- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz gyáliSanyi #67799 üzenetére
Tescoban 3000 ftért vettem stick+domino quick simet múlthéten. 7 napig elhasznalhatsz 1 gbot "ingyen" aztán pedig minden megkezdett 500mb 1000 ft.
-
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis rémtörténetet írnék le Telekomos garanciáztatással kapcsolatban. Szerintetek ilyenkor mi a teendő?Augusztus 16-án, azaz pontosan két hónapja adtam le egy Z1 Compact készüléket, kijelzőhibával. Nem adott képet. Az ügyintéző rendes, készséges volt. Két hét múlva érkezett a csomaggal a postás, olvasom a levelet miszerint: "A készüléken mechanikai sérülés látható, emiatt a garanciális javítás elutasítjuk." A sérülésről fotót mellékelnek. A telefon rommá van törve, totál pókhálós kijelző, leeső hátlap.
Másnap rohanok be az üzletbe természetesen, ugyan az az ügyintéző, ő is mélységesen felháborítónak találja, a kellemetlenségért ad egy "nagyobb összegű" (8 ezer forint...) jóváírást és úgy gondolja "emiatt valakinek a feje fog hullni". Telefonszámot, mindenféle elérhetőséget kér, értesíteni fog, mert lehet azonnali készülékváltásos lehetőség lesz belőle. Ezután 2 hét csend, mire befáradok újra az üzletbe. A telefont még csak fel sem küldték újra, gyakorlatilag semmi nem történt, mert nem tartják lehetségesnek, hogy szállítás közben sérült volna meg. De semmi probléma, írjak egy panaszlevelet, ő pedig újra felküldi a szervíznek. Ígyis lett, ez volt 10.21-én.
10.28-án érkezik a postás, gyanúsan rövid idő alatt érkezik vissza a készülék. Továbbra is fenntartják az álláspontot, csak térítéses javítás lehetséges. Még aznap jelenésem volt, ahogy kell, gyakorlatilag semmire nem jutottam ekkor sem, megnézte az ügyintéző a gépben, még csak pár napja rögzítették a panaszlevelet, 30 napon belül kötelesek válaszolni. De nyugodjak meg, a tisztelt Telekom "nagyon jól kezeli a panaszokat, MÉG AZ IS LEHET, hogy készülékváltásra lesz lehetőségem hűségidőn belül!"
Ma, 11.16-án kapom a levelet panaszomra válaszolván:
"Tájékoztatjuk, hogy üzleteinkben a minőségbiztosítási előírásokat betartva különös gondot fordítunk arra, hogy a javításra váró készülékeket megfelelően tároljuk és szállítjuk tovább a gyártó képviseletéhez." - bélelt borítékba telefon becsúsztat, majd a többi hasonló módon csomagolt telefon közé tesz egy dobozba vagy ládába - "Mindezek alapján kizárjuk annak lehetőségét, hogy a telefont ez idő alatt sérülés érte."Gondolhatja mindenki, hogy nem ilyen állapotban adtam le a készüléket. Nyilvánvaló, hogy egy összetört telefont nem fognak garanciában javítani, nem is vittem volna be. Az ügyintéző részéről gondolom az lett volna a minimum, hogy a jegyzőkönyvbe beleírja, hogy sérült a készülék, de mivel nem volt az, így nem szerepel benne semmi.
Egyszerűen felháborító, hogy ilyet meg lehet tenni az emberrel. Végső elkeseredésemben és dühömben írok ide. Remélem lesz aki elolvassa és tud tanácsot adni, mégis mit tehetek.
-
313313
addikt
válasz simii16 #67804 üzenetére
Amit kaptál jegyzőkönyvet, mikor átvették a telefont, azon rajta van, hogy sérült a készülék?
Ha nincs, akkor tessék verni az asztalt...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Tamás34
senior tag
válasz simii16 #67804 üzenetére
Az ügyintéző részéről gondolom az lett volna a minimum, hogy a jegyzőkönyvbe beleírja, hogy sérült a készülék, de mivel nem volt az, így nem szerepel benne semmi. Szerintem ez a kulcs mondatod! Egyértelmű, hogy egy törött telefont át se venne az ügyintéző garanciális javításra! Ne hagyd annyiba, menny be megint, és kérd el a panaszkönyvet írd bele részletesen az eseményeket és annak a papír fénymásolatát amit kaptál a készülék leadásánál! Írd bele azt is, hogy Fogyasztóvédelemhez fordulsz!
LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey
-
kali
legenda
válasz simii16 #67804 üzenetére
szia,
a sony szerződéses szervize, a cordon állította ki a jótállás keretében történő javítást elutasító jegyzőkönyvet?
részletkérdés csak, de 2 hónapot írtál, viszont augusztus 16-tól mostanáig 3 hónap telt el.
azt szabad tudni, hogy melyik telekom üzletben adtad le a készüléket?
arra tudsz csak támaszkodni utólag, hogy az általad leírt módon fizikai sérülést szenvedett készüléket az ügyintéző nem vette volna ás garis (jótállás/szavatosság) ügyintézésre, vagy ha esetlegesen igen, akkor feltétlenül szerepeltette volna az átvételi jegyzőkönyvben a vélhetően nem rendeltetésszerű használatból eredő fizikai sérüléseket!
bizonyos (gyors) panaszoknál a bekamrázott helyiségekben készített felvétel is segíthet, de ilyen hosszú időintervallumot követően már biztos esélytelen - hacsak más ügy miatt nincs kikérve a felvétel, de ennek a valószínűsége elég kicsi... -
313313
addikt
válasz migabi24 #67814 üzenetére
Ha nem válaszolnak rá 30 napon belül.
Szép is lenne ha boldog-boldogtalan hülyeségei miatt a cégek fizetnének...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
boxfan
tag
Sziasztok!Az lenne a kérdésem, hogy tudom beállítani azt,hogy kapjak sms-t arról,hogy xy szám keresett,míg kivolt kapcsolva a telóm?És ez fizetős szolgáltatás?
[ Szerkesztve ]
Vernee Thor,Xiaomi Redmi 5
-
dellfanboy
őstag
hetvegen sikeresen elhagytam/elloptak a taskam benne a dominos telefonommal. rendorsegen tettem mar feljelentest de fuluket se mozgatjak.
az lenne a kerdesem hogy lehetseges-e az, hogy a szolgaltato megmondja hogy hol van a telefonom? ha most hivom meg kicsong szoval nincs lemerulve, viszont par napon belul le fog...(halisten nem az okostelom hagytam el hanem a melos butatelomat)
ha igen milyen telefonszamon erdeklodjek?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dptrsk
Topikgazda
válasz dellfanboy #67818 üzenetére
Rendőrségre menj be, mondd hogy még be van kapcsolva.
Vetess fel jegyzőkönyvet, hogy jelezted, hogy még bemérhető lenne.A szolgáltató csak hívatalos szerv kérésére méri be a SIMet.
-
nobiand
aktív tag
Sim kártyát szeretnék cseréltetni. Szinte nincs térerőm sehol, más telefonba is ezt produkálja. Mellette másik sim fullon van. A kérdésem az lenne, hogy a most kapott simek már nano simek? Mert még egyelőre nincs szükségem rá, de lehet, hogy a BF keretein belül veszek telefont, és abba már az kéne. Köszönöm.
-
-
DonMaster
addikt
válasz Varszegig #67825 üzenetére
azért egy olyan több mint 20e ft-feleti dolog, amég egy régi nem okos telefon meg van 4-6e ft-bol is. a kettö között van különbség, mondjuk azt olyan mintha elopják a trabantodat, azt hasonlitod ösze avval, hogy ellopták az uj ferrari enzo-dat. van különbség, a kettö sulyossága között, az árábol adodoan, mint cselekedet hogy lopás semmi különbség, csak érték szerint van határolva a dolog, minél nagyobb értékü dolog kerül ellopásra annál elörébb van a megkeresés sorában.
[ Szerkesztve ]
LG V30-> Iphone 12 Pro Max
-
simii16
aktív tag
Szia!
Igen, a Cordon állította ki a szakvéleményt. Fotót is mellékeltek, hogy törötten érkezett meg. Mondjuk a fotón csak egy tropa telefon látható, kérdés, hogy ez igazolja-e a bontást... Már semmin nem lepődnék meg.
Ma voltam bent, nem sikerült természetesen semmivel előrébb jutnom. Tojnak az egészbe gyakorlatilag, vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel, ha velük nem jutok semmire forduljak a fogyasztóvédelemhez.
Én írtam el amúgy a hónapot, szeptember 16-án adtam le a készüléket, tehát két hónapja Debrecenben a Piac utcai üzletben. -
kali
legenda
válasz simii16 #67830 üzenetére
ez nem teljesen úgy működik, ahogy ők gondolják és mondják, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben a készülék - és a hozzá kapcsolódó előfizetés - kapcsán, illetve ott is adtad le a készüléket, ezért ott az üzletben írj a vásárlók könyvébe, miszerint te nem olyan állapotban adtad le a telefont, ahogy azt a szerviz visszajelezte, a többit meg harcolja le egymással az üzlet és szerviz.
-
tomy86
addikt
válasz simii16 #67830 üzenetére
A Telekomnál át akarnak verni vagy csak szokás szerint tájékozatlanok. kalinak van igaza, neked semmi közöd a Cordonhoz. Idézet az nfh "gyakori megtévesztések" aloldaláról:
"A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva)."[ Szerkesztve ]
-
szabogabor10
veterán
Hihetetlen, hogy még mindig nem tudok számlát fizetni Telekom app-en keresztül. Délután még be tudtam fizetni a mobilnetes számlát, most már nem tudom a telefonszámlát. Fizetés előtt folyamatosan elszáll hibával. Weboldalon inkább nem is próbálkozom, utalni nem fogok. Komolyan nem hiszem el, hogy ekkora lúzerek dolgoznak náluk...
Mindegy, ma van a határidő, de leszarom. Ha viszont emiatt bukom az e-pack-et, nagyon megkapják a magukét, az biztos.iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
szabogabor10
veterán
válasz szabogabor10 #67833 üzenetére
Most nézem, a weboldal meg elfelejtette, hogy eddig mindig gyorsfizetéssel fizettem, és mindenáron át akar irányítani az OTP weboldalára, így meg nem merek próbálkozni. Kész röhej az egész hulladék rendszerük.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
kali
legenda
válasz szabogabor10 #67834 üzenetére
jelen esetben jobban járnál az otp felülettel, úgy kevesebb a hibalehetőség, én is úgy fizettem most inkább, hiába vagyok más banknál - adott esetben nincs is jelentősége.
-
szabogabor10
veterán
Köszi, akkor lehet később megpróbálom úgy.
Amúgy vicces, hogy egyrészt szerintük a rendszer ismét rendben van, másrészt az "Így fizetheti be számláit" résznél kivették a My Telekomot.[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
szabogabor10
veterán
A Telekom FB oldalán továbbra is azt írják (kb. 4 órája), hogy nem lehet befizetni számlát weboldalon. Teszem hozzá, mostmár Telekom app-ben se. Állítólag továbbra is eltekintenek a hiba miatt a késedelmi díj kiszámlázásától és a korlátozástól.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
#50677760
törölt tag
válasz zsolesz06 #67050 üzenetére
Sziasztok!
Én csak egy mai élményt írnék le, ami segített a további előfizetések Újragondolásában is.
Lényeg, rendeltem otthoni internet mellé egy tabletet.Ma kiszállították,...hát, nekem nem igazán tetszik, gondoltam majd visszaviszem, hisz 14 nap bla bla.
Euro center, ez volt a legközelebb.Bemegyek, sorszám, várok.Erre sorra kerülök, a fiatalember tuskó, primitív módon, azzal kezdi hogy hát én ezt nem tudom átvenni, postán kell.Mondom oké, de én nem szeretném postán feladni, mert nem kaptam semmilyen kísérő papírt a tablet mellé, így inkább személyesen. Erre : jó, itt nem lehet!!! Már beszállt a beszélgetésbe egy hasonló, a fent említett tulajdonságokkal bíró hölgy is, aki szerintem valami vezető féle lehet, és ugyanazt elmondja amit a tuskó srác.Erre már felbaszták az agyam, de még mindig normálisan kérdezem, esetleg abban segítenének, hogy megmondják, hová mehetek?A nő flegmán elmondja a 3 üzletet ahol leadhatom, és köszönés nélkül elfordul.Következtetés: Nem értem meg, hogy ilyen embereket miért kell ott alkalmazni, ahol minimum, és elvárt lenne a normális kommunikáció, és segítőkészség.Nekem ezen a ponton dőlt el, hogy ha lejár a net előfizetésem, azonnal lépek, pedig a TV előfizu is vonzó volt.Sajnos nem ez volt az első ilyen üzlet, és azt gondolom, ha pénzt hagyok náluk, a normális ügyintézés a minimum!! Elnézést kérek, hogy szét OFF-oltam a topikot, de hátha segít valakinek, aki ott akar ügyintézni.
(Természetesen nem válasz akart lenni, de ideges vagyok, elszúrtam Bocsi! )
[ Szerkesztve ]
-
C4mp3r
addikt
válasz #50677760 #67838 üzenetére
ilyenkor minden esetben irj a panaszkonyvbe, illetve egyeb modon is kifejezheted a nem tetszesed. nem szabad hagyni magad, parasztok mindenhol vannak, de ha nem jelzed a megfelelo csatornakon, akkor esely sincs ra, hogy esetleg tesznek ellenukben valamit
[ Szerkesztve ]
-
foxymaci
senior tag
válasz simii16 #67830 üzenetére
A papírodon feketén fehéren le van írva hogy nem törötten adtad le a készüléked szóval ez elég bizonyíték én a helyedben visszamennék és kérném az üzletvezetőt (ha a vőrös hajú nő van még akkor az korrekt jó fej) elmeséled a sztorit papírt megmutatod és elmondod ha most sem történik pozitív változás az ügyben mész a fogyasztóvédelemhez, elég eggyértelmű hogy ők hibáztak.... Ne hagyd magad
[ Szerkesztve ]
_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /
-
kali
legenda
korábban elfelejtettem leírni, most is csak észrevétel szintjén; a next s előfizetésen lemondásra került a netplusz l bővítő (még az elmúlt hónap végén ideiglenesen, illetve cserélgetem, hogy mikor mennyi kell, néha elég a 1.5 GB, máskor meg több kell), de a rendszer nem kapcsolta ki az adatforgalmat, nem kellett a díjcsomagban alapban adott adatkeretet külön aktiválni, hanem automatikusan az pörgött tovább, a netplusz l kapcsán meg azt látom, hogy nem kikapcsolva, hanem felfüggesztve van.
amennyiben ezt találták ki arra rendszerileg, hogy a bővítő lemondásakor ne kellejen mindig aktiválni újra - telefonon vagy az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton - a díjcsomagban alapban adott adatkeretet, úgy helyes, nekik is jobb lesz így, kevesebb panaszkodás és telefonálgatás lesz - az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot viszonylag kevesen ismerik/használják.[ Szerkesztve ]
-
szabogabor10
veterán
Pont ezért is szívtam kicsit, mikor bementem DuoNet SIM-et kérni. Az történt, hogy díjcsomagváltás miatt előtte lemondtam a NetPlusz XL-t, és én is azt tapasztaltam, hogy lemondás után nem kellett külön aktiválnom az alap netet. Ez eddig rendben, viszont az üzletben tájékoztatott az ügyintéző, hogy azt látja, hogy fel van függesztve a NetPlusz XL, és sajnos csak úgy enged a rendszer DuoNet SIM-et adni, ha azt újra aktiválja. Na addig mondogattam neki, hogy így nem lesz okés és csináljon valamit, amíg egy kolléga segítségével nagy nehezen csak sikerült neki NetPlusz nélkül is DuoNet SIM-et adni. Szóval az alapötlet jó, a kivitelezés már nem annyira.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
kali
legenda
válasz szabogabor10 #67843 üzenetére
kérdés, hogy technikai oka volt, vagy csak az ügyintéző nem tudta az új módit - azt nem feltételezem, hogy bónuszos érdekeltség miatt próbálkozott be -, hiszen ha automatikusan ketyeg tovább a bővítő kikapcsolását követően a rendszerben a díjcsomagban alapban adott adatkeret, akkor a rendszer azt adott tekintetben is megfelelőnek kellene, hogy lássa.
az is lehet, hogy új még a dolog és idő kell a teljes összehangolásra, de biztos sokan örülnek majd annak, hogy nem kell külön visszakapcsolgat(tat)ni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet a bővítő lemondása után, az ilyen duonet sim igénylési probléma - ha valósan technikai gond - meg megoldásra kerül, illetve biztos nem is annyira gyakori hibalehetőség, miszerint pont lemondott/felfüggesztett bővítővel kéri az előfizető. -
dellfanboy
őstag
válasz #50677760 #67838 üzenetére
ilyenkor en a panaszkonyv mellett a vezernek is szoktam irni, legalabb egy emailt...
(utalom az ilyen nagykepu cegeket van x millio ugyfeluk es akkor azt hiszik mindent megtehetnek/ leszarhatjak a tisztessegesen fizeto ugyfeleket...)eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
MAGUS7
tag
Sziasztok az idei Black Friday akcióról lehet már tudni valamit ?
iPhone4>Lumia 920>Lumia 930>Note7>S7Edge>HTC U11
-
Tamás34
senior tag
Sziasztok!
Voip-ozni csak a drágább díjcsomagoknál lehet? Most Szombaton jár le a hűségem és azon gondolkodom, hogy átmegyek olyan szolgáltatóhoz, ahol ez nincs letiltva! Nem tudom használni
a UPC phone alkalmazást![ Szerkesztve ]
LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey
-
Soulfly842
addikt
Emlékszek, amikor forgalom bővítő esetén duplikáltan jelent meg az alap adatforgalom?
Tudatos átállási időszak része volt az. Ekkor fabrikálták át az elszámolások módját.
Jelenleg a hagyományos utólag fizetett szolgáltatásoknál már működőképes ez az eljárás.
Mix típusúaknál viszont az EcoSurf netet és a Funnet utólagosan 'manuálisan' aktiválni kell.
(#67843) szabogabor10
Nem hiszem, hogy tudatosság lett volna benne. Inkább valamilyen 'mobilinternet jelölő' aktív maradt, ami miatt hirtelen elbizonytalanodott (ha csak felfüggesztésre kerül egy kieg. szolgáltatás ez sokszor előfordul), a tényleges deaktiválásával viszont ez áthidalható.
Ezt úgy kell elképzelni, hogy egy előfizetésen sok-sok tucat technikai szolgáltatás van fent (ezeknek nagy része alapszolgáltatás), s ha valamivel akad, akkor logikailag ki kell bogozni...
Ha az xy időszakban ua. a szolgáltatás már aktív volt, akkor egyébként sem kap érte semmit.
Ergo, a kivitelezés is jó - a kivitelezésnek ehhez nem sok köze volt.
____________
Más:
Nem tudom, hogy feltűnt-e nektek, de az elő-karácsonyi időszakban elinduló készülékakciók azok ugyanúgy érvényesek az üzletben is ...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest