Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz betyarr #120792 üzenetére

    Valószínűleg szigorú vagyok magammal szemben is, mert ilyen esetben eszembe nem jutna hívogatni (zavarni) az általam tévesen megadott számot, elvégre hogy jövök én ahhoz, hogy másnak az én hibámból váratlan kiadást okozzak. Különbözőek vagyunk, tudd be ennek.
    Viszont látva azt, hogy ez nem egyedi jelenség, a szolgáltatókat kötelezném az ilyen téves feltöltések fel nem használt részének visszatérítésére, természetesen némi fix adminisztrációs díj fejében. Mondjuk egy ilyen belenyúlás a rendszerbe néhány ezer Ft-ból megoldható (ugye első körben ellenőrizni kell az auth kóddal a bejelentés valóságtartalmát, ez után zárolni kell a feltöltött összeg megmaradt részét a számlázási rendszerben, majd regisztrálni a számlaszámot, amire vissza kell utalni az összeget, majd az utalást el kell végezni némi bankköltség fejében). Ezt ugye egy L1 ügyfélszolgálatos nem tudja mind megtenni, ezért nem egyszerű a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák