Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pug

    veterán

    válasz Land #17639 üzenetére

    Nekem múltkor 50 percet kellett bizonygatnom egy jogszabály a Trére való kötelező jellegét egy egész szervizes bagázsnak a pécsi T-pontban. Egy óra kellett ehhez és az lett a vége, hogy így sem voltak hajlandók jegyzőkönyvben leírni, hogy valóban elmulasztották betartani a 3 munkanapot az igényem teljesíthetőségével kapcsolatos álláspontjuk közlésére (a szervizes kolléga azt mondta, hogy "Ő nem írhat le olyat a jegyzőkönyvbe ami negatív a Trére, azt hittem ott röhögöm arcon, mikor ezt kimondta) és inkább írásban adták, hogy a gyártói szerviz szerint cserélhető a készülék (tehát hibás), miközben 1 perccel előtte még elméletileg a kapcsolattartótól azt az információt kapta a szervizes, hogy "csak most került hozzájuk". Sejtettem, hogy a valóságban még nem vizsgálták be, de jegyzőkönyvben ismerték el, hogy a "gyártói szerviz szerint cserélhető a készülék". Másnap mentem is érte, érdekes módon a hálózatot folyamatosan eldobó készülék mellé a "gyártói szerviz" (Tré által alig látható fénymásolt saláta, melyen semmifél külső szerviz nem volt beazonosítható) egy olyan papírt dobott, hogy "hibamentes készülék", ennek ellenére persze hogy cserélték szó nélkül. Jó hogy, hiszen inkább hazudtak papíron előző nap, hogy elkerüljenek egy fogyasztóvédelmi feljelentést, ami miatt a vodát 1 millára vágták meg 4 hónapja. Gyönyörű egy bagázs. :DDD

    Jah és még valami, azon kitétel, melyen 50 percen keresztül ment a vita, ott figyelt a kiadott jegyzőkönyv hátoldalán a 3. vagy a 4. pont alatt, seggáz. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • St3ven

    addikt

    válasz Land #17639 üzenetére

    Sosem felejtem el azt az esetet sem, amikor az egyik legnagyobb vidéki bevásárlóközpont T-pontjában két eladónak és az üzletvezetőnek kellett bizonygatnom, hogy de igen, jogosult vagyok a tarifacsomagommal kedvezményes készülékvásárlásra (értsd: hűségidő lejártával újraköthetem rá a két évet és kaphatok kedvezményesen telefont).

    Előttük kellett felhívnom a 1430-at, majd odaadni az ügyintézőnek a telómat, hogy beszéljék meg, mire nagy nehezen valami belső szabályzatot előtúrattak vele, és hogy, hogy nem, kiderült, hogy jogosult vagyok arra, amire mindenki más. :((

    Ja, és a végén még majdnem nekem kellett elnézést kérnem, hogy ilyen problémás ügyfél voltam, és mertem ellentmondani egy ordítóan nagy baromságnak.

    Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Új hozzászólás Aktív témák