Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atosan

    addikt

    válasz Huroq #110009 üzenetére

    Elnézést a szövegkörnyezetből kiragadt részér:
    "A szent rendszer kénye kedve szerint állapít meg előleget. Egy csomószor hibásan. Nem hiszem, hogy egyiknap enged vásárolni részletre előleg nélkül aztán következő nap bekéri a készülék teljes vételárat harmadnap megint semmit."
    2 éve jártam úgy, hogy lejárt a hűség, reggeli kávézás közben gondoltam megnézem mit ajánlanak. Elsőre egy közepkategóriás telefonra kb 5ezer előleget kértek Magentásként. Délben megint ránéztem, már csak tizen valahány ezer volt, este már semmi előleget nem kértek. Csak mint sztorit osztom meg.

    Maine coon

  • ubyegon2

    nagyúr

    válasz Huroq #110009 üzenetére

    Tényleg te voltál, sorry, hogy nem jelenítettelek meg, de csak az elv miatt idéztem a mondandódból. :) Egyrészt teljesen igazad van, ami a rendszerrel kapcsolatos kritikát illeti. Másrészt, ezért tartom indokolatlannak és már kínosnak is a háborgást, idézlek:

    Azért veszek részletre telefont és mást is, mert egy kedvezményes a készülék, kettő az ő pénzüket használom addig is.

    Teljesen nyilvánvaló. Mint ahogyan az, hogy akkor, ha adják a pénzüket! Mint szintén nyilvánvaló, akkor adják, ha akarják, ehhez joguk van. ;) Hadd ne idézzem magamat a hajléktalanos szöveggel!

    Nem röhögtek ki egyik bankban sem, mert ott a logika mentén adnak hitelt nem egy random valamire. Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál, de ezt a részt hagyjuk is.

    Neked logikus, aham. Én meg ezen röhögök! :D Anno öcsémnek 1+ éves munkaviszonyára vendéglátósként bejelentve adtak x kölcsönt, nekem ugyanannál a banknál hatod annyi értékű áruvásárlásomat elutasították azzal, hogy nem hitelképes! 10+ éve voltam akkor még atomstabil munkaerőpiaci körülmények között állami alkalmazásban jóval több fizetésért, mint a tesóm.

    Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál :K

    Egyszóval a pénzünkért járó stabil szolgáltatás és ügyfélkezelés hiánya miatt jogosan panaszkodik bárki, de egy vélelmezett kedvezményért, ami nem is jár, nem ildomos itt ennyit háborogni!

    [ Szerkesztve ]

  • AtiSnatch

    aktív tag

    válasz Huroq #110009 üzenetére

    Én úgy vettem a mate 20 prot, hogy még volt 4 hónap hűségem és mind a két számomon telefon törlesztés is (kb. 20 ezer), plusz erre jött még a mate 12 ezres törlesztője. Engedte a rendszer. :D

    Más:
    Tegnap délelőtt sikerült Telekom chaten bekapcsoltatni a voWifit a saját számomra (Kösz Jani!) . Ezen a sikeren felbuzdulva gondoltam délután, bekapcsolom az feleségem telójára is. Itt közölte a hölgy, hogy nincs lehetőség chaten keresztül bekapcsolni. Mondom délelőtt még sikerült. Kérte az üi nevét és, hogy továbbítja neki a problémám. Majd keresni fog telefonon. Írom, hogy ez nekem nem felel meg, inkább felhívom Vandát, megköszöntem a segítségét. Várok vagy 5 percet, semmi reakció, mondom akkor neked is szép napot kívánok és további jó munkát.

    Amin meglepődtem, hogy este fél 7 körül kábé 4 perc alatt elintéztem Vandástól mindenestül és még be is kapcsolták :D 3-ból 2, annyira nem rossz.

    C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

Új hozzászólás Aktív témák