Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • balagedebr

    tag

    válasz balagedebr #19121 üzenetére

    Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Hát nem lettem sokkal okosabb. 2 ügyfélszolgálatossal is beszéltem(egy általános? és egy műszaki), és annyit sikerült megtudni, hogy nem tudják lekérdezni az előfizetésekhez eddig felhasznált adatmennyiségeket, hanem írnom kell nekik egy e-maitl, amiben kérem az eset kivizsgálását. A my-tmobile oldalon pedig a 65ft-ba kerülő adatmennyiség lekérdező hibát dobott (nekem is, és az ügyfélszolgálatos srácnak is, szóval csak hümmügtünk, hogy biztos jó a rendszerük, abban nem lehet hiba), és hogy az IceCreamSandwich adatforgalom számlálója a hibás és a T-jé az überkirály (mint kiderült a műszakis sráctól, ez csúsztatás, igazából a T-s adatszámláló 10kb-os egységekben számol, így nagyon kicsi adatmozgásokkor előjöhetnek ilyen nagy eltérések, pl. nagyon sűrű mail, fb szinkronizálásokkor, azonban nálunk mindkettő ki van kapcsolva, szóval ő is csak nézett, hogy mivan).
    Volt valakinek hasonló? Esetleg 1430 tudsz mondani erre valami okosat? Mert biztos vagyok benne, hogy nem forgalmaztuk le a 100mb (szinte mindig wifiről ment a netezés, fb), alig volt használva a mobilnet.

    sms pontos szövege: "Tájékoztatjuk, hogy adatforgalma elérte a csomagjában foglalt mennyiséget. Le/feltöltési sebessége a számlázási időszak végéig..."
    Az is érdekes, hogy háromból két előfizunál ez van (a harmadikon nem szoktunk (még) netezni)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák