Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Tim82 #28273 üzenetére

    Éppen azt írtam, hogy ez "készülékváltásban" (szaknyelven upgrade formájában) is megoldható, de ha bemész üzletbe, akkor 99,9%, hogy a meglévő előfizetés lemondására és új vásárlására fognak rábeszélni (mert az az ügyintézőnek jó). Hiszen a mobilinternet hívószáma rendszerint senkinek sem fontos (azt sem tudja az ügyfél, mi a hívószáma), de azt persze nem szokták megemlíteni, hogy az új hívószám legalább 8 hónapig nem gyűjt majd beváltható pontokat (míg el nem éri az arany szintet), bár ez sajnos mára nem feltétlen nagy érvágás...

    Konkrét tapasztalatom erről a tarifahűségről nincs (más kötbérnél már 30 nappal a hűség vége előtt is a hűség utáni áron lehet vásárolni), de a rendszert ismerve óra-perc pontossággal veszi figyelembe a hűség lejáratát. Szóval kár rohanni. A mobilinternet díjcsomagok között csak ügyintéző tud váltani, ezt akár a hűség utolsó napján is kérheted, mert ha fel is ugrik a kötbér figyelmeztető az ügyintézőnek, azt nem automatikusan terhelik, és egy későbbi leválogatásba már biztos nem is fog bekerülni az eset. Legfeljebb a díjcsomag váltáskor kérdezz rá a pontos hűség lejáratra (óó:pp) is, és utána próbáld meg a rendelést (vagy másnap).

    Ha részletre vásárolsz, akkor (csak) a kezdőrészletbe lehet beszámítani a pontokat.

    kali
    Valóban, mert a WebShop-on eltérő kedvezmény van a Domino (általában 10%) és a "Listaár" (5%) esetében, így annyiban helyesbíteném a korábban írtakat, hogy online érdemes lehet inkább Domino-val vásárolni, mintsem "Listaáron". Köszönöm! ;)

    Mr. Teddy
    Ahogy kali is írta, ezek is függők.

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák