- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
HB3-as izzót szeretnék venni. Jelenleg Osram 60W-os van benne, de nem vagyok megelégedve a fényerősséggel. 100W-osról meg rosszat hallottam, itt is elolvastam amit találtam róla, meg ismerős is mondta, hogy azt nem ajánlja.
Nézegetem a kínai oldalakon a led izzókat. Ezzel van valakinek tapasztalata?
Gyors keresés után azt találtam, hogy pl 60w-os izzó felel meg 600-700 lumennek. Ez így elég kevésnek hangzik, mert amit találtam az mindössze 270-300 lumen. Gyakorlatba milyen lehet?
Ezt néztem ki [link] -
kisgyerek85
senior tag
Leírom ami rá van írva
Halogen
9005
60W - P20dmagyarul nincs semmi ráírva a dobozta, német meg franciául van. Kb 2éve vettem 2db-ot, hogy majd cserére jó lesz (nem vagyok olyan mint sokan, hogy "félszemmel" járkálnak az utakon)
Már egy ideje nincs cserém(izzókészlet van a kocsiba csak az szerintem semmire nem jó, még az előző tulajé volt), ezért is kellene valami jobbfajtát venni amivel többet látok.
Ja ezeket ilyen 700-800/db forint áron vettem.just: Köszi neked is, szerintem ismerősön is pont ezt mondta. Elég laikus vagyok az autókhoz
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
A pirossal karikázott lenne a pollenszűrő helye? Ugyanis vettem szűrőt, mert szerintem ezer éve nem volt cserélve, erre nagy meglepetésemre itt nem találtam régi, elhasználódott szűrőt.
Autó egy Clio II 1,9 dti -
kisgyerek85
senior tag
Köszönöm! A csere megtörtént, vagyis az új behelyezése az üres helyre. Pontosan így csináltam ahogy a videóban látható.
[link]Csak azt nem tudom, hogy amíg volt egy állandó szerelőm pár évig az az ember miért nem tudta magától kicserélni vagy venni bele pollenszűrőt is amikor olajcserére vittem hozzá az autót
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Sly189 #33797 üzenetére
Megosztok én is két gyöngyszemet.
Még a nyáron történt. Megyek a 2-es főúton olyan fél tíz magasságába. Tök sötét van (szerintem augusztusba történt) jön szembe velem egy munkás járat (ford transit szerűség) aminek a jobb oldali helyzetjelző !! világított csak. Azért ez kicsit erős volt. Vezető vajon mit láthatott az útból?Másik, rokonom megy kifelé a az egyik kihajtón az M2-re kb 100as tempóval, kamion mellettünk tolja mint állat, csak kicsit kellett volna visszavennie a gázból és simán besorolunk elé, de ő nem enged, mert k*csög. Ok jó nagy fék, besorolás mögé. Első lehetőségnél megelőzte és ahogy elé kerültünk a rokonom szépen fokozatosan belassított előtte kb 10km/h-ra. Mivel szemközti sávban volt forgalom így a kamionos tehetetlen volt.
Szerintem legközelebb meggondolja, hogy normálisan közlekedőt beengedjen a kihajtó sávból. -
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
20e sok egy komplett vezérlés cseréért? Szettet én adtam, mert még 40-50%os kedvezmény mellett is 55e volt, ha szerelőtől veszem akkor 80e kb. Csere közbe kiderült, hogy vízpumpát is cserélni kell az +9e volt.
2000-es 1,9tdi clio -
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Gázolaj szaggal lenne kapcsolatos kérdésem. Elvileg olyan 10km távolság megtétele után autóból kiszálva elég erős szag van. Ezt a problémát jeleztem a szerelőmnek, de influenza miatt csak jövőhéten tud ránézni.
Kérdés, hogy mennyire "veszélyes" így ezzel közlekedni? Holnap mennék vele 65-65 km-t és nem szeretném, hogy valami nagyobb baj történne a kocsival.
Autó egy 2000évjáratú Clio 1,9 dti -
kisgyerek85
senior tag
Köszi. van egy B tervem. Ami annyit jelent, hogy másik kocsival megyek, de azon nincs megyei matrica. Inkább 30 percel korábban indulok minthogy nagy baj legyen a kocsimmal.
Valami rémlett régebbről, egy imerősömmel történt. Hazaért kocsival és akkora füstfelhő jött a motorházból, hogy azt hitte leég az autó, de megúszta szerencsére.[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
Megnézte a szerelőm segédje. Tükörrel belesett az adagoló alá. Valami vezeték becsatlakozik az adagolóba és ott mintha lett volna egy picike csepp, mert a kezén jelenkezett. Azt mondta mintha beljebb nyomta volna a vezetéket. Utána berakott egy tökröt és folyamatosan néztük, autó alapjáraton ment majd később adtunk nagyobb fordulatot a kocsinak. Semmi. Adagoló hátulja (ahol van négy csavar és a lemez mögött egy tömítés) egy picit nedves volt, de csepp ott se képződött.
Szűrő környéke csont száraz. Benézett a kocsi alá is, de sehol semmi.
Azt mondta, hogy lehet venni adagoló felújító szettet, de ő addig az én helyemben addig nem foglalkozna vele amíg nem folyik jobban.[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Múltkor írtam, hogy gázolajszag van a kocsi körül. Kezdő szerelő meg is nézte, de túl sokat nem láttunk. Azóta történt már egy pesti út ahol füstölt az autó. Újra ránézve egyértelmű, hogy az adagoló elejéből szivárog a gázolaj. Holnap fogom hívni a csomádi adagolósokat, hogy mikor vihetem és mennyibe fáj ott egy tömítést cserélni.?
Jó futóművest ismertek észak Pesten vagy Vác-Pest környékén? Aki múltkor cserélte nekem a vezérlést azt mondta, hogy nincs semmi különös vele. Engem rohadtul idegesít. A jelenség, ferde a kormány, húz jobbra, 100 fölötti tempónál fura sávot váltogatni és hirtelen fékezésnél is fura nekem. Most meg már olyat is csinál, hogy megyek 40-50el és remeg a kormány. Ez egy 2000-es 1,9tdi clio.Jó pár éve van egy olyan jelenségem, hogy index használat után beakad a relé vagy ami kattog index közbe és folyamatosan kattog gyorsan. Első alkalommal mikor ezt csinálta kiszáltam a kocsiból és körbenéztem, hogy az index jól működik e. Igen, ez nem befolyásolja. Viszont egy idő után rohadt idegesítő. Van olyan, hogy 60-70km után se akarja abbahagyni. Viszont ha pihen a kocsi fél-1 órát akkor nem kezd bele újból, csak az első indexelés után. Ja és ez a jelenség csak hidegebb időbe fordul elő. Egész nyáron nem hallom, de ősztől tavaszig igen. Egyszer kaptam egy olyan ajánlatot, hogy kompletten kéne cserélni, de az nekem elég sokba fájt volna. Annyi pénzért inkább hallgatom a kattogást. Viszont nem hiszem el, hogy ezt csak így lehet cserélni.?
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #39870 üzenetére
Nem volt meg telire csere. Szerintem akkor bejelentkezek Diosjenore vele. Ott eleg jo szaki van, csak valami 2 honap a varakozas. Vagyis ezt beszelik rola. Adagolot csutortokon csinaljak es 10-15re szamithatok. Kattogasra nincs tipped? Tenyleg kompletten lehet csak cserelni?
-
kisgyerek85
senior tag
Az én Clio-mba (2000-es, 1,9 dti) lehetséges, hogy nincsen kettőstömegű lendkerék?
Adagolómat megoldották 10 ezer forintból. Ha újra engedni fogja az üzemanyagot akkor teljes felújítás lesz ami ~45ezer ft.
Érezhetően jobban megy a kocsi mióta megcsinálták.
Futómű meg rendbe jött amióta átcseréltettem télire. Lehet szálszkadt a nyári szettem -
kisgyerek85
senior tag
Clio-nak nehezen jár a zár része. Legtöbbször nem bírja felhúzni a központi zár, de valamikor le se bírja vinni. Tegnap befújtam a zár részt wd40-el, de az lett az eredménye, hogy se föl se le, eddig legalább levitte legtöbbször. Mit tudok csinálni? Szedjem le az ajtó burkolatot és meglátom, hogy miért szorul?
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy generátoros az autóm, 2000-es Clio 1,9 tdi
A STOP és a töltés visszajelző egyszerre világít. Reggel egy 50km-es szakaszon kb 4-6szor villant fel. Most este 6km-nél ki se aludt csak egy minimális pillanatra. Kérdés, hogy helybe használható még az autó ilyen 4-6 km-re vagy inkább hanyagoljuk azt is.? Szerelőhőz lábon szerném átjuttatni ami 4km-re van.
1,5 éve lett felújítva először (nem az a szerelő csinálta aki most fogja) addig szolgált ki gyári állapotba. Ha bebizonyosodik, hogy valóba ez a baja, akkor ahhoz se visszem a kocsit többet.
Meddig kell bírnia egy felújított generátornak? -
kisgyerek85
senior tag
Erről valakinek valami vélemény? Fényszóró polírozó készlet Turtle Wax
16 éves a kocsi és még a gyári lámpabúrák vannak benne. Őszi ellenőrzéskor a rendőrnek csak ez az egy dolog nem tetszett a kocsin
Mennyire tartós? -
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Cliomba szorakozik a kezifek es stop visszajelzo. Szerintem ez valami kontakt hiba lehet. Megyek az uton jon egy kisebb utfoltozas es mar vilagit is vagy csak bevillog.
Tudok en ezzel valamit kezdeni? Autot harosan el akarom vinni szerelohoz, de most engem ez a hiba nagyon idegesit. -
kisgyerek85
senior tag
Hát tegnap néztem át az összes folyadékszintet és a fékfolyadék is rendben volt szerintem. Fékekre múltkor pont ránézettem, mert az rémlett, hogy tárcsával együtt volt jó pár éve cserélve. Azt mondta, hogy még nem cserés.
Úgy indult a probléma, hogy először csak emelkedőn olyan 90-100as tempónál. Mostanra meg már bármikor. Lehet teljesen sima az út jelez aztán jön egy kátyú javítás amire ráhajtok majd lejövök és már nem világít.
Mindegy a héten megpróbálom eljuttatni szerlőhöz, mert múltkor egy nagy dugóba a víz jelző lámpa is visszajelzett, hogy gubanc lesz. Félre álltam majd max fűtés és max venitálor 2perc alatt visszábbment én meg kimentem a forgalomba ismét.
Szerintem csak a venitálor nem indul be, de az már megint kérdés, hogy 18-20 fokos kinti hőmérsékletnél be kell e kapcsolni egy nagy dubóba a ventilátornak. Rokon aki szerelő azt mondja, hogy simán benne lehet egy másik egyén meg azt, hogy ez annyira nem normális jelenség szerinte. -
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #44193 üzenetére
Köszi az infókat!
Féktartályról lehúztam majd úgy visszadugtam ahogy mondtad. Mentem egy kört a kocsival egyszer bevillant. Aztán lehúztam ismét és befújtam ilyen chip spray-el. Megint egy kör és egyszer ismét bevillant, de bízok benne, hogy belerázódott ezúttal, mert azután még adtam neki rossz útból és nem jött visszajelzés. Na de majd hosszútávon elválik, hogy jó e. -
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #44225 üzenetére
Atyaég, hogy lehetek ekkora balfék múltkor írtam, hogy végig néztem a folyadékszinteket és rendben találtam. Na ma rálestem, hogy mi a helyzet és minimum alatt volt. Bevett ~2dl-t és jelenleg már nem mutat hibát
Viszont rendszeresen csekkolni fogom, mert akkor valahol kicsit ereszt, csak az a kérdés, hogy mennyire. -
kisgyerek85
senior tag
válasz Doki16 #44260 üzenetére
1 hónapja volt szerelőnél direkt mondtam, hogy nézze körbe a kocsit ami kopó azt cserélje ki. Cserélt is szilenteket meg kormány összekötőnél valami gumit, emiatt volt holtjátéka a kormánynak.
Fékekre azt mondta, hogy még elmennek. Én arra emlékszem, hogy kb. 5éve volt cserélve tárcsástul betétestül.
2 szerelőhöz szoktam hordani épp ahhoz viszem aki jobban ráér. Most szerintem átnézetem a másikkal és rendbe tetetem a venitáltort is, hogy bekapcsoljon. -
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Nyári gumiszettem "huhog", szerelő azt mondta, hogy lehet valamelyik kerék csapágyas, de nem tudja eldönteni, hogy melyik vagy gumi adja ezt a hangot. Ebből kiindulva én ma felraktam a téli gumikat és mentem egy kört a kocsival. Teljesen oké. Kérdés ez a hang lehet a gumi mintázata miatt? vagy inkább valamelyik gumi szálszakadt vagy mi más baja lehet? Engem bánt a dolog, főleg az, hogy két nyarat már mentem ezzel a gumikkal és annyira nem rémlik, hogy "huhogtak" volna vagy lehet ennyire akkoriban nem foglalkoztam a kocsival. Mostanában lettem olyan, hogy amikor vezetem (asszony használja 80%ba) akkor fülelek minden apró kis hibára. A legnagyobb hibámnak azt tartom, hogy gumistól vettem használtam ezt a 4-et. Én többet az életben használt gumit nem veszek az tuti. 2007es évjárat, Fulda.
Most azon gondolkodom, hogy következő lépés az legyen, hogy először előre majd hátra felrakom a télieket és akkor ki tudom szűrni, hogy melyik okozza ezt a hangot és akkor megúszom két új gumival a történetet.
Fékfolyadék folyás: ha már lent voltak a kerekek szétnéztem, hogy mi merre hány méter az én kis laikus szememmel. Hát kell hátsó kipufogódob is.
Lőttek két képet ahol láttam olajat. Ez a bal első keréknél van.Tartályra is ránéztem és nagyon picit már a max jelzés alatt van, pedig csurig töltöttem szerintem.[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #44285 üzenetére
Ki lett centírozva 2 hónapja.
Eddig két gumit néztem ki
Nokian Line
a másik
Falken SN 832ha jól tudom régebben beszéltetek a Nokian-ról, hogy az nagyon jó gumi.
-
kisgyerek85
senior tag
-
kisgyerek85
senior tag
válasz speedydb23 #44574 üzenetére
Tavaly cseréltettem én is komplett vezérlést. Sok kérdezgetés után végül contitech lett, mert azt megkaptam 55e-ért Autonet-től. Cégnek van nagy kedvezménye ott és innen volt a legolcsóbb. Minden máshol 70 lett volna az alja.
Haver csinálta, de Ő is mondta, hogy nem szereti ezt a márkát, már nem tudom mit mondott jónak.
Mielött sokalnátok, enyémhez ennyibe kerül a vezérlés szett. clio 1,9 dti, 2000-res évjárat. -
kisgyerek85
senior tag
Na a kocsim végre megkapta az új papucsokat
Végül Hankook K425 lett. gumiterminalon darabja 11500.- volt.
DOT 1416, szóval friss, de ezt vásárlás elött meg is kérdeztem.
Szerelő mondta, hogy a bal első kagylósra kopott és én mindig is onnan hallottam a hangokat.
Viszont ami még beugrott, pár éve lett lengéscsillapító cserélve és nem párban , ez okozhatja ezt a problémát.
Most elviszem szerelőhöz, hogy állítsa be a futóművet meg nézzenek rá a lengéscsillapító érékeire. -
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #44646 üzenetére
Na ha pont erről van szó akkor kérdeznék.
Én mindig szenvedtem a generátorszíjjal. Volt egy idő amikor más szerelőhöz hordtam, neki mondtam, hogy nyikorog a szíj indításnál, azzal megoldotta, hogy valamit meghúzott. Aztán akihez mostanában hordom Ő cserélt szíjjat, de télen megint nagyon elkezdett csúszni. Megcsinálta, mondja cserélt szíjjat. Mondom Zoli, de kb. 1,5 éve lett cserélve. Azóta az új szíjjal elment fél év, most tartunk a jelenbe és így nyáron is indítás után egy picit csúszik. Szoktam várni egy 20-30mp-et és csak azután indulok, hogy ne csússzon.
Na, de mi a rossz? Mitól csúszik egy szíj? Mi állítodik el folyamatosan amit anno a volt szerelőm mindig meghúzgált és ideig darabig jó is volt? -
kisgyerek85
senior tag
válasz speedydb23 #44649 üzenetére
Én nem veszek, ezt rá szoktam hagyni. Egy autósboltba is dolgozik.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #44717 üzenetére
Na igen, Ők is max 48%-ot kaptak, de nem minden termékre.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #44782 üzenetére
Merre voltatok? Én két éve hazafelé Sibeniknél feljöttem a pályára, megtankoltam és az első pihenő már valahol az első nagy kútnál volt az M7-en. Igaz éjjel jöttem, mert klima no és gyerkőc miatt beválaltam.
Vinisce-ba voltunk akkor. Aki egy kis nyugodt falucskára vágyik annak tökéletes. Nekem túl nyugis volt.
Amúgy nem csodálkozom, hogy miért olyan dárga a pályadíj. Amit itt véghez kellett vinni azért az nem gyenge.[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
Hát ez a kormányvédő elég jó néz ki, az árához képest meg főleg.
Ha már Alis csodák, akkor nincs valakinek erről bővebb tapasztalata? Értékelése elég jó.
[link]Tudom, miért nem viszem el és csinálják meg rendesen, de amit én is meg tudok csinálni, azzal szeretek elmókolni
Itthon amit kapni az a turte wax meg a 3m, de az meg már ~10 rongy. Annyiból már majdnem megcsináltatom körbe az autóm. -
kisgyerek85
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #45807 üzenetére
Hát az biztos, hogy nehéz idők jönnek nekik is, mert rájuk szállt a Nav. Be lesznek kötve az online gépek.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Wiz Khalifa #45938 üzenetére
Erre az esetre lehet venni olyan anyagot, hogy beletöltöd majd mész egy jó hosszútávot a kocsival és közbe betömíti a réseket.
-
kisgyerek85
senior tag
Ma voltam egy helyi villamossagi szerelonel (2500 fos telepulesen lakom)
Hiba: nem kapcsol be a kulso ventilatorom. Hat mar majdnem ott tartottunk, hogy en mutassam meg merre van a hogomba/termosztat vagy hivjuk aminek akarjuk. 45 percet voltam nem kert semmit (mert majd egybe) , ezido alatt azt deritette ki, hogy az osszes biztositekom jo es megtalalta nagy szenvedesek aran a termosztatot. Kozbe alapos szidalmazasok, hogy a franciak tulzsufolnak mindent (1.9 dti clio)
En laikus vagyok, de ceges kocsival voltam kint pesten autovillamossagisnal es az az ember a muszerevel tudott meregetni, be tudta inditattni a ventilatort. Ez az ember meg se probalta!!! Komolyan mar majdnem en egtem helyette, hogy ilyen helyre hoztam a kocsimat. Egyelore egyutt tudok elni vele, hogy varosba dugoba egy kicsit be kell futeni (nagyon minimalis amikor dugoba araszolok), de havernak fogom odaadni aki egy citroen szakszervizbe dolgozik. -
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Bő 1 hónapja rendeltem az alliexpress-ről 2 db javítókészletet.
Visbella Windshield Crack Repair Kit
Ez talán sikerülhetett volna jobban is, de így is bőven meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Ugyanis, a vákum folyamat után az jön, hogy nyomást generálunk a fecskendővel és ekkor nem bírta ki a nyomást és eleresztette. Még jó, hogy 2 tappancs jön a csomagban, felhelyeztem a másikat és folytattam onnan ahol félbemaradt.Visbella Headlight Restoration Kit
Szerintem elég jó lett a végeredmény, látványra nagyon jó. Az éles teszt majd kiderül amint eljön a sötét
Holnap szerelőm kicseréli a fékmunkahengereket meg betéteket. Egy ideje nagyon minimálisan folyik a fékoljom. Múltkor átnézte és kiderült, hogy innen. A héten a kocsiba beletettem 900-1000 km-t és nagyon jó állapotban van. Teljesen meg vagyok elégedve vele. Érezni, hogy a fékutam vész esetébe hosszabb lenne, erre is kíváncsi leszek, hogy mi változást fogok tapasztalni. De cseréltetem vele a váltóolaj és szervóolajat is. Ezek már nagyon régi folyadékok benne.
9 éve van nálam az autó és mindössze egyszer hagyott cserben. Akkor is valami kábel kidörzsölődött és letestet, ezért nem tudtam az autó beindítani. Olvasgatlak napi szinten titeket és csak nézek ki a fejemből, hogy hány olyan hiba van egyes típusokba amiket valahogy megfejtenek a szerelők, de addig súlyos tízezrek repkednek ki a pénztárcából. Igazából 1-2 éve már téma nálunk, hogy autót kellene cserélni, valami nagyobbra, de minél többet olvasom itt a topicot annál bizonytalanabb vagyok.
Én ezt az autót nem fogom eladni ! Lehet idővel lesz egy nagyobb, de ez marad !!Androidra van nagyon jó autó kötség alkalmazás: Drivvo
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Predator2 #46354 üzenetére
Szia! Ahogy latom Lion mar meg is valaszolta. Ebben a keszletbe van 3 fele csiszolopapir. Ugyelni kell arra, hogy mindig vizes legyen a felulet amikor csiszoljuk. Aztan jon a paszta es vegul kap egy UV gelt.
Ebben a videoban be van mutatva az egesz folyamat.
https://youtu.be/u5WwSjj2maQ
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Hobby rádiós topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Tippmix
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Linux kezdőknek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs