- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
Ja, csakhogy a felügyeleti hatóság (NHH) szerint kötbért kellene fizetniük, nem a majdnem (nekik) ingyenbe kerülő hálózaton belüli ingyenpercekkel kiszúrni az előfizetőik szemét:
"Márton György, az Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) szóvivője elmondta: ha és amennyiben a szolgáltatás szüneteltetése meghaladja a négy órát, akkor az ügyfeleket kötbér illeti. Ez az előző hat havi forgalom egy napra vetített részének nyolcszorosa - tette hozzá. Ez vonatkozik a feltöltő kártyás (prepaid) ügyfelekre is.
A kötbér mértéke a T-Mobile üzletszabályzata alapján a "hiba bejelentését megelőző hat hónapban az Előfizető által az Előfizetői Szerződés alapján az adott szolgáltatással kapcsolatban kifizetett díj átlaga alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa." Ha a szolgáltató esetleg be tudja bizonyítani, hogy a az üzemzavar idején nem volt teljes a szolgáltatás fennakadása, csupán "gyengébb volt a minősége", akkor csak az említett kötbér felét kell kifizetnie."A gond csak az, hogy a T-Mobile üzletszabályzata ügyesen van megírva:
"Amennyiben a hibát az Előfizető bejelentette, a Szolgáltató kötbér fizetésére köteles, a hiba bejelentésétől számított 72 órától a hiba elhárításáig terjedő időszakra nézve."
Ámde van ott egy másik kitétel is:
"A Szolgáltató az Előfizető által fizetett havi rendszerességgel fizetendő díj ellenszolgáltatással nem fedezett arányos részét az Előfizető igénybejelentése alapján nem számítja fel vagy az Előfizető részére a következő tárgyhavi számlában jóváírva, visszatéríti. "Tehát az előfizetőknek a pénteki probléma miatt az üzletszabályzat szerint jár az előfizetési díjból jóváírás.
Az, hogy a felügyeleti hatóság által ismert kötbérezési szabályok és a T üzletszabályzata között miért lehet - a szolgáltatást igénybe vevők kárára - eltérés, már megint más lapra tartozik...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Politika
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen széket vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest