- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
elég hálátlan sztoriba futottam egy lusta ügyintéző miatt, aki nem akart hármat kattintani, vagy csak simán lövése nem volt róla, hogy mit kéne csinálnia. volt már valaki hasonló cipőben? következő a sztori:
like 300am volt, mindenki ismeri, tudjuk milyen jó. lejárt április 10-el. kaptam előtte 4 és 2 héttel sms-t. a kettő között bementem egy tépontba, diákkal, hogy meghosszabbítsam. bár a csomagot venni már nem lehet, de hosszabbításra még volt lehetőség. bemegyek, adom a diákot, a csaj azt mondja, hogy oké, nem kell, nem fogják átrakni eco xs-be, nyugodjak meg, felírja azért a diákszámom, mert ragaszkodtam hozzá, de semmi iktatás meg sms nem volt. eltelt azóta KÉT HÓNAP. most jött a május/június váltás, belépek a neten, és nézem, eco xs. na itt borult el az agyam, idióta dilettáns ügyfélszolgálatos, nem hittem el. direkt megkérdeztem háromszor, még telefonáltam is előtte. felhívom most azonnal ennek okán ügyfélszolgálatot. kedves nő, mondom mi a szitu, mondja h aj-haj. kérdezi, hogy iktatás történt-e, pontos dátum, bármi? elmondtam neki a sztorit, meg hogy a kamerán vissza lehet keresni, csókolom, más nincs. lényeg a lényeg, hogy beszélt valami felettessel, írtak nekem egy reklamációt, ami max 30 nap, inkább 10-15 alatt átfut, szerinte jó eséllyel visszakapom a like 300-at, majd jön az értesítő és sűrű elnézéseket kért. a baj az, hogy nem rajta múlik, szóval most nagyon kíváncsi vagyok.
szerintetek milyen esélyem van újra a like 300-ra? én nagyon bízom benne, már így is elég nagy érvágás, hogy egész hónapban eco xs-sel kell szenvednem. az a 3 free szám és alacsony percdíj nagyon kell, így is vagy meg dupláztam a számlát mindig, de jobb alternatíva nincs.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest