Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz koviandri76 #8036 üzenetére

    sajnálatos eset, belefut időnkét néhány ember, de kár dramatizálnil, meg ironizálni, mert egyrészt a szolgáltató is figyelmeztet rá több - előírt - helyen is, illetve a készülék használati utasításában is írva vagyon, hogy miként jelzi a mobilinternetes, és miként a wifi által bonyolított adatforgalmat! a tájékozatlanság, a félreértés, a szerződési feltételek, és a (jog)szabályok nem ismerete adott esetben nem mentesít a számla kifizetése alól, de általában hajlandó némi kompromisszumra (részletfizetés, illetve valamennyit el is engedhetnek a számla összegéből) a szolgáltató - pláne, ha megfelelő hangnemben történik a "tárgyalás"...
    amennyiben nincs mobilinternetes előfizetésed, úgy egyelőre szerintem lődd ki a mobilinternet használatát a további problémák elkerülése végett (elég az apn módosítása a netes hozzáférési pontnál, ha később esetleg lesz mobilinternetes előfizetésed, úgy visszaírod az eredetire, és működni fog), mert a rendszer akkor is forgalmaz a háttérben, amikor te nem szeretnéd; szinkronizáció, frissítés...stb!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák