Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pecccccccca

    senior tag

    válasz kakuk.tamas #124632 üzenetére

    Pontosan így van ahogy írtad. Ez a helyzet áll fenn.
    Én az összefüggést nem értettem, hogy miért nem működhet úgy, hogy mivel a Telekom is tudja, hogy mi történt tehát nem lóg a levegőben a “csomag”, ezért meggyorsítva a folyamatot ugyan úgy töröltethetem a megrendelést mint mikor még el sem indult. Tehát tudja, hogy 1-2 nap múlva be fog érkezni hozzá ezért előzékenyen felgyorsítja a folyamatot. 10 napot mondtak ugye, hogy azon belül megoldódik a történet (gondolom meglesz hamarabb). Régóta kétévente 1 milliót ott hagyok náluk, nem én törtem össze, lehetne picit rugalmasabb…
    Tudom nem én vagyok nekik az elsődleges szempont csak úgy érzem rugalmatlanok. Persze ez nem azt jelenti, hogy ott hagyom őket, mert amúgy semmi problémám a Telekommal.

    Humorban nincs helye tréfának!

Új hozzászólás Aktív témák