Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz dedike #17545 üzenetére

    Ha egy kártyapótlást nem végeznek el neki csak úgy, hogy bemegy és azt állítja ő használta a számot eddig (illetve nincs a nevén vagy nincs nála a más nevére szóló szerződés), akkor hidd el, hogy előfizetésre sem váltják át. :N

    daniele
    Az első probléma, hogy jelenleg még nem tudsz kiválasztani OMV kutat a WebShopban. A másik, hogy ha délután rendelsz (13:30 után véglegesíted), az a rendelés már nem lesz átadva aznap a szállítónak, így az egész csúszik. Ráadásul a csomag először a PPP központba megy, ahonnan majd csak a délutáni órákban megy ki a budapesti átvevőhelyekre és másnap a vidékiekre (viszont ez a másnap akár szombat is lehet, ami miatt "logikusan" hétfőn nem szállítanak vidékre).

    Az azonnali kiszállítás megkezdést úgy kell értelmezni, hogy automatizált a folyamat, nem kell várnod humán jóváhagyásra, viszont (munka)napjában csak egyszer kerülnek átadásra az összeállított csomagok a szállítóknak (kivéve sűrgősségi kiszállításnál, de az külön "műfaj").

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák