Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • St3ven

    addikt

    válasz DonMedve #9098 üzenetére

    Nekem el volt képedve a futár srác, hogy ki akarom bontani a csomagot, meg azon is, amikor mondtam, hogy a T-Mobile honlapján is azt javasolják, hogy előtte ellenőrizzük, hogy minden (memkari, akksi, töltő stb.) benne van-e.

    Ha belegondolsz, ez jogos is, hiszen átvétel előtt még nem a Tied az áru, szóval ne állj neki kisbicskával nyitogatni, majd ha átvetted. A tulajdonjog az áru értékének a kiegyenlítésével, ill. másik oldalról az áru átadásával száll át rád (amit ugye Te az átvételi elismervény aláírásával nyugtázol).

    Itt a T-Mobile komolyan hárítja a felelősséget - elég megmosolyogtató módon, hiszen ennek semmi jogi alapja nincs -, miközben szerintem tökéletesen tisztában van vele, hogy a futárcég nem adhatja oda más (jelen esetben a T-Mobile) áruját kinyitogatásra, még a megrendelőnek sem, ameddig át nem száll rá az áru tulajdonjoga.

    A futárcég felelősséggel tartozik más árujáért, ez nem az a közvetítő nélküli tiszta helyzet, amikor bent vagy az üzletben, és a tulajdonossal (a T-Mobile képviselőjével) nézegetitek közösen a megvásárolni/eladni kívánt árut, amit nyilván a kezedbe vehetsz, hiszen az a cég érdeke, hogy megvegyed tőle.

    [ Szerkesztve ]

    Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Új hozzászólás Aktív témák