- iPhone topik
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
válasz Nietzsche_ #17688 üzenetére
Én eddig a T-pontokban ülő személyzet nem túl magas felkészültségét sajnos többször tapasztaltam, mint fordítva. Elhiszem, hogy vannak szakképzet munkatársai is a T-nek, de sajnos eddigi magyarországi működése alatt velük nem nagyon találkoztam.
-
krisztian112
senior tag
válasz Nietzsche_ #17688 üzenetére
A Webshopos vásárlásnak, a legeslegnagyobb vonzóereje uyge a 10% kedvezmény a házhozszállítás, és a 8 napon belüli vásárlástól elállás. A hibázás meg más tészta, csak az nem hibázik aki nem dolgozik, szóval egyaránt leeht hiba bolti illetve webshopos vásárlásnál is de mnodom itt a 10% kedvezmény nyom a latba.
Huawei P10 lite
-
zoli62
addikt
válasz Nietzsche_ #17688 üzenetére
Azt is kell nézni, hogy régebben tényleg felkészültebb volt az ügyfélszolgálat. A személyes ügyfélszolgálatról nekem legalábbis jó véleményem van. Valamint a telefonos müszaki tesztcsoportról. is. Nekem azt is leírta már kolléga, amikor privátban megkérdeztem, hogy miért nem körültekintőbben, személyre szólóan adnak egy T-Pontban tanácsot, hogy mert akkor egy ügyintézés fél órákig tartana, és teljesítmánykényszer van. Ugye mindetzt anno az ominózus net startos mizéria kapcsán, miért nem ajánlanak helyette más előfizető szokásaihoz alkalmazkodó internetes csomagot. Hát megkaptuk választ. Azért nem, mert nincs idő mindenkit egytől egyig kikérdezgetni. Erről ennyit.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- iPhone topik
- EA Sports WRC '23
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Videós, mozgóképes topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest