Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aaron14

    őstag

    Sziasztok!

    Kedd délután hívtam fel a Telekom ügyfélszolgálatát érdeklődés szintjén, hogy szeretne Édesanyám egy iPhone 4S készüléket vásárolni új, Aranytárskártyás előfizetéssel, Platina kiemeltségű otthon előfizetés mellé. A kezelő akkor azt említette, ha szerda reggel megrendeljük a telefont, akkor péntekre biztosan megérkezik a csomag.

    Tegnap este hívtak a csomagküldő szolgálattól, de a kapcsolat rögtön megszakadt. Édesanyám visszahívta a számot és ígérték, 5 perc múlva visszahívják (akkor nem tudták kapcsolni az illetékest). Persze nem hívták. Még aznap megint visszatelefonált, akkor kérték, hívja másnap reggel ugyanezt a számot, már nincs bent a kolléga.

    Ma reggel hívta a csomagküldő szolgálattól egy nő, hogy hétfőn fogják kiszállítani a csomagot. Legszívesebben megkérdeztem volna a hölgytől, honnan jön a telefon, Csodaországból? Megkértük, hogy sürgesse meg a dolgot, mivel nem a mi hibánkból csúszott az egyeztetés időpontja.

    Ilyen esetben, ha a házhozszállítási csoport nem hívta vissza az ígért időben és emiatt esetleg csúszik a kiszállítás, akkor hol tudok panaszt tenni?

    Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

Új hozzászólás Aktív témák