez kötött? Árban mennyit kóstál legalább?[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
Közben leesett, félreolvastam, bocsi. Viszont ezek alapján nem zárom ki a turbós motorokat sem. A spritmonitoron az 1.2 Tce 100 lovas mocinak éppen hogy 7 liter alatt van a fogyasztása. Kisebb teljesítményű 1.4-es benzines konkurensek is kb ennyit fogyasztanak (6,5-7 liter között).
[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz Füge007 #27957 üzenetére
Egy lehelletnyit lehetne jobb áron hirdetve a verda, egybként nagyon tetszik nekem is. A turbó állapotáról egy teljeskörű átvizsgálás keretében mennyit tud megmondani egy Renault szerviz? Ugyebár illene elvinni oda a kocsit, mielőtt vásásrlásra kerülne sor.
(BP-en belül kifejezetten ajánlott Renault szervizeket tudtok mondani esetleg?)[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
Renault Modusról mik a vélemények, tapasztalatok? Konkrétan belefutottunk most egy ilyenbe:[link] Arra jól emlékszem, hogy az alkatrészek jóval drágábbak hozzá, mint pl. egy Cliohoz?
[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
Budapestiek, megbízható Renault szervizt keresek, ahol egy használt Cliot átvizsgáltathatnék! Van olyan, ami kifejezetten ajánlott, vagy édesmindegy?
meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
komplett vezérműszíj cserének mennyi lenne a reális ára egy turbós Renault Clio esetében? 6 évenként valóban illik/kell azt cserélni?meg
-
peugeotmate
őstag
Köszi az infót! A Renault Baumgartner 200 000 ezret mondott a vezérműszíj, vízpumpa cserére... Az egy kicsit érzékenyen érintett.
meg
-
peugeotmate
őstag
Az mennyire reális, hogy egy 110 ezer km-t futott 6 éves Clio üléshuzata elkezdett kiszakadni a műbőr/műanyagoldalfal és a kárpit találkozásánál:KÉP (jobb alsó saroknál a fehér szakadásra gondolok)
Az ülések nem tűntek kiültnek, ergó olyanok voltak, ami alapján hihető a 110 ezer futott kilométer. Magánszemély hirdeti ráadásul.meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
erről a példányról pro és kontra vélemények?[link] Van valami gyanús esetleg a hirdetésben?meg
-
peugeotmate
őstag
válasz rob210 #29070 üzenetére
Szervizkönyv van (képen is látszik), normálisan van vezetve illetve az időközönként eltelt kilométerek is valóságosnak tűnnek. Érdemes lehet külön felhívnom a szervizt, ahova vitték korábban rendszeresen? Telefonon megadta az alvázszámot is, azzal tudok bármire is jutni legális keretek között 1 nap alatt? Továbbá elmondta, hogy céges autó volt, a jobb hátsó ajtó és a csomagtérajtó újra van fényezve. Természetesen helyileg elvinnénk az autót egy alaposabb kivizsgálásra Renault márkaszervizbe. Az árra való rákérdezés után hajlandónak tűnt engedni az árból.
Viszont, van valami, amin nem jutok túl. Ami az alábbi linken be van karikázva pirossal, az mennyire problematikus? [link]
Az 1.4-es benzines bőven elég. Főleg külvárosi használatra lenne használva úgyis. Nem mennénk túl sok kilométert sem vele egy évben, ezért a dízel sem szükséges annyira. Továbbá ha bekrepál, akkor azt drága/drágább javíttatni. Igazából a Clio édesanyám miatt egy fokkal jobb (praktikusabb) lenne, de egyszerűen nincs normális áron olyan. Ezért került sor a Meganera. Konkrétan olcsóbb, mint a hasonló évjáratú és futott kilométerű Cliok... (De ez az összes Meganera igaz többé kevésbé. Nincs difi a használt áruk között.)
[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz imyourfriend #29081 üzenetére
Egerbe vinnénk, fele annyiért nézik át mint a Baumgartnernél. Nincsen ott más helyi bandatagom, aki átvizslathatná.
meg
-
peugeotmate
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek! Remélem meggyőző lesz élőben is a kocsi.
Ettől a kártyás indítástól egyébként mennyire kell félni? Igazából nem hiányzik. Bár ha nem döglik be, elvagyok vele.
[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
no, végül megvettük a Reanult Meganet, amit linkeltem korábban:[link] Nagyon szép és jó állapotú "élőben" is. Elvittük az egri Renault szervizbe, ami szintén mérföldekkel színvonalasabb helynek bizonyult, mint a budapesti Baumgartner. Alaposan átnézték (szemünk láttára) az autót. Probléma nem igen akadt a kocsival, így kénytelenek voltunk elhozni.
Azonban hiányzik az ablakmosó tartály sapkája. Esetleg nem tud valaki egyet kallódóban? Ebayt is néztem, legolcsóbb kb 2000 forintból jönne ki.[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz AMD Power #29179 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek.
50 ezret még sikerült alkudni az árból. Ennyiért (szerintem) jó áron volt. Egy igazoltan, rendszeresen karbantartott autóról beszélünk. Ráadásul jól is néz ki. Volt fenn egy másik ugyanilyen 5 ajtós Megane is, az 2007-es volt, valamivel kevesebb kilométerrel, de szervizkönyv nélkül. Azt 1,4 millióért hirdették, de el is kelt tegnapig, így maradt ez. (A másik Budapesten lett volna, amit elvittek korábban.)
just
Valószínűleg amiatt, mert egy ideig csak állt az autó, de pontos okát nem tudom. Szervizben visszarakták. A kupak nincs a képen sem, be van fóliázva ott is.[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok!
Adott egy Renault Megane II, 5 ajtós kocsi. Ha nyomom a féket és jobbra indexelek, akkor a villogás felgyorsul és a hátsó lámpatestben kigyullad a tolatólámpa izzója is, ami a közlekedésben egy kissé veszélyes. Ha balra indexelek, akkor jó. Hangsúlyozom, ez a hiba csak akkor él, amikor jobbra indexelés közben nyomom a féket (,ha lassítás nélkül váltanák jobbra irányt, akkor nincs hiba). Valahol "összetestel" valami a rendszerben? Egyszer kapott egy WD-40-et a hátsó lámpa izzói környékén, akkor egy hétig jó lett, de most újra előjött a hiba. Most veszünk egy komplett izzókészletet, az orvosolhatja a hibát?
Köszi előre is a segítséget!meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok!
Az, hogy a 130 ezer forintos komplett vezérlés cserét egy 1.4-es benzines, Megane II (faceliftelt) esetében túlzottnak tartom, az jogos? Nekünk az egri Renault szerviz szűk 80 ezer forintos árat emlegetett korábban. Ahhoz képest csöppet lehúzásnak tartom ezt az árat egy pesti Renault szerviztől.meg
-
peugeotmate
őstag
Köszi mindenkinek!
Lehet levisszük Egerbe márkaszervizbe, még így is bőven megérné. Illetve akkor elmondható lenne a kocsiról, hogy 100 ezer kilométerig végig márkaszervizben volt szervizelve. (Bár ez tudom, hogy nem feltétlenül egyenlő a minőséggel.)meg
-
peugeotmate
őstag
válasz peugeotmate #30825 üzenetére
Még valami, a vízpumpa cseréje mennyire "kötelező" ilyenkor? Mert hallottam olyat is, hogy az többet is bír és ezt a szervizben meg tudják állapítani...
meg
-
peugeotmate
őstag
Hali!
Tudtok jó fényezőt ajánlani? Sikerült a Megane hátsó lökhárítóját egy kissé meghúznom a kerékjárati ívnél, nem túl szép. Habár nem lenne sürgő annyira a javítás, azért illene...meg
-
peugeotmate
őstag
Budapesti Renault bontó érdekelne engem is, akár privátban is!
meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok!
A Reanult Megane II-es kocsinkban a légzsák visszajelző lámpa folyamatosan világít, illetve a fedélzeti számítógép is 'Check Airbag' jelez vissza. Ez egy idő után eltűnt (kb fél óra vezetés után), de a motor újraindítását követően újra kigyulladt. Mi a teendő? Márkaszerviz?
Illetve jó lakatost vagy fényezőt is keresek Budapesten és/vagy környékén.[link]
Köszi a segítséget előre is!meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok!
Ma 'Service Due' feliratot kaptam reggel az autó indításánál. Narancssárga szervizjelző nem ég, csupán a felirat. A mókás az, hogy amikor elkezdek léptetni a fedélzeti számítógépben, akkor a következő üzenet a 'No message available'. Az autóban kb 96 ezer km van, vezérműszíj, vízpumpa és olaj tavasszal lettek cserélve. Hibás jelenségre nem lettem figyelmes, habár hidegen egy kicsit zajosan teszi a dolgát a motor. Csak simán töröljem ki az üzenetet, vagy valóban valami aggodalomra hívja fel a figyelmemet? Az autó egy Renault Megane M2 Ph II , 1.4 16V 98Le, 2008-as.
Köszi előre is a segítséget!meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok!
Ma vettem észre, hogy a hűtőfolyadék szintje már közel van a minimum értékhez. Egy körömvégnyi még van neki. Érdemes ilyenkor utántölteni már? Holnap indulok egy hosszabb útra 2x450 km. Ha igen, akkor amit a kúton megkapok fagyálló hűtőfolyadékot azzal utántölthetek? Kb másfél éve lett cserélve kompletten az egész folyadék szervizben, vízpumpástól. Sajnos az arányokat nem tudom, hogy mivel volt feltöltve legutóbb. Renault Megane II 1.4 16V-es a kocsi.
Köszönöm előre is a segítséget!Üdv. Máté
[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
mycso, eTrade
Köszönöm a gyors segítséget!
meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
Renault Megane II (facelift) a delikvens.
A klímából úgy néz ki kifogyott a gáz. Télen párásodás miatt érdemes lehet járatni, gáz nélkül is van értelme vagy semmi?Illetve vezérlés cserére kb 90 ezer kilóméternél vittük lassan 6 éve. Most bő 150 ezer van benne. Lassan érdemes lenne újra cserélni a vezérlést?
Köszi a segítéget!
[ Szerkesztve ]
meg
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen