Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz balagedebr #19121 üzenetére

    A 30 MB benne volt a korlátozásos SMS-ben? (most meg nem mondom fejből, mi van benne pontosan :DDD ) Mert ha az üzenetben szerepelt, akkor valami hiba folytán mehetett ez az üzenet, ha viszont valami forgalom mérő alkalmazást használtatok és az mutatott 30 MB-ot, akkor ennyit csal a progi. Ügyfélszolgálat meg tudja erősíteni, hogy melyik csomag aktív, de ebből a szempontból a My T-Mobile is megbízható.

    dances
    Próbáld meg a 1777-en beállítani a számokat.

    paavoo
    Ez egy havidíjas konstrukció, tehát ha nincs rá hűséged, akkor lehet szüneteltetni, aztán meg igény esetén újra aktiválni, de minden egyes szüneteltetésnek 2540 Ft-os díja van.

    mondomén
    Mit írtál a közleménybe, ami alapján beazonosíthatták a befizetésed? Telefonszám? Folyószámlaszám? Számla sorszáma?
    Elképzelhető, hogy elírtad?
    Egyébként látszik a "befizetés" (esetedben utalás) dátuma, tehát látható, hogy időben fizettél e vagy sem.

    mclaren777
    Be kell menned egy T-Pontba, és visszaváltanak T-Mobile-ba (belépési díj megfizetése ellenében).

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák