- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beca1990
senior tag
jól titkoltam.
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
addikt
Szerintem azt úgy kell értelmezni, hogy külön SIM kártyával igénybe vehető csomagok, hang alapú díjcsomag mellé nem lesznek rendelhetők. Sajnos.
A logikus az lenne, ha hangelőfizetés mellé is lehetne kérni a Net&Roll csomagokat, mert LTE elérhetőség csak azokon van, márpedig a T-mobile elkezdte árulni az LTE-s készülékeket.
Ahhoz vegyél 12 ezresnél magasabb havidíjú Mozaikot, vagy Ikont...
Rablóbanda lesz ez is egyre jobban. Kár, hogy az egyik 19, a másik egy híján 20...Jó szerencsét!
-
turbobusa
senior tag
Hali!
Ha most mozaik s-be vagyok, szeptember végén lett kötve kb a szerződés, aranykártyás vagyok, nem ez az első előfizetéses csomagom csak váltottam, viszont ikon200-ra szeretnék átlépni akkor engedélyezik? Ugyanannyiba kerül ugye a két csomag 500ft differenciával. iPhone-t vennék, tehát úgy akarnám megoldani valahogy...
-
dudas1986
csendes tag
Sziasztok.A segítségetek kérném.Kezdő vagyok az oldalon.Beléptem a egy önkormányzati flottába,2 ével ezelött.Most történt velem egy olyan eset,hogy lemaradtam a novemberi számlával,de még ma kaptam meg a decemberit.A héten,hétfőn,mindenféle felszólítás nélkül,letiltották a kímenő hívásaim.Voltam sajnos már 2-vel is elmaradva,de nem történt ilyen,mert faxoltam,stb.Hogy müködik az hogyha valaki vezet egy flottát,akkor mindenféle felszólítás nélkül letilthat?Csak mert a központi T-mobil is vár 2 havi számlát,meg felszólítást.Segítségeteket,előre is köszönöm!!!!!!!!
dudás zsolt
-
addikt
válasz TheMarci #23318 üzenetére
Szerintem jól érted, s akkor a kérdező kérdésére a válasz egyértelmű nem.
(Mondjuk az elképzelés nem lenne rossz.... )(#23319) dudas1986:
A T ebből a szempontból továbbra is igen szigorú. Ha jól emlékszem, a számla lejárata után két hetet adnak, aztán egyirányúsítanak.
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
Beca1990
senior tag
nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy lakossági előfizetésből flottába tudok e váltani?
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
kp78
addikt
-
cellpeti
veterán
sziasztok
olyan kérdésem lenne, hogy volt egy 2 éves hűségnyilatkozatom a T-nél.
2010.11.18.-án kötöttem. Na ez most lejárt és nem akarok a T-hez tartozni semillyen formában sem. Tehát azt akarom, hogy "töröljék" az előfizetésem. Ez lehetséges?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
1430
senior tag
válasz dedike #23326 üzenetére
Lehet inkább akkor jár jobban, ha felhívja az ügyfélszolgálatot, mert elképzelhető, hogy az üzletben is ezt fogják mondani (nemrég írta is valaki, hogy kapott egy névjegykártyát egy erre a célra fenntartott 80-as számmal).
Mondjuk akkora "balhét" talán nem kell csinálnia, mint ami nemrég volt a Homáron a Telenorral kapcsolatban, hogy mégis megszüntessék a számát üzletben, de azért praktikusabb, ha inkább betelefonál, és kapcsolják neki az illetékes csoportot.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Soulfly842
addikt
válasz dudas1986 #23319 üzenetére
(#23320) dedike
Nem egészen.
___
Ha adott mondjuk egy számla ami tárgyhó 17-én jár le ezt követően van pár nap türelmi időés ezt követően érkezik a fizetési emlékeztető (sms, vagy sikeresen végighallgatott hívásbeli tájékoztató túl ilyenkor fizetési felszólításról is kiküldenek egy levelet). Ezt követően 30 nappal korlátozhat (egyirányúsít) a szolgáltató.
Amire érdemes figyelni, hogy a postai csekknek akár 5-7 nap is lehet a tempója (szégyen vagy sem, időutazást jelent a Magyar Posta a XXI. században - aki ezzel nem ért egyet adjon csoportos beszedési megbízást, intézze átutalással, vagy elektronikus bankkártyás fizetéssel). Ezt a szolgáltatók figyelembe venni nem tudják (általános igazság - max méltányosságból kezelhetik utólag).
Ha a fizetési felszólítási folyamat alatt időközben lejár egyéb havi számla/készüléktörlesztő, stb. Akkor azokat is rendezni kell, hogy a fizetési felszólítási folyamat lezáruljon.
Ergó, elképzelhető, hogy a két lejárt havi számlát korábban úgy fizetted be egyszerre, hogy pont belefértél, s ezzel le is zárult a fizetési felszólítási folyamat, most meg nem. Nem éri meg ezzel játszani, egyfelől már az első fizetési emlékeztetőt követően is 635 Ft-os fizetési felszólítási díjt terhelsz magadnak a köv. havi számládra, másfelől, ha a korlátozás megtörténik, akkor 3810 Forint (lehet nem forintra pontosan emlékszek jól) a visszakapcsolási díj hívószámonként (!).
Ha a korlátozás megtörtént, olyankor már nagy a baj, mert abban az esetben ha két héten belül nem kerül rendezésre akkor már a kimenő-bejövő is korlátozásra kerül, s egyúttal úgy kezeli a rendszer, mintha szerződésszegés történt volna.
Tehát: kiterhelődnek a vonatkozó kötbérek is (készülékkötbér, díjcsomag kötbér, belépési díj kötbér, egyéb spec kedv (pl. megtartó ajánlat, havidíj kedv. dominóról havidíjasra váltás havidíj kedv. stb.).)Ilyenkor a behajtással egyeztetve sok esetben még feltudnak kínálni olyan speciális lehetőséget, hogy ha az ügyfél rendezi a teljes egyenlegét (lejárt számlatartozás, később esedékes számlák + készüléktörlesztő részletek), akkor még eltudnak tekinteni a súlyos tízezreket, ne adj százezret(százezreket) magába foglaló kötbérezéstől, de erre rövidebb határidő szokott lenni.
Ezt viszont csak azért írtam le, hogy ne azon verd az asztalt, hogy ezt hogy képzelik, mert bizonyítható, hogy a vonatkozó megkeresések megtörténtek, hanem inkább arra keresd a megoldást, hogy ne mindent egyben kelljen fizetni(havi számlák,stb), kötbérekkel, vagy anélkül.
Lehet kérni a behajtási háttércsoporttól fizetés könnyítési lehetőségeket.
Ilyen pl. a részletfizetés vagy a haladék. Annyira kell figyelni, hogy ha részletfizetés maradna, akkor az időközben elkészülő havi számlákat/számlákat viszont szigorúan határidőre rendezni kell.
Valószínűleg itt az okozta a problémát, hogy amire az októberit rendezted, már a november havi is lejárt így nem zárult le a fizetési felszólítási folyamat sem. Erre oda kell figyelni és pont
-
Soulfly842
addikt
válasz cellpeti #23324 üzenetére
Elég sok T-Pontban, partner üzletben azt a választ fogod hallani, hogy ők nem szüntethetik meg a telefonszámot, de van egy speciálisan erre a célra fenntartott telefonszám, ahol lehet, hogy olyan zseniális lehetőségeket fogsz hallani, ami után nyugdíjas korod végéig sem akarod majd megszüntetni a vonatkozó telefonszámodat Egy ingyenesen hívható szám lesz ez, ahol ha nem tudnak kapcsolni rövid időn belül, akkor rövidesen visszahívnak.
Más kérdés, ha te alapban ahhoz ragaszkodsz, hogy át akarod váltani dominóra és így megtartani a telefonszámodat - azt megcsinálják.
Ha utóbbi mellett döntenél ennek van egy 2700 HUF-os díja, de ez az összeg nem fog elveszni, hanem jóváíródik a dominó egyenlegeden. A kiemeltségi szinted ilyenkor elveszted (arany/platina), de ha vannak aranykártya pontjaid akkor ezt felhasználhatod a dominóba való átváltás folyamatába.
Ha ezzel nem kívánsz élni:
Az üzletbe való bemenetel viszont elkerülhetetlen, mivel személyesen, személyes iratokkal kell igazolni magadat, ahhoz, hogy a megszüntetés elinduljon.Minden havi számládat akkor még viszont nem tudod rendezni (ne maradj ebben a hitben, mert akkor marad fenn tartozásod). A tárgyhavi számlázási időszakról nem tudnak neked havi számlát kiállítani, mivel ezt egy automatikus számlázási rendszer készíti el ezt utólag (a T-mobile-nál mindig utólag fizetsz mindent, nem előre).
Ergó: a tárgyhónapról ugyanúgy jövő hónap elején kapni fogsz egy havi számlát, de ez már nem teljes havi, hanem törthavi számla lesz. Az adott hónap első napjától, a megszüntetés napjáig kiszámlázva időarányosan a havi lebeszélhetőség és a lezajlott forgalom.
[ Szerkesztve ]
-
#78121280
törölt tag
válasz Soulfly842 #23330 üzenetére
Hát én ellen álltam annak az ajánlatnak.
-
addikt
Akkor helyesbítek.
Írjon egy ajánlott, tértivevényes levelet a T-nek, melyben 8 napos határidővel felmondja a szerződést.
A T meg menjen oda, ahová én gondolom. Ha egy előfizetés megszüntetésének ekkora segget kell keríteni, nem elég bemenni, és ott felmondani, az számomra rettentő gusztustalan dolog, továbbá javasolnám azt, hogy tegyék bele a reklámjaikba, hogy a szerződéskötés egy pillanat, a felmondás egy emberöltő műve...
(Félre ne érts, ez egyáltalán nem a személyed elleni támadás, hanem a sima véleményem arról a cégről, amivé a T-Mobile változott Sugár András óta... )
Jó szerencsét!
-
cellpeti
veterán
válasz Soulfly842 #23330 üzenetére
értem.
1.) Na már most én nem is használom ezt a kártyát.
2.) Még telefonba se volt a kártya, sőt azt se tudom, hogy hol van.
3.) meg tudja valaki adni ezt a 80as telefonszámot?Ne bonyolítsuk túl a dolgot, ha lehet. Nekem a legegyszerűbb és leggyorsabb módja kell, hogy ne fizessek többet.
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Vangelis
nagyúr
válasz dedike #23332 üzenetére
Nekem telenyomornál 3 4 hónap volt mire sikerült szerződést bontanunk.
Kb 5 levél és több óra beszélgetés után.
Anyázás minden volt benne persze.
Remélem esetleg majd ezzel a T vel nem lesz ilyen gondom.
Voda simán átváltotta az előfizetésemet kártyásra.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
-
Soulfly842
addikt
válasz cellpeti #23336 üzenetére
Semmire sem fogsz vele menni. Addig amíg a vonatkozó háttérben nem készült el egy bejegyzés, hogy ott jártál és igazoltad magad, addig nem tudnak semmit sem intézni.
(#23332) dedike
Szerintem a T ez esetben mossa a kezeit... Csak átvette a modellt más magyar szolgáltatóktól... (bizony-bizony)
És lehet rájött a számadatokból/külföldi mintákból hogy lehet hogy egy picit kérdőjeles státuszú modell, de működőképes.Az ügyfél-lemorzsolódás minimálisra szorítása szerintem jó, ha bármilyen szektorban is nézzük ezt.
Én minidig úgy szoktam ezt megközelíteni/megközelíttetni, hogy nem így kell ezt felfogni, nem kell különösebb érvelés, egy-két okos lehetőséget max meghallgat az ember - ami csak az igazán értékeseknek jár - lehet jól is jár vele, de ha köti az ebet a karóhoz akkor megszűnik azon nyomban.
Ezzel garantáltan nem egy hosszú procedúrát kezdesz, akkor és ott meg is szűnik, ha te felhívod őket.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Vangelis #23334 üzenetére
Ott kérdőjelesebb 'státuszú' minden... Pár hét... az igen?
Szigorúan csak tényadatoknál maradva:
Nézzük csak meg, h. milyen egyszerű ott elintézni mostanság bármit.... kisebb módosítások, számhordozások furcsa, h. csak az ő velük egy kontextusba helyezett történetekben utasítódnak el kibogozhatatlan okokból, korlátos net ami korlátlan, korlátolt, ami nem korlátolva is korlátos és társai -
kali
legenda
válasz Soulfly842 #23338 üzenetére
hiába mossa, bizonyos jogszabályokat a szolgáltató sem írhat/bírálhat felül...
-
Soulfly842
addikt
Csak ez nem az ügyfelek ellen, hanem mellett van, első hallomásra még ha másként is tűnik. Tényleg jó ajánlatok leledzhetnek, abból meg senki nem szenved kárt, ha egy-két ilyet meghallgat.
Túldramatizálódik lassan ez itt. Nem egyszer hívta fel előttem ügyfél ezt közvetlenül. hatból ötször kb. fél perc alatt kapcsolt, 1-2 perces beszélgetés, szerződés lelőve/megtartva.
Nem kell ezt annyira felfújni, nem a modern kori sátán műve, h. 5 mp alatt nem írhatsz alá egy papírt és nem nyugtázhatod, h. hű de jó, mert már nem hívható.... na jó, nem akarom én sem kiforgatni a dolgokat
-
addikt
válasz Soulfly842 #23338 üzenetére
Tudod, ha én eldöntöttem, hogy megszüntetem valamely előfizetésem, engem attól hatökrös szekérrel sem fog eltántorítani senki. Legfeljebb azt tudja elérni, hogy szép sorban az összessel azt teszem. Esetleg mennek prepaidba, ha a számot érdemes fenntartani.
Az meg végképp elszomorít, hogy ismét nem innovatív, hanem másol más szolgáltatókat. Természetesen róluk is azt, amit nem kellene.
(Közben persze csodálkozom is, mivel eddig bementem, elmondtam mit akarok, s egy perc múlva halott volt az előfizetés. MIndössze egy aláírásomba került, utóbb már a SIM sem kellett hozzá. S ez tökéletes, mondhatni ügyfélbarát módszer volt.)
#23341:
Nem kell ezt annyira felfújni, nem a modern kori sátán műve, h. 5 mp alatt nem írhatsz alá egy papírt és nem nyugtázhatod, h. hű de jó, mert már nem hívható.... na jó, nem akarom én sem kiforgatni a dolgokat
De igen. Fel kell fújni. Ha én döntök, akár így, akár úgy, akkor az én döntésemet ne akkor akarják már befolyásolni. Tegyen/szolgáltasson úgy a két év alatt, hogy én döntsek úgy, hogy maradok!
Az én lelkemet már nem kell burkolni, hiszen eléggé magenta az már. Bár a 17 forintos céges, Telenoros percdíjam sem rossz, még akkor sem, ha nekem kell fizetnem....
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
attiati
veterán
Domino Web csak külön SIM kártyával / külön USB modemmel megy, vagy meglévő domino (hangalapú) kártyához is kérhetem?
A dominos mobilnet tarifáknál okostelefonhoz a legnagyobb csomag 500MB. Ez létezik? El nem bírom képzelni, hogy domino kártyához nem lehet rendelni 1 vagy 2 gigás csomagot
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #23341 üzenetére
okés, de itt most sem érvelés, sem pedig kifogáskezelés nem szükséges!
-
attiati
veterán
Ez mekkora üzleti húzás már. Mégis mi a fene technikai akadálya volna már, hogy működjön a normál sim kártyával is?
dedike: jaja, pont ez a baj. Tényleg Tré egy banda. 8X-os ugrás a következő csomag.... árban meg persze "csak" duplája. Tudják, hogy mire volna a legnagyobb igény. Ezért inkább jóval alá, meg fölé lövik a csomagokat, hogy szívassák a népet, és rákényszerítsék a jóval nagyobb csomagra, amit az életben nem használ ki várhatóan.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz attiati #23348 üzenetére
Lehet, hogy rövidesen követni fogják a mobilinternetes (stickes) csomagoknál már véghez vitt reformot. Relaxnet M-eshez képest 250 Forinttal kerül többe egy Net&roll S-es csomag és kétszer annyi az adatforgalom benne és 21 MB/s-t támogat! A régi relaxneteket meg szép lassan kivezetik... Bár ez csak találgatás, de valahogy így lenne logikus.... Minden erre mutat... Eszerint a modell szerint már lenne 2 GB-s net is, bár akkor már a négyes jobban megérné.
Kali, dedike,
Inkább szerintem úgy kell megközelíteni ezt mint egy lehetőséget, ha az ügyintéző is úgy áll hozzá, akkor az ügyfél is úgy érzi majd, hogy jéé... törődnek velem, fontos vagyok nekik. Aki meg nem hajlandó ezt elfogadni, hidd el azokat az eseteket is kezelni tudják pozitívan az üzletekben. Az 'eszköztár' meg van ehhez.
(#23348) attiati
Azon túl, hogy ha csak kártyát veszel 3000 Ft-ba kerül neked, az első harminc napban kapsz egy ingyen GB adatforgalmat és egy 2000 forintos induló egyenleget is. Tehát azért nem puszta lehúzás ez.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #23349 üzenetére
az a baj, hogy én nem csak akkor szeretném érezni a törődést, amikor esetleg lépni akarok a szolgáltatótól, hanem bő 15 év után alapban is elvárnám - de ez ugye nem divat...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest