- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Drágább lett a Pixel 8a
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MG5 menetpróba
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akor
csendes tag
válasz dptrsk #50898 üzenetére
Ezzel az állításoddal maximálisan egyet értek/értenék ha a képlet valami hasonló volna mint ez:
A telekom miert adna neked egy 1 éve 200ks teloért egy most 200kba kerülő telót? = 3 szerviz vagy max még 2-3 és csere vagy vissza a lóvé vagy levásáslás vagy mit tudom én
De nem húzva az időt pofátlanul, és azzal biztatva, hogy akárhányszor javíthatják ugyanazzal a hibával. -
dptrsk
Topikgazda
Nem a telekom húzza az időt hanem a gyártó...
Ha te foglalkoznál telefonokkal te is csak akkor cserélnéd ki ha a gyártó garantálja neked hogy nem a te károd, hanem garanciális hiba s megtéríti neked ma/holnap
Egyébként egyetértek veled 3 azonos hiba után cserélni KELLene, ha bizonyított hogy 3.alkalommal is ugyanaz a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
Nektek megy a belépés?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Akor
csendes tag
Ez már kicsit talán off
T nek 2 év alatt kifizetek 332k a szolgáltatásért. Ebből 111k a 7 gb nettért.
A nettet alig használtam amire kötöttem. Mindig másik telefonon bekonfigolni az alkalmazást, hamar meg lehet unni. Na meg persze volt olyan csere telefon is aminek a Chrome is sok volt.Telefonálni a 221 k ért persze megint nem lehetett zavartalanul. A zavar tovább fokozódott mikor valahol a 7 dik csere telefonnál fejreált a telefonkönyvem. Mentés-szinkronizálva a feeelllhöööööbe, lehet ez volt a gond egyébként. Természetesen repült ez is.
Ügyfelektől hideg-meleg, hogy vagy nem vagyok elérhető, vagy ha igen akkor is percenként szétkapcsol.Ha esetleg olvassa valaki a T-töl kérném nézze már meg hol van a csomagba ez az extra, és mennyiért.Ez az amitől már rosszul vagyok :
-"Nem a telekom húzza az időt hanem a gyártó..."
-a T-mobil csak a szolgáltatást adja a telefonhoz semmi köze
-fizess - fizess - fizess a nettet is? ezzel a telefonnal amit adtatok még nettezni sem lehet, egyébként meg örülj neki, hogy kaptál telefont, nem vagyunk kötelesek cseretelefont biztosítani. Ja, jó rendben, hogy fizethetem a semmit.
- sony sablon szöveg: kivizsgáljuk az ügyet. DDDD már vagy 6 szor kivizsgáltátok
-cseréltessem ki a sim kártyát!
-Van telepítve valami a telefonra? ÁÁÁ dehogy is miért is volna egy okos telefonra, de tudja mit már nincs jó ideje, mert minek.Most így a vége felé amit elmondhatok az az, hogy a sony végül bukta a telefon árát + javításokra fordított költségek. Szerintem neki nem érte meg eddig húzni.
T-mobil- nak? akivel szerződésben állok, és akitől kapom a számlát? Neki abszolút.
-Nem terheltem a mobilnettet
-Nem csicseregtem a telefonon sokat
-A sok szétkapcsolás miatt keletkezett egy csomó kapcsolási díj
-Most a balfék user hátha köt egy újabb szerződést mivel a T maximálisan ártatlan az ügybe szerintűnkVéleményem szerint a T a hibás mindenért.
- velűk van szerződésem, Nincs egy db számlám se amin sony volna az eladó(azt se tudom ki vagy mi az a sony
-Nekik csak annyi lett volna, hogy beszélnek a sony-val, hogy lássák a sok szétkapcsolást,bemértek valami cts szintett meg mit is tudom én milyen vizsgálatok voltak. Na meg egyébként is a többi szolgáltatással együtt közel 50 k fizet havonta és tartok tőle, hogy ezért elviszi az egészet másik szolgáltatóhoz.Lényeg a lényeg: senki semmiért nem felelős. Csak én azért, hogy fizessek mint a katonatiszt. Na meg persze megint én, hogy nem tereltem már az elején jógi útra az egészet!!!
-
313313
addikt
-
dptrsk
Topikgazda
Ha a telekomhoz viszed szervizeltetni és írsz nekik panaszt(vagy telefonon teszel panaszt) hogy nem tudtad 100%osan használni a szolgáltatást akkor a tapasztalatok szerint elengednek egy bizonyos részt a havidíjból mivel nem tudtad használni. Ha nem panaszkodsz hogy valami nem oké a telekom nem fogja kitalálni hogy nem tudod használni rendeltetésszerűen.
Így utólag lehet hogy késő de egy telefont/mailt biztos megér, hogy mivel nem működött sokszor te a cseretelefonnal nem tudtad használni a netet arra amire kellett volna...
Ha a sonyhoz vitted szervizbe akkor a telekom nem hiszem hogy fog visszaadni pénzt...
-
Akor
csendes tag
válasz dptrsk #50912 üzenetére
Minden alkalommal T főképviseletnél adtam le a telefont. Volt panaszkodás is. Ha csak annyit mondok, hogy az üzletvezető már arcról ismer, eladók között is van amelyik már megismer. A szervizesek meg mint az ezeréves ismerősnek köszönnek. Nincs személy szerint velük bajom, de ez már baromi ciki.
-
cserry193
tag
Sziasztok!
Van egy ikon200 LTE csomagom, 1GB havi adatforgalommal. Ez kevésnek bizonyult, ezért vettem hozzá előző hónapban egy NetPlusL-t ami +1GB.
Most nincs rá szükségem, így lemondtam a szolgáltatást, de így a csomagomhoz tartozó 1GB-t se tudom használni.
Ez miért van?
Felmentem telekom.hu-ra megnézni, hogy mennyi eddig a forgalmam, és az van ott hogy nincs megjelenítendő információ.
Köszi előre is!Szerk.: KÉP
[ Szerkesztve ]
-
Ákinard
aktív tag
válasz br.rak #50896 üzenetére
Vagy azt a pénzt kapod vissza/vásárolhatod le, amennyit te fizettél érte, VAGY az utolsó forgalmazott kismer árlista szerinti árat.
Ha előállna az az abszurd helyzet, hogy az utolsó kisker ára 40 ezer volt te meg 100at fizettél érte, akkor azt kéred hogy az általad fizetett összeget adják vissza... Nem jársz rosszul semmiképp.Amúgy nekem a defy szuperakciósan kifutóként volt huszonpárezer mégis 101 ezerért számolták be.
-
Ákinard
aktív tag
Ok, köszi. Akkor majd figyelem, és max reklamálok.
De tényleg nevetséges már amit a weboldaluk csinál -
laceszgamer
addikt
Németországi T-Mobile-ban vásárolt telefon használható a Magyar T-Mobile hálózaton is, jó bele a 30-as kártya?
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Zjunior
veterán
-
quailstorm
nagyúr
válasz laceszgamer #50923 üzenetére
262 01 Telekom Telekom Deutschland GmbH
216 30 T-Mobile Magyar Telekom PlcA telefon nem a fantázianevekre bukik hanem a kódszámra. Tehát NEM.
-
laceszgamer
addikt
Köszi a válaszokat.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
joelke HU
senior tag
Nekem most move xs csomagom van. A havidíja 1990 Ft-ért van feltüntve e-pack cuccal. Be van kapcsolva, sőt már évek óta azt használom, mégis nekem 2290 a havidíj. Az 1990 csak az új ügyfeleknek érhető el?
[ Szerkesztve ]
Motorola G51
-
MODERÁTOR
Létezik olyan hogy egyik napról a másikra tönkremegy a sim kártya?
Tegnap még nem volt semmi baj, ott ahol vagyok 100%-os a térerő mindig.
Ma nincs térerő, nem tudok telefonálni, engem sem tudnak hívni.
2 db telefonnal is próbáltam.20 éve a Prohardveren
-
Fr3eWar
őstag
Off:
a "net"-et egy T vel írjuk. Nem nagyon érdekel a helyesírás, de annyira fáj mikor olvasom a hozzászólásaid, mintha egy marék jeget nyomnának a vesémhez. nett -> net / nettet -> netet, ezek az internet szóból erednek, azt sem úgy írjuk hogy internett.On:
Készülékbiztosítást csak személyesen lehet lemondani?
Mikor kihoztam az új telefonokat 1 hónap elvileg díjmentes biztosítás van rajtuk. Igazából azt sem tudom meddig tart az 1 hónap, vásárlás dátumától indul, vagy hónap elejétől? -
polonic
félisten
válasz quailstorm #50925 üzenetére
jaja, az imsi-t megnézi és ha egyezik a mobile country code és a mobile network code, akkor megy csak a sim lockolt telefon az új simmel.
-
TBMC
addikt
sziasztok!
tegnap voltam polusba, gariztatni szerettem volna a keszulekemet(iphone 5s). mire kozoltek, hogy megszunt a tmobile szervize az egesz orszagban. s ezentul csak es kizarolag ugyfelszolgalatis kollega fogja atvenni a keszuleket s 3-4 hetbe fog tellni mire bekuldik az Applenak, o pedig csereli.
ezt kovetoen oly kerdesem lenne, hogy igy is ujra fog indulni az 1ev garancia?[ Szerkesztve ]
markbellus.hu
-
Akor
csendes tag
313313: „Ennyi erővel azt is mondhatná a T-mobile. 47k-ért vetted, 47k-ért választhatsz a domonósok közül ” Gondolom meg is tennék, ha ez valahol le volna írva az ÁSZF. Bár ez esetben biztosan visszakérném a 47k, és nem kell tőlük telefon.
Igazából talán már többet is írtam a problémámról, mint amire sokan kíváncsiak lettek volna.
Még annyiba kérnék segítséget, hogy hol találom ezt meg a T-mobil általános szerződési feltételei között ÁSZF ? Keresgéltem, de mindenhol csak a készülékbiztosításos esetre találtam rá. Azokba viszont rendre az akciós kisker árlistára hivatkoznak.
Végül is azt keresem, ahol hasonlóképpen le van írva, mint a linkelt pdf - XII. KÁRRENDEZÉS – 8/b részében. Link
Remélem, érthető voltam mit keresek és sikerül valakinek adni egy linket ahol meg találom, amit keresek. Az már csak hab a tortán, ha szó van arról is miként kell megállapítani a készülék árát a beszámításhoz. -
csababarca
őstag
hugom elhagyta a sim-kártyáját, ne kérdezzétek.
De amúgy is új telefont kapott,amibe micro-sim kell, ez meg ami elveszett normál sim volt.
Bemegyek a t-mobile-ba,bemondom a számot,és adnak egy micro-simet,vagy kell hozzá a normál is?:iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
taip
senior tag
válasz csababarca #50937 üzenetére
Az tuti, hogy csak az előfizető intézkedhet (vagy kell egy két tanús meghatalmazás).
ÁSZF szerint az elveszett SIM pótlása fizetős, amit akár "el is felejthetnek", de csodálkoznék, ha adnának ingyen egy SIM-et, ha meg sincs az eredeti.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
glaci
őstag
válasz csababarca #50937 üzenetére
Bemegy a hugod és kér cserét, mert nem megy bele a régi az új telefonba. (Személyit vigyen!)
Ha szerencsés kicserélik, a régit meg letiltják. (Volt már olyan fórumtárs, akitől nem kérték a régit.)
Ha kérik a régit, akkor közli, hogy nincs nála és távozik. Aztán akkor másnap töredelmesen bevall egy másik ügyintézőnek, hogy elveszett és kellene pótolni. (Személyit ekkor is vigyen! No meg pénzt!)Szerk.:
Hát ha dominó, akkor az már kérdéses.
Nagyon kell Neki a régi száma?
Nem lenne egyszerűbb venni egy új SIM -et?[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
taip
senior tag
válasz csababarca #50939 üzenetére
A feltöltőkártyás számnak is van előfizetője, valakinek a nevére meg kellett venni anno a SIM-et (esetleg telefonnal).
Valahogy igazolni kell a jogosultságot, furcsa lenne, ha bárki bemegy az üzletbe, mond egy telefonszámot és kap egy SIM-et hozzá...
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
csababarca
őstag
Értem.
hát lehet akkor veszünk egy új sim-et, ha nem kerül elő a régi.
Szerintem apum az előfizető, neki kéne akkor bemenni személyivel,vagy én meghatalmazással.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Tomyyy93
tag
Egyik ismerősöm volt bent a T-nél hogy telefont vesz, de lebeszélték róla a kedves ügyintézők mert hogy jövőhéten lesz valami nagy akció.. tud erről valaki valamit vagy csak hülyítették?
-
kali
legenda
szia,
iphone esetén régebben sem történt javítás, amikor még volt telekom szerviz, akkor is továbbították a készüléket - néha azonnal cserélték, ha egyértelmű volt a hiba, és volt is olyan típusú refurbished készülék raktáron -, annyi a különbség, hogy már te magad is viheted direktben az apple apr...stb üzletekbe/szervizekbe, ott is intézik a dolgot.
újraindul az egy év gyártói jótállás. -
313313
addikt
El szokták fogadni a saját meghatalmazásukat két tanú adataival, aláírásával. Második bekezdéstől kell kitölteni.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
kali
legenda
válasz 313313 #50949 üzenetére
a szabályozásuk szerint, az említett ügyfélszolgálati tevékenység az olyan esetek közé tartozik, ahol; ...kizárólag ügyvéd járhat el, vagy olyan természetes személy, akinek meghatalmazását közjegyző hitelesítette vagy ügyvéd készítette és ellenjegyezte.
nem baj persze, ha nem ragaszkodnak hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest