Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Mate #29008 üzenetére

    szia,

    amennyiben a készülék előfizetésre lett vásárolva, úgy az a személy intézze a szolgáltatóval, akinek a nevére lett vásárolva adott konstrukció, hiszen ő áll szerződésben a szolgáltatóval.
    a garanciális ügyintézéshez - alapban - elég a jótállási jegy is, az pedig a készülékre szól, tehát javításra bárki beviheti a készüléket, de komolyabb ügyintézéshez - ami már az előfizetést is direktben érinti - már az kell, aki adott készülék - a hozzá tartozó előfizetés kapcsán - szerződésben áll a szolgáltatóval.
    a következő garanciális ügyintézéskor jelezni kell, hogy a már sokadik csere sem oldotta meg adott problémát, az továbbra is jelentkezik, ezért sem a javítás, sem pedig az azonosra történő csere nem elfogadható, és elállási igényt kell benyújtani.
    a számlát nézik ilyenkor, amilyen konsrtukcióban vásárolva lett a készülék, és elmondják majd a lehetőségeket - ez azért fontos, mert az ügyfél sokszor csak annyit lát, hogy kicserlték másra/jobbra a telefonját, akár ráfizetéssel, de a háttérben jóval komolyabb papírozás történt, a jogi szabályozásnak megfelelően, akár úgy is, hogy az ügyfél számára kedvezően tértek el a jogszabályoktól.
    nem minden esetben egyszerű és rövid lefutású a dolog, de jellemzően működni szokot, akár külső behatás - vonatkozó felügyeleti szervek - segítségével.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák