Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz DS39 #19346 üzenetére

    IS. Meg a 1430-on ügyintézővel végigszenvedve, valamint egy kis utazással személyesen az irodájukba. A másik két opció (szerintem a két kényelmesebb, és gyorsabb) csak papíron létezik.

    Egyébként már lemondtam, most is, meg korábban is a My t-mobile-ról (1-1 kártyát), meg a 1430-on ügyintézőt kérve (3 kártyát), és mint írtam, jelentettem is a hibát a 1430-on, mondták, hogy továbbítják az illetékeseknek, és javítják (március 6.-án). Ami bosszantó, hogy nem foglalkoznak a dologgal, vagy nem is akarják megcsinálni (hogy befolyjon egy kis extra lé a kéretlenül aktivált napi 195Ft-okból, amit okostelefonnal még a haladóbb felhasználók is könnyen beszívhatnak), hogy működjön a lemondás menü és a -gonapinet, esetleg nem értenek hozzá igazán, és ezért tart már 5 hónapja a hibajavítás. ;]

Új hozzászólás Aktív témák