Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #77646080

    törölt tag

    Úgy tűnik, hogy a rendelések feldolgozása, a konkrét termék csomagolása és futárhoz történő eljuttatása az a pont, ahol valami nem működik.

    E heti tapasztalataim: hétfői Dominó rendelés, csütörtökön került a szerződés a fiókba (ez is több idő, mint korábban volt). Mára ígért szállítás a fasorban sincs, státusza: összeállítás alatt. Tehát átadva sincs, főleg nem becsomagolva.

    Tegnapi rendelés, új előfiz. & készülék, ma megkaptam a fiókba a papírokat, de csak a szerződést, az előfizetésről. Se számla, se jótállási jegy. A csomagnak pedig semmi státusza sincsen, a rendszer nem látja. Ez nagyon nem így volt a Westeles időkben, de még az idei, év eleji Telekomos rendeléseimnél sem. Szinte azonnal történt meg a feldolgozási folyamat.

    Tehát a doksik elkészülnek, de a többi lépés akadozik. Ez furcsa.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák