Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freeknight

    őstag

    Sziasztok!

    Picit hossú leszek, de annyi féle-fajta tájékoztatást kaptam a Telekomtól, hogy hihetetlen, hátha történt már itt valakivel ilyesmi, és meg tudná velem osztani a tapasztalatait.

    Röviden: számlatulajdonos halála utáni számhordozásról lenne szó.

    Bővebben kifejtve:
    Édesapám elhunyt tavaly márciusban, és szűkebb családunknak rajta keresztül volt munkahelyi flottás kártyánk, de már 6-8 éve, én se gondolkodtam a váltáson, mert tényleg nagyon jó áron volt.
    Viszont így mennünk kell. A probléma ott kezdődik, hogy nem enyhén találom drágának a Telekom lakossági szolgáltatásait, főleg, mikor az én céges flottámban 5300 ft-ért full ingyen lehet beszélni, szinte korlátlan nettel.
    A következő probléma, hogy a cégem flottája a Telenornál van, így ott kell hagyni a Telekomot (egyébként eddig semmi bajom velük, de hülye lennék ugyanazért a szolgáltatásért kártyánként 3x-os árat fizetni). Persze ez a szolgáltatónak azonnali piros lámpát gyújt a fejében, főleg, mikor 4, majdnem egy évtizede tűpontosan fizető ügyfél elvesztéséről van szó.

    Szóval szépen bemegyek a telekomba személyesen, gondolom, ennek semmi akadálya. Sajnos a hölgy közli velem, hogy mivel novemberig van hűségem az egyik számra, ezért álmodni se merjek a szerződés felmondásáról. Azért kicsit furának találtam, mivel mégiscsak elhalálozott a szerződés aláírója, miért kellene nekem tovább fizetni egy szolgáltatást? De mivel apám munkahelyi flottája is elég jó árban van, ezért mondom semmi baj, akkor novemberig fizetjük tovább a számlákat, mint eddig, aztán majd megyünk.
    A hölgy közli, hogy olyan nincs, édesapám meghalt, nem lehetünk a flottában tovább, lakossági díjcsomagra kell váltani.

    Na, itt már többszörösen vakartam a fejem. A hűség nem szűnik meg édesapám halálával, de a díjcsomag igen? Őket nem köti azért valami minimális hűség?

    Most nem tudom mit tegyek, elvileg a számok megszüntetésére azonnal van lehetőségem és mehetek, csak a probláma, hogy nekem kell a számom, van céges telefonom is, de sok ügyfél még vállalkozó koromból ismer és a magánszámomat tudja, előfordult már, hogy évek után kerestek meg, ezeket az ügyfeleket és lehetőségeket nem szeretném elveszteni.

    Nincs mód arra, hogy valahogyan továbbvigyem a számokat? A telefonos üfsz-t felhívva ők azt mondták, hogy elviekben ilyen esetben van valami számonkénti 4500 ft-os díj, amiért cserébe lehet váltani, de a bolt szerint ilyen nem létezik. Mi lehet az igazság?

    Segítségeteket köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák