Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz QUEST-ION #22034 üzenetére

    1. Tény, először valóban azt kérdezted, hogy letiltják e a készüléket, ha nem fizeted a számlát (egyébként igen).

    2. Én viszont erre reagáltam:
    "... A szerződésben amit aláírtam abban sincs erről egy szó se, se arról hogy a T-Mobile kénye kedvére rakhat olyan csomagba amilyenbe akar."

    3. Újabb tény, hogy a válaszom úgy hangzik, mintha korábban már megírtam volna Neked a választ:
    "Tegnap este már leírtam, hogy ezt a flotta díjcsomag igénybevételekor írtad alá..."
    Való igaz, hogy a válaszban linkelt HSZ ide vágó bekezdését gboszi-nak (és részben Daffni2-nek) írtam, és természetesen a Neked szánt mondatot úgy értettem, hogy előző nap pont ezzel kapcsolatosan írtam, és hogy Te is a kedvezményes díjcsomag igénybevételekor írtad alá azt a nyilatkozatot, ami miatt most kiváltottak publikus díjcsomagra. Tehát ne a nyáron aláírt hűségszerződésben keresd az okot, mert az csak az előfizetés "életben tartásáról" szól, és nem arról, hogy újabb x ideig jogosult vagy a kedvezményes díjcsomagra, de ha mégse, akkor...

    Zsolt_72 és dedike
    Köszönöm, hogy kiálltatok mellettem, de miattam ne konfrontálódjatok senkivel, inkább csináljátok azt, amit én: hagyjátok rá. Ha valaki nem azt a választ kapja, amit szeretne... :B

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • gboszi

    senior tag

    válasz QUEST-ION #22034 üzenetére

    Nem kevert össze téged senki senkivel.
    "Kurvára unom a rohadt hazugságaitokat! A fogyasztóvédelemhez is el fogok menni. Remélem jókora bírságot kaptok."
    Valószinüleg még mindig nem érted, de az ilyen kijelentésed miatt írtak neked (NEKED) és 1430-tól felettébb korrekt veled (VELED) ennek ellenére is. Respekt neki. (NEKI)

    "If you're good at something, never do it for free!"

Új hozzászólás Aktív témák