Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    hatalmas piros pont a szolgáltatónak, ügyfélmegtartásból jeles! :C
    ma is bizonyítást nyert, hogy bizony külön hadakozás nélkül - még kérnem sem kellett, pedig a hangom nem emeltem volna meg, ha lepasszolnak, mert nagyrészt jogos lett volna - is korrekt módon állnak hozzá akár a szélsőséges esetekhez is, ahogy az egyik illetékes mondta; ha a régi, hűséges és megbízható ügyfél megérdemli!
    90 percet harcolt két ügyfélszolgálatos - ezúton is külön köszönet illeti őket -, hogy átvigyenek valamit a rendszeren, amit (már) nem lehetett volna, és bizony több szintről kellett jóváhagyást nyerniük, hogy kiskapun át megoldják a dolgot.
    hozzátartozik az igazsághoz, hogy előtte azonos üzletben lepasszolt egy hölgy ügyintéző, de neki nem csak a hozzáállásával volt baj, hanem a hozzáértésével is, ezért kértem telefonos segítséget (1430), ahol utánanéztek, és utána visszaküldtek az üzletbe, mondván kérjem magam másik ügyintézőhöz, mert megoldható a problémám, és igaza volt! :R

    krisztian112; nem feltétlenül sokra mennél a fenyegetőzéssel, elég világosan tartalmazta az sms - amiben a kódot küldték -, hogy az mire használható fel.
    az sem igazán fair dolog, hogy az előfizető azonnal visszaél a rendszer hibájával, az üzenetben leírtak ellenére.
    mindennek (legalább) két oldala van, egyszer az egyik irányba billen a mérleg, máskor meg fordítva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák