Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Soulfly842 #27014 üzenetére

    A készülékvásárlással a Voda nem alternatíva....
    Nekem a készülékvásárlással a TMob se és a Tele se. :N
    Én csak a tarifákat néztem. Valóban figyelembe vehető a készülékkedvezmény is, de nálam ez nem szempont.
    Elvből nem veszek szolgáltatótól készüléket tarifahűséggel.
    Amíg a készülék miatti hűségidő alatt a szolgáltatók emelhetnek és bontani nem lehet, addig nem. Amíg ezt a jogszabály megengedi, azaz az előfizető kiszolgáltatott helyzetben lehet, addig nem.
    Ráadásul az ilyet aláírók 90 %-ának ez valójában nem is éri meg.

    Pl. sony xperia P.
    Magyarországi sony-boltos, hivatalos, gyári garis ár 89900.-
    TMob lista ár 90240.- (holott ez "lebutított", mert függő).
    Domino ár 85490.-, ez is sl.
    TMob-nál 24 hóra, 17 fölötti előfizetéssel 0.-, azaz havi 3750.- kedvezmény.
    12 ezresnél havi 2500 kedvezmény.
    8,6-osnál havi 1800 kedvezmény.
    Átlag 5,4 ezres tarifánál 1300.
    Nem vitatom, hogy a vodánál a Té jobb kedvezményeket ad.
    Független készüléket szoktam venni. És nem szoktam a telefonjaimra készülékbiztosítást sem kötni. Ilyen nagyságú szolgáltatói kedvezmények mellett, az "elbukott" kedvezményt én tarifabiztosításnak tekintem. :K
    Ha nem tetszik egy tarifaváltozás, váltok. Ha úgy tetszik, szolgáltatót is.
    Viszont van tarifahűségem, igaz nem a TMob-nál. Ha változtatnának, akkor jogom van azt mondani, hogy akkor én meg megyek. És lehet, visszaviszem azt a számom a TMob-hoz. ;)

    Iszonyatos mennyiségben gondolkodnak úgy az emberek, h. a legtöbb ismerős a T-nél van (ami a - 'kisebb' kerekítéssel közel minden második embert jelent), nem akar másik szolg.-hoz menni... A lemorzsolódást ezzel a T-mobile szinte nullára redukálta szerintem, nem nagyon fognak így átmenni a nagyobb forgalmat generáló ügyfelek, ez így több mint kiváló alternatíva és ez volt a cél.
    Bennfentes vagy, sokkal jobban ismered az előfizetői adatokat, szokásokat, tarifacsomagok bontásában is. Igaz, nem adhatod ki bizonyítékul.
    Szerintem a Next (és a Red) célcsoportjai:
    - Kis- és egyéni vállalkozók, bt-k, kis kft-k, amelyek nincsenek nem publikus tarifában és munka miatt muszáj sokat telefonálniuk,
    - anyagilag jobban eleresztett, sok emberrel, sokat csevegő emberek.
    Az első csoport nem tehet különbséget a hálón belüli és kívüli hívások között.
    A második pedig nem akar foglalkozni azzal, hogy méricskélje, az ismerőseik közül ki, melyik szolgáltatóhoz tartozik.
    Mindkettőnek kevés a Next L havi 300, napi átlag 10 perc ingyenes külső hívás.
    A Next (és a Red) hívószava a korlátlanság. Még a Next L-nél is inkább csak ez az egy szó marad meg az emberben, mint az egyébként korrekten leírt három: korlátlan hálózaton belül.

    Aztán rendre túl fogják lépni a hálón kívüli 300 percet. És jön 35 forintos percdíj, ami pedig ilyen havidíj mellett brutális. Persze értem én, a 35 forint az XL felé akarja terelni őket. Csak ha váltaniuk kell, akkor képbe jöhet a red standard is.
    Jó, tudom, készülékhűség! :)

    Amit a végén írsz a szolgáltatók összehasonlításáról, azzal lényegében egyetértek.
    Amit tavaly a Telenor művelt a tarifákkal, az nekem hajmeresztő. Megosztás, kapcsolási díj, stb. De az előfizetői benyelték. Vagy cserélődnek a nullás készülék akciók miatt. A családomból viszont 2 djuice-ost vesztettek. Pont a TMob nyerte meg őket.
    Van Té-s és vodás előfizetés is a nevemen, mindkettő nem publikus. Tavaly a kettős különadót is a legkorrektebben a Té hárította át. Idén az egyik adó megszűnt, egyik se adta vissza. Ez is még a Té-nél a legelfogadhatóbb. A madzagadó őket jobban sújtja.
    A publikus tarifákban pedig szerintem is ma, összességében a Té a legjobb.
    Kivéve a Next L kontra Red Standard.
    Múltkor is csak ezt írtam. Ellenkezőjéről nem győztél meg, fenntartom.

Új hozzászólás Aktív témák