Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz gianone #84999 üzenetére

    (#85000) tsteve

    Nekem ne akarjatok lekicsinyelően (felületesen olvastad át, fuss neki még eggyszer) észt osztani PLS ;) Kicsit több sejtelmem van a folyamatokról, mint a többi felhasználónak, akiknek válaszoltok, válaszolgattok.

    Ideje azt hiszem tisztába tenni néhány dolgot, hogy ne csak spekulációk, találgatások, s a betérőknek dezinformációk szerepeljenek itt! Tele van a topic téves adatokkal és találgatásokkal.

    Nem felületesen olvastam át, hanem ti nem vagytok tisztában a dolgokkal. :)

    A metódus, ami fent le lett írva, hogy a 30 napos folyamat alatt, ha jelentkezik az eredeti tulajdonos már MEGSZŰNT létezni magánszemélyek esetén, mivel az az ideiglenes 30 napos felhasználó rögzítési folyamata volt!

    A folyamati metódusok teljes egészében megváltoztak.
    04.23 óta TILOS és nem működik a Felhasználó rögzítés

    Ez a folyamati metódus jogi személyeknél maradt csak meg (kft-k, magánszemélyek, stb.)

    ___

    Hiába írja le bárki, NEM KELL ügyintézőhöz baktatni átírás, illetve egyebek miatt, mivel a rendszerekben már NEM LÉTEZIK felhasználó rögzítés, s előfizetőt sem rögzítenek közvetlenül.

    Ők is csak ugyanazt a rögzítést végezhetik el, amit bárki megtehet az online felületen.

    (EGYEDÜLI kivétel, ha riasztóban van az eszköz, vagy ha külföldi személyről van szó) (vadkamera esetén Ki kell műteni addig a kártyát, mivel erre nincs extra kitétel, ezt az előfizetőnek magának kell megoldni.)

    Előfizető(!)-váltás

    2017. június 30-ig az új előfizető adatait az online adategyeztető felületen tudja megadni az ügyfél és ügyintéző is fent leírt folyamat szerint. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az új előfizetőnek el kell végeznie az adategyezetést a törvény értelmében.

    Ebben az esetben is az végezheti el a módosítást, akinél ott van az adott SIM kártya, és vagy arról telefonál, vagy arra tudja fogadni az egyszer használatos jelszót. Tehát az előfizető-váltás feltétele és folyamata 2017. június 30-ig ugyanaz, mint az adategyeztetésé, csak az a feltétel, hogy a SIM kártyának az ügyfélnél kell lennie.

    A központi nyilvántartásban történt sikeres ellenőrzés után az adatok a Telekom adatbázisunkban is ellenőrzése kerülnek és ezt követően kerül rögzítésre az adott ügyfélhez. Sikeres rögzítést követően az ügyfél tájékoztató SMS-t kap.

    ____

    Van külföldről is elérhető telefonszám:

    +36-30-344-0861

    Amit a roaming díjszabás szerint lehet hívni, ha valaki telefonon akarja egyeztetni, s huzamosabb ideig kint tartózkodik.

    ___

    FONTOS!
    A Domino adategyeztetés során az ügyfél születési helyét pontosan ugyanúgy kell rögzíteni, mint ahogy az igazolványban szerepel.
    Például, ha Budapesten született az ügyfél, és az igazolványban így szerepel: „Budapest 08 (Magyarország)”, akkor a felületen is így kell beírni, fontos a szóközöket is figyelni.
    A budapesti kerületek arab, míg a vidéki nagyvárosok kerületei római számokkal szerepelnek az új típusú személyi igazolványokon a születési helynél.

    Így nagyjából ennyi, amit hirtelen egzakt módon (és vita tárgyát nem képezhető módon) leakartam írni, mert ez ÍGY MŰKÖDIK :)

    Lehet egyet érteni vele és nem, de a törvényi szabályozás az TÖRVÉNYI SZABÁLYOZÁS, amiről igazából OFFOLNI lehet csak a témában, de teljesen felesleges a továbbiakban, mivel az erről szóló folyamatos írosgatás miatt elveszlik a lényegi tartalom a TOPIC-ban. Így most már kicsit azt hiszem, hogy ezt az off áradatot félbe is lehet hagyni :) Hogy mások is ki tudjanak igazodni itt. Köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák