Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz St3ven #18531 üzenetére

    Ez az, amit anno írtam: "Egyes ügyfélkör (lakossági, publikus díjcsomagos) online is megnézheti az utolsó 3 hónapot a My T-Mobile-ban." Szóval ha utólag kell, inkább rendeld meg ügyintézőn keresztül ingyen (ha magánszemély nevén van a számod).

    Viszont ha a számla mellékleteként (előre) szeretnéd rendszeresen a részletezést, akkor hívd fel az ügyfélszolgálatot, és aktiválják. Ha elektronikus számlád (és/vagy Távszámlád is) van, akkor a papír alapú részletezés is "elektronikus", vagyis ugyanabban a PDF-ben lesz, ami a számlaképet tartalmazza. Ez azért praktikusabb az elektronikusnál, mert azt vagy folyamatosan le kell menteni vagy mindig csak az utolsó 2 hónapot láthatod.

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák