Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cimbooora

    aktív tag

    Üdv!

    Holnap megyek a T-pont-ba vissza vinni a mobilom.
    A múltkori esetnél, a "recepciós" csaj, aki közvetlenül a bejárat mellett segít, hogy mit hogyan, kihozta a telóm(nem volt garanciázás, mert az illetékesek nem voltak bent, ezért ő adta oda) és azt mondta, hogy sajnos nem tudták javítani.

    Ugyebár lehetetlen nincs... főleg akkor ha pixelhiba miatt ment tönkre a kijelző, akkor gondolom én egy kijelző csere megoldja. Na meg a csatlakozom is már halálra van menve, nem tudom tölteni, se zenét hallgatni, stb (ja és SE K550i-m van), de késsel kapargattam, szóval az fizikai beavatkozásnak minősül, nem is várom el h ingyen kicseréljék, hisz már elveszett ilyen esetbe a garancia a csatira, de a kijelzővel, semmit az ég világon nem csináltam.

    Na most a kérdése: Ha bemegyek az üzletbe, mit mondjak? Kérem vissza a pénzem? Vagy finomabban hivatkozzak a 9. pontra, ami a garanciával kapcsolatos résznél van a jótállási jegyen?!

    Felmerült egyesekben, hogy biztos megrepedt a kijelző, azt nem cserélték(valószínű az én hibám miatt), de a csaj csak azt mondta, hogy sajnos nem tudták javítani.

    A telefon májusban lesz 2 éves, szóval bőven van még 3 hónapom.

    Válaszaitokat előreköszönöm! :R

Új hozzászólás Aktív témák