- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 11i - inkább
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Zoli djc #112043 üzenetére
"Most megpróbáltam 2 különálló Domino számot online átváltani havi előfizusra és ugyan úgy nem enged a kosárból tovább, készülék vásárlás nélkül sem. Arra gyanakszom, hogy a Telekom szándékosan szabotálja az online átváltást, hogy az ügyfél rákapjon a mézesmadzagra, aztán menjen be az üzletbe és váltson át drágábban"
Szerintem ezt rosszul gondolod...
HA online rendeled meg, akkor extra készülékkedvezményt kapsz.
Miért? mert azt preferálná, ha online kötnél szerződést. Neked is és a Telekomnak is jobb...
Ha egy üzletben kötsz szerződést, akkor olyanok várakozási idejét (is) növeled, akik nem tudják otthon elintézni (pl elveszett SIMet jöttek pótolni).Hivatalos panaszt tettél emiatt? Ha nem, akkor a Telekomnak honnan kéne tudnia, hogy gond van?
Emellett egy hivatalos panasz a 1414re vagy e-mailben,s megkapod a kedvezményt kivizsgálás után, amit a rendszerhiba miatt nem tudtál igénybe venni(itt a fórumon is több példa volt rá).
De ha egy Telekom által üzemeltetett üzletbe bemész(és egy jártas ügyintézőt fogsz ki), ott is meg tudják adni ugyanazt a kedvezményt, amit online kapnál(csak más címszó alatt), nekik az az érdekük, hogy ügyfél maradj/legyél. Partnerüzlet sajnos nem tud ilyet...
Nem tudom, hogy a Békéscsabai saját üzlet vagy nem, de ha saját, akkor szerintem ha van még energiád egy próbát megér, hogy (akár üzletvezetőt kérve) a probléma megoldását kérd személyesen.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen