Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nordik

    őstag

    Ma visszavittem a Galaxy 3-at T-be, mert 3G alatt dobálja a hálózatot. Tipikus hiba egyébként.
    Benn voltam bőven a 3 napos cseregaranciába, hiába vertem az asztalt, hiába irattam jegyzőkönyvet, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok, hiába kértem az üzletvezetőt akkorse akarták kicserélni... Kérdem én miért? Jogom van hozzá, hogy cserét kérjek!
    Arra hivatkoztak, hogy produkáljam a hibát és szó nélkül kicserélik. Persze az üzletben nincs 3G lefedettség...
    A második verzió pedig, hogy elküldik a szervizbe és ha ott is azt mondják, hogy hibás a készülék akkor cserélik, kb. 2 hét múlva...

    Mire való így a 3 napos cseregarancia? Ekkora szemét egy szolgáltatót... bocsi

Új hozzászólás Aktív témák