Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Mate #29084 üzenetére

    ne csak a garanciális feltételeket nézd, adott készülék egy előfizetői szerződéshez kapcsolódik, és a szerződési feltételek is mérvadóak!
    korábban is írtam, hogy a sima garis ügyintézést nem kötik személyhez, a jótállási jegy a telefonra szól, azzal beviszed a szolgáltatóhoz, és neked is intézik a javítást, hiába nem te vetted náluk a készüléket, de amennyiben olyan ügyintézésről van szó, ami már a telefonhoz kapcsolódó előfizetést is érinti, úgy nem okés a dolog, hiszen te nem írhatsz alá a szerződéssel kapcsolatban módosítást...stb, mivel nem te vagy az az előfizető, aki adott előfizetői szerződésen szerepel!
    amennyiben a telefon vételárának a visszfizetésére kerülne sor, azt csak az eredeti előfizető eszközölheti, mivel a szerződéstől elállás esetén, csak az eredeti előfizető jogosult ügyintézni, aláírni...stb!
    miként írnál te alá egy olyan szerződéstől történő elállást, amin nem a te neved szerepel, mint előfizető?
    vettél egy mobiltelefont előfizetői szerződéssel, azt az előfizetést azóta is használod, viszont az ahhoz kapcsolódó telefont már eladtad. örülnél neki, ha helyetted a telefon új tulajdonosa bármilyen módosítást eszközölne az előfizetésben, amit te még használsz? nem valószínű, hiszen a te neveden van, használod, másnak nincs lehetősége azt bármilyen szempontból módosítani!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák